Selasa, 18 Januari 2011

adbvwklcdnsdkljklv

amat mengantuk.

nasi lemak adalah sarapan yang jahat.

kepala blog yang baru.

saya tempah dari encik terbiut.

kalau kamu keras tangan tapi mahu kelihatan kreatif,

kamu rasuah sahaja encik itu RM10.

selesai.

terima kasih kamu semua.

tapi malang nombor yang cantik itu milik saya.

kalau kamu yang menemuinya.

tentu saya pasti buat kamu bahagia.

.
.
.
.

bantal,

kamu dimana?

43 comments

18 Januari 2011 1:13 PTG

saya nak buat perkhidmatan sewa bantal kat ofis... 1 jam singgit

18 Januari 2011 1:13 PTG

10hengget je?berbaloi2 nih.hu3
btw,rindu pulak nasik lemak masakan mak.haish!

18 Januari 2011 1:14 PTG

of kos lah beb
nasik lemak - bersantan
memang ngantuk giler lepas makan
habis sepinggan
hiks

komen bab header baru : ngam sehhhh!

18 Januari 2011 1:14 PTG

saya pun mkn nasik lemak tadi.. skang dah menyesalll tak sudah.. sebab..diet sudah lariiii

18 Januari 2011 1:17 PTG

@kucingorengemok

berbaloi!

bagi saya 2 biji + bantal peluk.3 jam ye~

haha~

18 Januari 2011 1:18 PTG

@aleen aiden

suruh mak tapaukan saya sekali~haha~

*welcome awak~

18 Januari 2011 1:19 PTG

@miloais

saya makan sikit je~~2 bungkus~~

sikit la tu kan? kan?

18 Januari 2011 1:20 PTG

@Kaseh

haha~~hancur program~~takpe~esok ble sambung diet~~

18 Januari 2011 1:37 PTG

kamu minum apa pagi tadi??











CEPAT JAWAB!

18 Januari 2011 1:37 PTG

perghh...header baru...menarik! dah maju bertapak-tapak dah ni....heh heh

18 Januari 2011 1:57 PTG

@BonekadalamChermin

teh o tanpa gula.

tolong jangan pukul saya..

18 Januari 2011 1:58 PTG

@cik emymilia

header je yang baru..lain still the sama.haha..

18 Januari 2011 2:00 PTG

BUJAL... Makcik tak pandai la nak buat header lawo-lawo macam tuh, sebab skulah dulu suka tidor dalam kelas. :)

Tapi makcik tetap rasa RM10 tu makcik bleh buat belanja sarapan utk seminggu, so pic seliper Jepun Makcik tetap setia pada Makcik...:)

Udah, pi tido.

18 Januari 2011 2:10 PTG

oklah tu 10 hinggit .....
janji tak sakit pala ....

saya pun boring gilaaa ari ni ... nak blah balik awal gak ni .... kena sembunyi belakang tiang ... takut bos nampak ....

18 Januari 2011 2:22 PTG

Semalam makan kat kedai mamak, RM10. makcik nak gunting mulut ko boleh.

18 Januari 2011 3:00 PTG

lenkali makan sandwic jer pagi2!
:P

18 Januari 2011 3:32 PTG

Bujal, buatlah kepala blog ala ala blog si Ben Ashaari..posing2 gitewww..miahahaha..

Anyway, nice kepala bro..
Kaler oren ya keta mini cooper ko...

18 Januari 2011 3:53 PTG

ingatkan sesat. rumah baru penat mengemas sampai nasi lemak dipersalahkan. bangun!! bangun!!. malam nanti tidur.....

18 Januari 2011 3:57 PTG

@azieazah

tipu ah makcik rm10 ble sarapan semingu~~bukan sehari rm 10 ke?

haha~~

18 Januari 2011 3:58 PTG

@Chik Att

tiang tu ble kaber makcik kah?

haha~

18 Januari 2011 3:58 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

header tu ditempah khas bagi menaikkan kemarahan makcik~haha~~

18 Januari 2011 3:59 PTG

@h4ni3

tak malaysia la makan sndwic time sarapan~~

haha~

18 Januari 2011 4:00 PTG

@Daddy Ziyyad

badan belum cukup ketul2 macam ben.

haha~

18 Januari 2011 4:00 PTG

@Kakzakie

malam saya berjaga makcik~~jadi pak guard kilang roti~haha~

18 Januari 2011 4:05 PTG

1o hengget yek...? pree x dpt?

:p



.

18 Januari 2011 4:07 PTG

@tasekM

cuba bodek~mana tahu dapat~haha~

18 Januari 2011 4:20 PTG

betul ker rm 10.00 murah tuh.. nnt nak check it out

18 Januari 2011 4:25 PTG

@Cik Pah

cakap nama saya 7 kali depan encik tu~nanti bayar singit je~~haha~~

18 Januari 2011 4:30 PTG

Bujal..... mak cik yang kaver tiang tu ... hahahahaah ..
yang penting ...aku dah ada di rumah ... korang ?????

18 Januari 2011 4:32 PTG

@Chik Att

setakat duduk rumah tak buat apa saya tak heran makcik~~sediakan tempe goreng bersalut baru saya jeles~haha~~

balik nak cari tempe~~

balik nak cari tempe~~

balik nak cari tempe~~

18 Januari 2011 4:40 PTG

gud nite la kamu..hehe..

18 Januari 2011 4:43 PTG

@niesz

masih dalam keadaan yang sedar~~tengok mata saya masih buntangzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~~~

18 Januari 2011 6:20 PTG

Makan nasi lemak dihujung minggu aje la Bujal. Menganggu productivity tauuu... Ari minggu makan nasik lemak ramai2, pastu terbongkang ramai2, indahhhnya duniaa!!

18 Januari 2011 10:05 PTG

Sbnrnye aku tgh mentel nk mngigiminasikan wajal real kamu...huhu

18 Januari 2011 10:12 PTG

cantik header baru bujal

makan biskut je..wokey!

19 Januari 2011 8:16 PG

@DeLancrettLurpak

hujung minggu kena basuh naju la makcik~haha~

19 Januari 2011 8:16 PG

@Hantu Kak Limah

jangan.nanti terpukau~

19 Januari 2011 8:17 PG

@Ati Masrif

biskut?

mencemar duli tu makcik~haha~

19 Januari 2011 8:32 PG

nice header!
nice number!
bagus support kawan yang kreatif.
tajuk abjad tu ada makna ke?

19 Januari 2011 9:00 PG

lambat post entry hari ni..??!!
suap nasik lemak lagi kah??

19 Januari 2011 9:15 PG

@mumpir

haha~~tu main taip je~~

*tq makcik~

19 Januari 2011 9:16 PG

@DrSinga

hoho~~oh tidak~~nasi lemak jahat untuk hujung minggu sahaja~~

Catat Ulasan