Isnin, 3 Januari 2011

ironi.

"best ke layan maher zain?"

"uih..kalau kamu hayati betul-betul lirik semua lagu maher zain kamu akan rasa dekat dengan Pencipta kamu"

"baca kitab tak boleh dekat dengan tuhan kah?"

"oi,perli kah??"

"he..meh bagi aku pinjam CD beliau"

"nah.."

"oi?? ni CD ori ke cetrom?(cetak rompak)"

"cetrom sudah..RM6 sahaja..gila ko nak beli yang ori..mahal!"

.
.
.
.
.
.
.kemudian saya tikam kawan saya itu .

dua kali di bahagian dada.

dua kali di bahagian abdomen.

dia mati di tempat kejadian.


gambar semasa remaja

saya beli cd cetrom tapi saya tidak hipokrit.(jangan lapor saya pada pihak berkuasa)haha~

*tasikM~jangan terasa ha~~saya tau kamu beli CD maher zain yang ori~~

22 comments

3 Januari 2011 8:32 PG

Kakcik juga beli yang ori - cd Wali Band juga ... :)

3 Januari 2011 8:34 PG

@kakcik

makcik layan lagi indon~~~tak patriotik la makcik nih~~hahaha~~

*gurau je~~

3 Januari 2011 8:39 PG

alah... dia orang minat sebab dia "hensem" (inverted koma sebab saya tak rasa begitu)

jap lagi tas dengan akak tikam saya! ngeee...

3 Januari 2011 8:42 PG

@kucingorengemok

saya terasa.sebab orang selalu cakap saya iras beliau~

3 Januari 2011 8:52 PG

Tidak sangka di zaman remaja Bujal X seorang yang agak jambu. :)

3 Januari 2011 8:53 PG

@Daddy Ziyyad

ilustrasi semata2~~hahahaha~~

3 Januari 2011 9:39 PG

al-fatihah utk kawan kamu yg mati kena tikam tu...

3 Januari 2011 9:41 PG

@tupaimerah

emm~~dia hidup balik.tak tau macamana ble jadi camtu~

3 Januari 2011 9:47 PG

saya ada CD ori buatan sendiri. jujur ni. beli ori buatan org akan menimbulkan rasa bosan dalam tempoh seminggu. tak berbaloi.

3 Januari 2011 9:48 PG

@gadisBunga

mari bagi saya cd kamu itu~

3 Januari 2011 9:53 PG

bujal...
maher zain?
mcm sabariah gilakan kassim selamat kalau dgr lagu dia....

3 Januari 2011 9:54 PG

@Ibu n Abah

he~~makcik ble geng dengan tasikM!!

3 Januari 2011 10:08 PG

dorang tu memang cam tu memuja orang tak kena tempat.baca Al quran , tak perlu bayar, tak nak baca.

cam pemain bole sepak yang menang sekarang, dipuja disanjung cam tak cukup tempat. Siap, jangan dorang kalah, di sumpah seranahnya kaki bangku.

mentaliti masyarakat malaysia, gamaknya.


Nanti duik tabung dah cukup, baru pergi bayar ye.

3 Januari 2011 10:12 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

bawak duit lebih.belanja saya makan sekali~he~~

3 Januari 2011 10:16 PG

pssttt... sebenarnya aku haram tak ada pun cd MZ tu. jgn kata yg ori. yg cetrom pun tak mandang.

ha ha.



.

3 Januari 2011 10:18 PG

@tasekM

cantek~~sambil menunjukkan ibu jari~~

siul kamu~~eksen lebey~~

3 Januari 2011 10:35 PG

lupa plak, makcik selalu bayar pakai maybank2u online.apasal makcik lupa plak ni, cam samdol betullah.

3 Januari 2011 10:36 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

ah~~blanja saya makan jugak~~

3 Januari 2011 11:14 PG

saya download kat internet aje..heheh

3 Januari 2011 11:15 PG

@cikceriacorner

oi~~bersalah~~he~

3 Januari 2011 1:34 PTG

Tino?? !!!
Zaman tahun berapakah kegilaan kamu ini ??

3 Januari 2011 1:37 PTG

@DrSinga

ah~~yang penting macho~~

Catat Ulasan