Isnin, 31 Januari 2011

kecelakaan kapitalis.

sayur A berkata :

"saya murah dan cantik sebab saya dimandikan dengan pelbagai bahan kimia yang berbahaya"

sayur B pula berkata :

"walaupun saya buruk tapi saya organik dan tidak tercemar.cuma saya mahal"


"kedua-dua kamu adalah kecelakaan!"

"menindas pengguna!"

saya jerkah sayur-sayuran tersebut.

menangis makcik di sebelah yang sedang menyaksikan kegilaan saya ketika itu.

lalu saya ambil keputusan,

untuk berhenti makan sayur.

dan mengamalkan diet karnivor.

prisip saya mudah :

"tidak guna bersayur ketika sedang berkambing potong"

kamu garu kepala dan rungsing memikirkan peribahasa saya.

maksudnya mudah sayang,

pandai-pandai lah imbang makan.

kamu marah saya pula :

"eh makan sayur lah,kalau tak nanti sembelit! susah berhadas!"

oh saya istimewa,

saya boleh berhadas bila masa saya suka.

saya cuma perlu pejamkan mata kemudian..

(ah,kamu bayangkan sendiri sudah)

seperti biasa,

kamu terus menyumpah seranah ke atas saya.

saya redha.

kemudian saya pergi memancing.

ya,kadang-kadang saya makan kucing.


makan kamu makan.mereka kebuluran.


*masih lagi demam,masih lagi hebat.

40 comments

31 Januari 2011 12:39 PTG

saya 1st..


saya hebat

31 Januari 2011 12:41 PTG

Dok rumah, tido...kata MC..
Jgn kantoi dgn pakcik, nampak ko kat Jusco Bukit Tinggi...hahaha

-sayur organic mmg mahal membunuh.

31 Januari 2011 12:43 PTG

Dr DZ dah potong jalan makcik!

kamu nak jadi kanibal ye bujal?

31 Januari 2011 12:47 PTG

@Daddy Ziyyad

yay..daddy hebat.

haha..

31 Januari 2011 12:49 PTG

@Daddy Ziyyad

da bangun la ni..terlantar tapi masih berblogging..hebat saya.haha..

31 Januari 2011 12:50 PTG

@kakcik

haha..makcik no 3..

he..saya makan daging je..bukan orang..

31 Januari 2011 12:53 PTG

kok ya pun nak makan kucing .. sembelihlah dulu !

31 Januari 2011 1:04 PTG

hahaha

ya rabbi.





yu saket apa sebenanye?
cube cite kat ai.
masalah identiti kah?




x cakar ke kucing kuruih tu?
kuruih=bukan KOG.


sekian.

31 Januari 2011 1:05 PTG

ermm rasanya demam kamu ni agak kritikal.. tak hagak2 kamu bujal..kucing comel tu kamu nak telan..haishh

31 Januari 2011 1:08 PTG

kesian sayur itu...kucing x elok utk kesihatan..kerane bulu nye menyebabkan kamu mati tercekik...x sempat utk berhadas lg....

31 Januari 2011 1:18 PTG

"tidak guna bersayur ketika sedang berkambing potong"

berkambing potong = lamb chop?

so.. your lunch today lammb chop?
perghhhhh!~

31 Januari 2011 1:47 PTG

mungkin kamu akan kenyang dengan kutu di badan kucing itu dulu.

euwww....~

31 Januari 2011 2:07 PTG

aku tetap makan sayur.
tapi sayur murah sahaja.





.

31 Januari 2011 2:12 PTG

ewwww... makan kucing.. ehwww.. geli..ini dah consider cannibal

31 Januari 2011 2:34 PTG

efek demam membantutkan pemikiran waras incik
ngeh2

31 Januari 2011 2:57 PTG

Sekurang-kurangnya kau sembelih dulu... harap maklom...

31 Januari 2011 3:36 PTG

assalamualaikum..

trime kasih singgah dan folo blog sy..sy balas kunjungan ini dgn folo blog sdra..semoga berkunjung semula ya

31 Januari 2011 4:12 PTG

Makcik tahu tanpa sayur makcik tak boleh hidup. binatang tak de makcik tak de hal.dalam deman boleh menganas lagi.

31 Januari 2011 4:14 PTG

jangan pulak bujal meroyan pi makan KOG pasni

huhuhu

get well soon!

31 Januari 2011 7:19 PTG

Makcik tak pernah kira berapa sayur berapa kambing, sebab makcik makan semua..

rugi jadi orang cerewet.

1 Februari 2011 12:15 PG

chehhh!! alasan tak nak makan sayur!!! cheehhh!!!

1 Februari 2011 8:07 PG

@al-lavendari

tak feeling nanti pakcik~he~~

1 Februari 2011 8:07 PG

@BonekadalamChermin

jiwa ai tersiksa yu~~

1 Februari 2011 8:08 PG

@Kaseh

saya cuma bermanja je lah~haha~

1 Februari 2011 8:08 PG

@Hantu Kak Limah

bulunya merupakan serat yang bagus untuk penghadaman sebenarnya makcik~~haha~~

1 Februari 2011 8:09 PG

@miloais

haha~~bubur nasik sudah~~

1 Februari 2011 8:09 PG

@gadisBunga

eh sedap GB tahu!

1 Februari 2011 8:09 PG

@tasekM

saya makan kangkung parit je~~

1 Februari 2011 8:10 PG

@Cik Pah

cannibal makan orang~ni carnivor la makcik~~

1 Februari 2011 8:10 PG

@alien

ya~~tapi kadang2 sahaja~haha~

1 Februari 2011 8:11 PG

@gedek!

eh makan hidup2 lebih asyik~~

1 Februari 2011 8:11 PG

@sahromnasrudin

eh kan dulu awak pernah lepak kat blog saya ni~~cuba ingat~~haha~

1 Februari 2011 8:12 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

saya takde sayur takpe~jangan takde daging~~haha~

1 Februari 2011 8:12 PG

@h4ni3

KOG kucing tak mandi~~haha~

1 Februari 2011 8:12 PG

@azieazah

saya baham sahaja apa yang ada~he~~

1 Februari 2011 8:13 PG

@DeLancrettLurpak

ya~~saya bersalah~haha~~

2 Februari 2011 10:11 PG

saya nak jadik last lah......

7 Februari 2011 12:46 PTG

orang demam mmg perilaku yg peliks2

7 Februari 2011 12:49 PTG

@DrSinga

haha~~2nd last~

7 Februari 2011 12:49 PTG

@Puan Capa

he~~rajin makcik menyelusuri blog saya~~

Catat Ulasan