Rabu, 12 Januari 2011

semalam.cerita 6.

balik rumah.

cari seluar tergantung belakang pintu.

seluk punya seluk.

jumpa RM15.

"abah ada duit lagi tak?"

"ada"

haha~

secara teknikalnya saya tidak menipu kan? sebab soalan mamaainul cuma tanya "ada duit lagi tak?" dan bukannya "duit yang ibu bagi semalam ada baki?"

dan kemudian kamu berkata :

"kaum lelaki memang licik"

saya setuju.

tengahari semalam punya cerita

*gaji nanti saya bawak mamaainul makan disitu.

28 comments

12 Januari 2011 3:39 PTG

kenapa kucing oren yang gemok tu yang dijadikan model untuk entri 'menyorokkan kebenaran' ini?

12 Januari 2011 3:49 PTG

saya amat suka susun duit dalam wallet.maka wife saya sudah amat faham bahawa jgn harap dia dapat carik duit dalam poket seluar saya.

kucing oren yang gemok, memang cute kan?

12 Januari 2011 3:49 PTG

@kucingorengemok

haha~~kamu yang paksa saya buat begitu tahu!

12 Januari 2011 3:51 PTG

@Daddy Ziyyad

saya suka renyuk duit pastu masuk dalam saku~

kucing itu memang gemuk.ya~

haha~

12 Januari 2011 3:55 PTG

saya suka sepahkan duit dalam handbag. bila hujung bulan kutip2 balik dapatlah beli roti dan kopi. heheh~

12 Januari 2011 4:04 PTG

@gadisBunga

emm~cantik avatar baru kamu~~ada duit lebih??

haha~

12 Januari 2011 4:43 PTG

tapi kalau bohong sunat takpe kan ?

12 Januari 2011 4:46 PTG

@Cik Pah

uih~~dengan mamaainul bohong sunat atau wajib pun susah tahu!

haha~

12 Januari 2011 5:41 PTG

oke la tu bujal..kamu selamat kali nih.. hehee..len kali buat lagi..

12 Januari 2011 5:51 PTG

Bagus, pandai jaga. Kan makcik dah bagitau, semalam Makcik kasi RM15 pada kamu?

12 Januari 2011 6:19 PTG

tips utk suprise kan diri sendiri kan, sorok2 duit RM1 dimana-mana, pastu bila jumpa, sungguh girang hati ini.. jgn la sorok Rm50, kang tak jadik lunch pulak minggu tu.. heheheh

12 Januari 2011 6:24 PTG

nasib. kalau tak, puasa la kamu hari ni :)

12 Januari 2011 6:52 PTG

moralnya..selalu2la simpan duit lam kocek suar...kot2 terdesak tau mana nak carik dah..lalala

12 Januari 2011 6:58 PTG

saya ada tabung koin!

itu saja modal jika terdesak

huhuhu

rm15 tu konsider mewah!

12 Januari 2011 7:44 PTG

apasal... kooo nak sembelih kucin oren tu utk belanja mamaainul kaaa...

heheheh

13 Januari 2011 7:58 PG

Bujal...
Kucing oren memang cantik waima apapun bentuk badannya...
Akak memang akan selalu bela seekor kucing oren dan seekor kucing putih....

13 Januari 2011 7:59 PG

@FATIN MRAZ

kena fikir 2 kali dulu kot~haha~

13 Januari 2011 8:00 PG

@azieazah

makcik masukkan dalam saku saya ye~~tq~~

haha~

13 Januari 2011 8:00 PG

@DeLancrettLurpak

saya sorok ribu2 dalam rumah saya~~datang la selongkar~

haha~

13 Januari 2011 8:01 PG

@tupaimerah

ala~~saya makan free lah~

13 Januari 2011 8:01 PG

@Kaseh

saya da standy bawah karpet dengan dalam bantal~

haha~

13 Januari 2011 8:02 PG

@BonekadalamChermin

saya belanja sehari RM3 sahaja bonbon~

13 Januari 2011 8:02 PG

@Chik Att

kalau boleh makan da lama saya sembelih tahu!

haha~

13 Januari 2011 8:03 PG

@Ibu n Abah

saya minat kucing hitam~tak tahu mengapa~

haha~

*makcik da sihat??

13 Januari 2011 9:57 PG

memang lelaki licik.makcik belanja 1 hari 10ringgit termasuk driver.

13 Januari 2011 10:03 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

uih~~banyak tu belanja~~

13 Januari 2011 4:47 PTG

suka jugak sepah2kan duit pas ujung bulan errrm tak taulah dok korek sakan tempat2 yang tersembunyi.huhu

biasalah kerajaan gaji ciput..huhu

13 Januari 2011 4:51 PTG

@wan nurul hezrina abd halim

haha~~akak pun keje gomen ye~~bila gaji kita nak naik kak??

Catat Ulasan