Selasa, 4 Januari 2011

satu hari di kaunter 4.

"bodoh!! cukai pintu lain! cukai tanah lain!! ape ke benak betul kamu ni??"

"saya tanya ada bil ke tidak?? tinggal jawab ye atau tak je!! yang kalut sangat gi bukak beg,seluk kocek sana sini apehal?? buang masa!!"cepat!!!!"

"kat pintu masuk ada tulis PEJABAT DAERAH & TANAH sikit punya besar!! takkan la kat sini ada pejabat Indah Water??" eh pergi mati boleh??"

"dekat belakang bil ada tulis waktu buka tutup kaunter kita.apsal tak baca?? kaunter pejabat tanah mana yang bukak sampai pukul 5?? komon sense la woi!! bodoh! bodoh!

"BERATUR LA WOI!!!!!! BABI! BABI! BABI!!!

oh...

bila satu hari terpaksa layan kurang lebih 800 orang pada waktu puncak.

yang macam macam perangai.

memang terasa nak mencarut.

tapi saya pendam sahaja.

setakat pukul 9.30 pagi.

26 comments

4 Januari 2011 pada 11:04 PG

tadaaa!!!

4 Januari 2011 pada 11:05 PG

1st!

2nd!

edisi mencarut kah ini??

yes!!!

4 Januari 2011 pada 11:07 PG

@BonekadalamChermin

ha~~mencarut!! saya babab mahu??

4 Januari 2011 pada 11:07 PG

@BonekadalamChermin

tahniah kamu~~

4 Januari 2011 pada 11:11 PG

Sabar itu separuh dari iman. :)

4 Januari 2011 pada 11:12 PG

@kakcik

sebab tu saya pendam~~hu~~

4 Januari 2011 pada 11:26 PG

sebab tu makcik tak jadi pegawai perhubungan pelanggan, tak tahan nak layan karenah pelanggan. Dapatlah pelanggan yang datang tak bawak apa-apa, atau pun tak tahu nak berfikir ngan waras. Lagi satu terpaksa, control jantung yang tengah berdegup kencang, nak pelempang orang.sib baik sib baik

4 Januari 2011 pada 11:28 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

dan kemudian orang berkata kerja saya itu sesuatu yang mudah.uh~~~NGHHHH~~~

4 Januari 2011 pada 11:39 PG

heheheh..sabau ajela..nak buat mcmana kannss..

4 Januari 2011 pada 11:42 PG

@cikceriacorner

kadang kadang angin.

4 Januari 2011 pada 11:46 PG

cukai pintu dan cukai tanah sukar nak dikenalpasti (walaupun saya tahu memang lain) sebab kat resit cukai cuma tulis cukai taksiran... masyarakat kurang pendapatan macam saya sukar nak faham

harap bertimbang rasa

:)

4 Januari 2011 pada 11:48 PG

@kucingorengemok

baik sayang~saya akan lebih bertimbang rasa~~~

4 Januari 2011 pada 11:59 PG

saya bukan jenis sabar.. so mmg takleh keje frontline..

4 Januari 2011 pada 12:01 PTG

@Cik Pah

oh~~da kebas muka tahan sabar~~hahaha~~

4 Januari 2011 pada 1:11 PTG

perasaan mahu carut kamu akan hilang kalau saya adalah pelanggan ke 801. percayalah.

4 Januari 2011 pada 1:12 PTG

@gadisBunga

kamu datang hati saya berbunga2~~~

4 Januari 2011 pada 1:22 PTG

ooo... bujal amik kesempatan nak mencarut ni~

p/s : tak terkesan. sbb saya tak bayar cukai. masih belsan tahun la katakan~ lalalalala~

4 Januari 2011 pada 3:44 PTG

@tupaimerah

belasan la sangat~~

4 Januari 2011 pada 3:47 PTG

eh.. belasaaannnnn~
empat belas lima belas gitu~
hehehehe

4 Januari 2011 pada 3:49 PTG

@tupaimerah

ah tua.

hahahahaa~~

4 Januari 2011 pada 4:47 PTG

Salam ziarah.
Salam kenal.

4 Januari 2011 pada 4:56 PTG

@zoul dahan

salam zoul~~blog saya takde pintu~~redah sahaja!!

hahaha~~

4 Januari 2011 pada 6:23 PTG

apalahhhh..gua bayar online aja segala cukai..tak menyusahkan diri sendiri, dan juga pegawai perhubungan pelanggan...:)

4 Januari 2011 pada 6:41 PTG

@Daddy Ziyyad

oh..kalau smua tahu online tntu saya bahagia pakcik..

4 Januari 2011 pada 8:00 PTG

banyaaaak pahala anda...
:)

4 Januari 2011 pada 9:33 PTG

@DrSinga

amin..

Catat Ulasan