Khamis, 13 Januari 2011

papan kenyataan bil.6/2011

bagi menjawab 2 soalan diatas.

gaji saya yang sedikit itu :

SEPENUHNYA digunakan untuk rumah,kereta,barang dapur,susu lampin ainul,ibu,abah dan bil utiliti.

gaji mamainul yang banyak itu :

tampung belanja kami berdua dan sedikit untuk tabungan.

sebab tu belanja saya kena minta mamaainul kamu tahu.

lagipun saya tidak suka duit.

haha~(saya berbohong sambil gelak)

buat masa ini saya selesa begitu.

sekurang-kurangnya nafsu saya kepada itu dan ini dapat sedikit dikawal.

itulah kelebihan dapat seorang isteri yang bekerja sebagai seorang akauntan.

handal berkira-kira.(tapi kedekut.jangan lapor kepada mamaainul tahu!)

jadi sekarang kamu jangan bersangka saya seorang suami yang tidak guna tahu!


*purata saya belanja sehari adalah RM3 sahaja.RM1 untuk akhbar dan RM2 untuk tol pergi ambil mamaainul pulang dari kerja.sarapan dan makan tengahari saya dirumah kerana jarak rumah ke tempat kerja saya cuma 7 minit sahaja.

sekarang kamu cemburu bukan?

haha~

38 comments

13 Januari 2011 10:36 PG

Kamu beli Kosmo ya?

Kamu bawa bekal?

13 Januari 2011 10:39 PG

@kakcik

ye makcik~~saya beli kosmo~~

makan abah mertua saya masak lah makcik~~

13 Januari 2011 10:41 PG

kucing pilihan kamu best² la! kakakakaaa... (takleh berenti ketawa lagi tengok mata buntang dia)

kakcik ni potong i hari²...!

13 Januari 2011 10:43 PG

@kucingorengemok

eh kakcik sekarang blog saya punya 1st lady tahu.haha~

13 Januari 2011 11:02 PG

suami mithali sangat2
salute!

bestnya umah dekat ngan opis
iols jeles hoccay!

13 Januari 2011 11:09 PG

boleh pecaya ke niiii ...
konpiusssss .....

13 Januari 2011 11:10 PG

5 tahun dulu makcik dekat ngan opis, boleh jimat.sekarang ni dah jauh.nasib ko tak merokok tambah RM10 kalau Dunhill 20 batang.

13 Januari 2011 11:10 PG

wauuu..cemburunya saya!!!
kamu boleh jimatkan RM1 dengan membaca soratkabar online. Ia juga bagus demi menjaga alam sekitar.Tahukah kamu untuk hasilkan sehelai kertas berapa byk pokok pine perlu ditebang??

13 Januari 2011 11:13 PG

duit boleh cari...kasih sayang tidak boleh dijual beli..heheh..xpe bujal...asalkan kamu dan keluarga eppy itu sudah semestinye..:)

13 Januari 2011 11:32 PG

saya cemburu bab balik tghari makan nasik!

13 Januari 2011 12:03 PTG

@miloais

sebab tu saya gi kerja naik beskal je~haha~

13 Januari 2011 12:04 PTG

@Chik Att

oi~saya jujur tahu!

haha~

13 Januari 2011 12:05 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

kat sekolah cikgu tak sempat ajar merokok~

haha~

13 Januari 2011 12:05 PTG

@Daddy Ziyyad

sokkaba online?

janggal rasa nak usung pc ke jamban.nak baca kat henset kecik plak~

haha~

13 Januari 2011 12:06 PTG

@cikceriacorner

buat masa ini saya bahagia tahu!

haha~

13 Januari 2011 12:06 PTG

@tupaimerah

saya siap tido lagi kamu tahu!

haha~

13 Januari 2011 12:10 PTG

dekat dgn opis
7 minit tu
jeles ni

13 Januari 2011 12:15 PTG

@alien

haha..sila jeles ketat2..

13 Januari 2011 12:51 PTG

salam kenal bujal,

bagus perancangan ekonomi keluarga bujal. sama2 guna duit tapi tabungan kena ada.

13 Januari 2011 12:53 PTG

@Kakzakie

salam kenal kakzakie~

haha~tapi tu lah~~kekadang tabungan yang jadi mangsa~~

13 Januari 2011 1:32 PTG

yu terasa ke bujal? ai tak kata apa pun....

:)



.

13 Januari 2011 1:43 PTG

opis ai 5 minit!!!
=D
(tu pun kalau nak kena dengki dgn trapik lait)

13 Januari 2011 1:56 PTG

@tasekM

sikit pun ai tak terasa la sayang..cuma takut u salah sgka jer..

haha..

13 Januari 2011 1:57 PTG

@h4ni3

ok.ai jeles.haha..

13 Januari 2011 2:16 PTG

pergh! komen pun die leh jadikan isu nih,, pasnih nak komen pun pk2 dulu..maklum ajer.terlajak kata.. x leh reverse

mamaainul baik.. jage die baik2 oke..

13 Januari 2011 2:18 PTG

@FATIN MRAZ

ala..cuma nak bagitau je la..

haha..

13 Januari 2011 3:22 PTG

oke2.. best per..;)

13 Januari 2011 4:44 PTG

rumah kiterpun dekatjer ngan opis.10 minit jerk

13 Januari 2011 4:47 PTG

@FATIN MRAZ

ye~~best sangat~~haha~~

13 Januari 2011 4:48 PTG

@wan nurul hezrina abd halim

haha~~saya menang~~7 minit tahu!

13 Januari 2011 5:31 PTG

jimatnye itu macam.. kalau nak jimat minyak pulak, sila bawak bekal ke opis..

13 Januari 2011 6:33 PTG

Elehhhh 7 minit tu kira jauhhhh tuuu..

Makcik dgn rumah cuma 4 minit jerr! tak eksyen pun.

13 Januari 2011 7:45 PTG

bestnya rumah dekat gila. batuk pon dengar

14 Januari 2011 1:52 PG

kamu nek beskal pon kena tol 2 henggit ke?tp cool la life korg.sy suke!!

14 Januari 2011 8:07 PG

@DeLancrettLurpak

leceh ar bawak bekal~~mencemar duli tahu!

haha~

14 Januari 2011 8:08 PG

@azieazah

ye la~~makcik menang~~

14 Januari 2011 8:08 PG

@aliaaroslan

belum lagi kalau saya masuk jamban~~abis sound effect semua orang dengar~~

haha~

14 Januari 2011 8:09 PG

@Semarak Api

beskal 4 tayar~~kenalah bayar tol~~

haha~

Catat Ulasan