Jumaat, 28 Januari 2011

rajuk.

saya kecil hati,

saya makan hati,

saya terasa hati,

saya sakit hati,

saya terguris hati,

hendak saya maki,

tidak sampai hati,

hendak saya caci,

tidak saya berani

mahu apa lagi?

semua sudah beri,

cukup sampai sini,

saya diam diri.



kamu abaikan luahan perasaan saya.

saya simpan dalam hati sampai mati.

35 comments

28 Januari 2011 8:05 PG

time Ot ke? mcm kat ofis je?

28 Januari 2011 8:07 PG

wah..merajuk ngan sape tu? eleh kena cium ngan mamaainul trus baik :P

28 Januari 2011 8:08 PG

@Fisz

ohoi~~lama tak datang sini??

tu gambar kat tempat kerja lama la~haha~

28 Januari 2011 8:08 PG

@Fisz

tu luahan perasaan lah~

28 Januari 2011 8:21 PG

Kamu marah siapa tu???

Makcik tak buat salah dengan kamu, kan? :)

28 Januari 2011 8:30 PG

tuan hamba sy tgk asyik berkecil hati je lately ni.. jgnla kecil hati sokmo tak elok.. kecil body takper.. lalalala

28 Januari 2011 8:32 PG

@kakcik

haha~~saya tak marah kat makcik la~~dan juga mana2 blogger~

28 Januari 2011 8:33 PG

@Kaseh

kecil body?

hahahahahaaha~~

28 Januari 2011 8:37 PG

bujal..

kalo makan hati ayam best..heheh

28 Januari 2011 8:39 PG

sarung kepala macam perompak bank

28 Januari 2011 8:42 PG

@cikceriacorner

saya suka pedal~haha~

28 Januari 2011 8:43 PG

@kucingorengemok

tu kerjaya lepas.haha~

28 Januari 2011 8:58 PG

ala-ala...
cian si bucuk-bucuk ni..

ehem..buat muka serius cam tu
hencemm ler.. ^_~

28 Januari 2011 9:00 PG

@Ati Masrif

haha~ketat la muka makcik kalu nak kena buat muka serius je~~

28 Januari 2011 9:04 PG

Ini baru muka tak nak penampar.

Wahai adik bujal , siapa yang telah membuat ko bermuram durja di pagi hari ni?Kalaulah ko sudi berkongsi ngan makcik.

28 Januari 2011 9:06 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

tu muka nak menampar~haha~

saya da ok makcik~tq~

28 Januari 2011 9:20 PG

uols kenapa ni???
senggugut jugak ker???

chill beb...!

tak macho hoccay nak majuk - kecik ati - terguris hati nehhh...
puak2 ponen jahhh yg cepat sentap

ekekekeke

28 Januari 2011 9:56 PG

Cool bro..jangan risau2...
Hari ni hari jumaat...jom pi masjid awal2...baca Quran ...hati tenang kembali....:)

28 Januari 2011 10:04 PG

PMS kah???
hehehe

saya juga suka simpan dalam hati
tapi sebenarnya bahaya
nanti lama2 bernanah!!
benci!

28 Januari 2011 10:05 PG

@miloais

saya PMS~haha~

28 Januari 2011 10:05 PG

@Daddy Ziyyad

gi tengok wayang bole?

haha~

28 Januari 2011 10:06 PG

@h4ni3

hati saya imun kuat~susah nak bernanah~~haha~~saya jenis cepat lupa masalah~~

28 Januari 2011 10:18 PG

bujal : PMS??? kuar ikut mana tuh???
wakakakaka

sudehhhhhhh!~ tu namnya uols nak kena tampar manja ngan mamaainul....!

28 Januari 2011 10:24 PG

@miloais

ala~~sekali sekala emosi~~bukan hari2~haha~

28 Januari 2011 10:25 PG

nak pinjam topi boleh Dek?
:)

28 Januari 2011 10:34 PG

@DrSinga

buat hapa? main salji??

28 Januari 2011 11:16 PG

uish...sy hr2 dtg sini, 2 kali sehari tau sekurang2nya. cuma nak komen je kdg2 mls, hahaha

28 Januari 2011 11:18 PG

@Fisz

cukupkan 5 kali lah~haha~

28 Januari 2011 12:40 PTG

saya ingat kerja bujal!
nampak camera stand tu.
tukang ambek gambar passport kan?

28 Januari 2011 1:18 PTG

Ya.. sama.
Makcik pun tengah merajuk.
Merajuk yang sangat-sangat.

sungguh.
tapi bukan dengan Bujal. :)

28 Januari 2011 2:07 PTG

bujal,
cerita la pd gua.
gua tadah telinga nih...



.

28 Januari 2011 2:34 PTG

@mumpir

betul~makcik terer~haha~

28 Januari 2011 2:35 PTG

@azieazah

jom makcik~kita merajuk sama2~~

28 Januari 2011 2:35 PTG

@tasekM

kamu jenguk blog saya pun sudah cukup buat saya suka~

28 Januari 2011 5:54 PTG

Jgn cepat kecil hati,
Anggap ia cabaran kepada diri,
Kalau rasa susah hati
Pegi makan mee maggi...


hehehehe

Catat Ulasan