Isnin, 24 Januari 2011

semalam punya malam.

"order kak?"

"bagi sup ekor dengan teh ais"

"abang?"

"telur bistik dengan fresh oren"

15 minit,

makanan sampai.

"abah!! ibu nak sup tulang lah!!"

"lah..ibu yang order sup ekor tadi.."

"ibu nak sup tulang! abah makan sup ekor ni!"

punca utama kenapa berat badan saya naik mendadak selepas kahwin.

kemudian pada malam itu..
.
.
.
.
.tiada apa yang terjadi.

kami tidur kekenyangan.

haha~

mamaainul rakus.

KOG jangan jeles.saya masak kambing potong tahu!

37 comments

24 Januari 2011 7:58 PG

Patutlah kamu bulat (macam makcik juga!) :)

24 Januari 2011 8:14 PG

mamaainul tak nak membazir. Kalau tak mahu boleh tapau. yg bujal makan semua tu kenapa?

24 Januari 2011 8:16 PG

@kakcik

he~~saya lonjong la makcik~~

24 Januari 2011 8:16 PG

@Kakzakie

nanti kat rumah saya jugak yang kena makan~haha~

24 Januari 2011 8:28 PG

pandai dier..buh gamba mama ainul ngah rakus je..gamba anda makan sup ekor dan lain2 mana...hahha

24 Januari 2011 8:31 PG

@Kaseh

haha~saya makan sopan ok?

24 Januari 2011 8:31 PG

hehhehe..makan la selagi ada selera..makan tu nikmat..

tp mcm xcaya bujal masak kambing tu..

24 Januari 2011 8:34 PG

@cikceriacorner

nak resepi? he~~

24 Januari 2011 8:36 PG

takpe mamaainul... mmg makan sup tulang cenggitu..

24 Januari 2011 8:39 PG

@.:nhalilah:.

haha~bukan telan je ke?

24 Januari 2011 8:48 PG

benci lah nengok avatar ko ni!!

24 Januari 2011 8:54 PG

@DrSinga

da tu nak gambar hapa?

24 Januari 2011 8:58 PG

masak ke makan? dan ambik gambor atas bantal?

24 Januari 2011 9:00 PG

@kucingorengemok

ai masak dan makan ok? dan amik gambar atas mesin basuh!~haha~

24 Januari 2011 9:01 PG

memang suami sejati ... tahniah .....

24 Januari 2011 9:03 PG

@Chik Att

ye saya hebat~haha~

(kutuk ke puji?)

24 Januari 2011 9:04 PG

Setelah beberapa purnama berkahwin, kamu dah dapat anugerah PJK ke belum wahai Bujal?

24 Januari 2011 9:05 PG

@Daddy Ziyyad

sebelum kahwin lagi sudah PJK pakcik~

haih~

24 Januari 2011 9:21 PG

huh! alasan!!!

24 Januari 2011 9:24 PG

@tupaimerah

ya~saya pelahap~haha~

24 Januari 2011 9:38 PG

tapi sblm kawen pun ko mmg dh bulat, kan...?

:p




.

24 Januari 2011 9:43 PG

@tasekM

tak~kecik sikit dari fahrin ahmad.

haha~

24 Januari 2011 10:36 PG

iols suker sup ekor
jom gi makan!

24 Januari 2011 10:39 PG

bujal , cian tau , kenapa ko tangkap gambar mama ainul cam tu. makcik tak nak kawan ko.mentang-mentanglah dia tak tahu blog ko.

24 Januari 2011 10:44 PG

@miloais

belanja kah?

mari!!!

haha~

24 Januari 2011 10:45 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

haha~tu gambar bukan kandid la~~mamaainul saje buat macamtu~~

(alasan)

24 Januari 2011 11:51 PG

makanan itu nikmat hidup.

24 Januari 2011 11:53 PG

@gadisBunga

pandai GB~~haha~

24 Januari 2011 1:05 PTG

bujal X said...
@Daddy Ziyyad

sebelum kahwin lagi sudah PJK pakcik~

haih~

hahaha sgt suka itu jawapan.. :P

24 Januari 2011 2:26 PTG

Kamu tidak jujur. Kamu mengharapkan sesuatu terjadi selepas makan, sebab itu kamu order Bistik...

24 Januari 2011 5:12 PTG

saya nak oder kambing potong DUA! :D

24 Januari 2011 6:53 PTG

perhhh.. kamu buat kambing potong siap dgn coleslaw.. tabikk la wehh!!!

25 Januari 2011 7:55 PG

@azieazah

he~mana tau ni???

25 Januari 2011 7:55 PG

@h4ni3

potong belah mana?

haha~

25 Januari 2011 7:56 PG

@DeLancrettLurpak

sumber inspirasi datang dari blog makcik~tq~he~~

25 Januari 2011 7:56 PG

@Kaseh

apa nak buat~~memang sejal azali lagi~haha~

26 Januari 2011 8:15 PG

tak baik bazirkan makanan ye tak.

Catat Ulasan