Rabu, 19 Januari 2011

rindu yang mati.

dulu hobi saya mengumpul duit lama.

kemudian satu koleksi dicuri rakan sejawatan di tempat kerja lama.

saya kecewa.


dulu hobi saya mengumpul komik/majalah isu no.1.

kemudian dibakar ibu saya secara tidak sengaja.

saya kecewa.


dulu hobi saya mengumpul "transformers"

kemudian saya jual untuk menampung kos kahwin saya.

saya kecewa tapi saya redha.


dulu hobi saya memanjat gunung dan aktiviti lasak.

emm,

saya bohong.


dan sekarang hobi saya cuma tinggal membaca komik dan majalah kartun.

itu sahaja.

dan kemudian mamaainul berkata :

"sudah-sudah la baca buku kartun semua tu abah~~tak puas-puas ke dari kecik sampai besar?

saya emosi.

"ibu ambik je lah pisau pastu rodok perut abah ni!"

kemudian saya tekup muka ke bantal dan menangis teresak-esak.

saya sedih okay?

34 comments

19 Januari 2011 11:48 PG

saya pun suka aktiviti lasak seperti bungee jumping dan parasailing

saya pun tipu

19 Januari 2011 11:49 PG

11377 - cantik tak nombor gua, bro?

19 Januari 2011 11:51 PG

olololo cian dier....buruk tua2 majuk bujal oii..

19 Januari 2011 11:56 PG

@kucingorengemok

hobi kamu semua berkisat tentang makanan kan? kan?

haha~

19 Januari 2011 11:57 PG

@kucingorengemok

cantik tapi tidak bermakna.seolah2 melihat makanan display di foodcourt.nampak macam sedap tapi mana ble makan.

haha~

19 Januari 2011 11:58 PG

@Kaseh

haha~~nak majuk gak!

19 Januari 2011 12:43 PTG

chissss...... depan bini yoo laaa...

wehhhh sudah lunturkah kejantananmu ...

19 Januari 2011 12:46 PTG

@Chik Att

oh tidak~~saya masih seorang jantan yang gagah~haha~~

19 Januari 2011 12:47 PTG

akibat berkomik dan berkartun, reaksi bujal pun kartun, mintak rodok perut, terus boleh baik balik ke?

19 Januari 2011 12:49 PTG

@mumpir

dia rodok pakai jari je~haha~~

19 Januari 2011 1:07 PTG

Jom ikut saya parasailing ..






di dalam PS3..


Hihihihi

19 Januari 2011 1:16 PTG

@Daddy Ziyyad

siut daddy~~haha~~

19 Januari 2011 1:37 PTG

eloklah tu baca komik.patutlah bahasa ko ni macam komik sikit.

19 Januari 2011 2:20 PTG

maybe mamainul takut kamu terbawa bawa perwatakan macam dlm komik tuh kot

19 Januari 2011 2:29 PTG

emosi? pms kah?

19 Januari 2011 3:15 PTG

veri de pompuan melayu terakhir bila uols tekup muka ke bantal dan menangis teresak-esak

hak hak hak

19 Januari 2011 3:40 PTG

jangan sambil terlentang tau!!

menangis sambil meniarap laaaaagi meninggalkan kesan simpati yang mendalam!

19 Januari 2011 3:45 PTG

menangis teresak-esak??....~~

kamu tipu kan?....ha ha

19 Januari 2011 4:32 PTG

skodeng termasok dalam kategori hobi?

19 Januari 2011 4:34 PTG

@gedek!

hobi yang terpuji.boleh belajar anatomi~haha~~

19 Januari 2011 4:45 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

haha~~saya cuma mampu tergelak~

19 Januari 2011 4:46 PTG

@Cik Pah

tak~~sebenarnya dia marah sebab membazir katanya~

19 Januari 2011 4:46 PTG

@tupaimerah

tak~~jiwa halus memang camtu~~haha~

19 Januari 2011 4:46 PTG

@miloais

baru la dramatik makcik!

haha~

19 Januari 2011 4:47 PTG

@DrSinga

kalau sambil menonggeng?

haha~

19 Januari 2011 4:47 PTG

@cik emymilia

saja nak lebihkan perencah~~he~~

19 Januari 2011 5:19 PTG

Tukau je hobi, hobi makan senang.. tapi makan sayur aje la.. kang mengembang pulakkk kangg..

19 Januari 2011 6:53 PTG

x macho la bujal kalo majuk2 ni....heheh

19 Januari 2011 8:17 PTG

bujal jiwa halus?











HALUSINASI

nasi ayam!

eh? merapu

ok bye!

19 Januari 2011 8:56 PTG

ececece, suka baca komik ghupenye.. fifiey suka baca komin doraemon je. tu pun dlu2 laa;)

19 Januari 2011 9:59 PTG

mamaainul cuma bersikap realistik. saya sokong dia.

huhuhu~

19 Januari 2011 10:52 PTG

macam aksi nak merajuk-bunuh-diri dalam drama melayu aje.

20 Januari 2011 3:57 PTG

Lain kali tulis dan lukis komik sendiri. Baca puas-puas. Takda sapa nak marah melainkan diri sendiri marah sebab citer tak sedap dan tak kelakar.

hahahahaha

21 Januari 2011 11:55 PG

muaahahhaa..!! nangis bebenor ke?
ekekke..

cam tak percaya je..(tang nangis tu lah)

Catat Ulasan