Jumaat, 7 Januari 2011

papan kenyataan bil.2/2011

seperti yang kamu sedia maklum,

saya seorang yang kaya dan pemurah.

dan kemudian perhatian kamu terarah kepada paparan di bawah :


"apa kejadadahnya??"

kamu berkata.

oi :

tunggu sehingga angka itu bertukar kepada 8407 dan buat "screenshot".

dan kamu yang bertuah emel bukti itu kepada saya :

bujal.x@gmail.com

ada hadiah tunggu kamu tahu!

*idea peraduan ini datang dari rakan blog saya : gadis bunga



.

28 comments

7 Januari 2011 11:25 PG

material girl ingin bertanya, hadiahnya apa?

saya tau apa 8407, hihihii (gelak ngada) syyy!

7 Januari 2011 11:27 PG

@kucingorengemok

jika pemenang seorang dara punya peluang untuk jadi saya punya yang nombor dua.boleh?he..

syyy..

7 Januari 2011 11:29 PG

hahaha

bujal oh bujal!
anda ini rajin bangat!!

7 Januari 2011 11:30 PG

Tarikh lahir kamu, ya? :)

7 Januari 2011 11:36 PG

nape 8407 ..ur lucky number ker.. so saya kene refresh every 3 min kot..

7 Januari 2011 11:39 PG

Ahhhh..aku gagal mendapat tempat pertama, manakala kamu konsisten 1st di blog aku..wakakaka...

8407 ya..sonang ajo.....:)

7 Januari 2011 11:42 PG

susah nak dapat 8407.kalau 8,407 boleh.

7 Januari 2011 12:12 PTG

abesla virus Gb da merebak ke sini laks.. gegege!!

7 Januari 2011 12:18 PTG

macamana nak screenshot?
makcik tak reti..
terlanjur tanya lagi, kenapa ramai makcik yang tertarik dengan bujal?
mamaainul tak tahu ye bujal bermesra dengan makcik2 disini ;)

7 Januari 2011 12:18 PTG

hadiah grand kaa

7 Januari 2011 12:50 PTG

cisssssssssss.......
aku kat 8408

7 Januari 2011 12:54 PTG

kan dah terlepas! sapa yang kena?

7 Januari 2011 2:08 PTG

eh dh tlepas. skarang 8456.
bujal, tukar syarat peraduan skarang?
hehe

7 Januari 2011 2:33 PTG

@BonekadalamChermin

eh saya periksa sekolah dapat no1 tahu!

7 Januari 2011 2:34 PTG

@kakcik

eh,tak cakap pun~haha~

7 Januari 2011 2:34 PTG

@Cik Pah

1st prize untuk hari ni.selak kat belakang paper.haha~~

7 Januari 2011 2:35 PTG

@Daddy Ziyyad

sonang yo~~try tengok~~

7 Januari 2011 2:35 PTG

@nizamsani

mana2 pun buleh encik.

7 Januari 2011 2:36 PTG

@FATIN MRAZ

haha~~jap lagi merebak ke blog cinta plak~

7 Januari 2011 2:38 PTG

@mumpir

haha~~google sndiri~~

eh ye la ramai makcik kat blog saya~~baru perasan~~

7 Januari 2011 2:38 PTG

@Chik Att

uih~~lumayan!!

7 Januari 2011 2:38 PTG

@DrSinga

sayang sekali~haha~~

7 Januari 2011 2:39 PTG

@mumpir

entah~~saya pun tak tahu!

7 Januari 2011 2:40 PTG

@tupaimerah

oh ok~~saya nak screenshot 8457.

boleh?

haha~~

7 Januari 2011 2:46 PTG

errrr.... skarang dh 8478......
pastu.....
saya tak reti pulak tu nk buat screenshot?
eh?

hahahahahahaahahahahaha

7 Januari 2011 2:49 PTG

@tupaimerah

umm~~malang berganda~~

7 Januari 2011 7:24 PTG

Maksudnya nak tengok no tu, makcik ke ke blog ko selalu.

8 Januari 2011 7:19 PG

nombor cantik ni 8686!
matcham nak tikam 4D je :D

Catat Ulasan