Selasa, 11 Januari 2011

cinta.

saya ada sekepuk duit di dalam genggaman.

kemahuan saya telefon bimbit hebat yang berharga RM 1500.00

kemahuan mamaainul sebuah mesin basuh hebat  juga harga yang sama.

saya turuti kemahuan mamaainul itu.

kemahuan saya boleh tunggu lain waktu.

*rasa aneh bila kedua objek yang beza saiz amat ketara tapi berada dalam harga yang sama.

saya perkenalkan kamu semua cinta hati saya.

43 comments

11 Januari 2011 8:40 PG

Bro... cincin nikah laaagi kecik... harga dia laaaagiiii mahal....

11 Januari 2011 8:45 PG

cantik.

11 Januari 2011 8:46 PG

@gedek!

komen 1st dari pelawat baru.kamu hebat!haha~

*emas toksah cite la~~besar kutu pun da makan harga ratus2~~he~

11 Januari 2011 8:48 PG

@nizamsani

saya kah?

11 Januari 2011 8:52 PG

rasa aneh bila kedua objek yang beza saiz amat ketara tapi berada dalam gambar yang sama

~ngeee! jangan bunuh patik, tuanku!

11 Januari 2011 8:54 PG

@kucingorengemok

siul~ingatkan amik gambar jauh2 orang tak perasan.kamu memang mata kucing~

haha~~

11 Januari 2011 8:59 PG

Mamaainul sungguh comel - jangan kasari tangannya bila dia terpaksa menyental kain baju kamu!

11 Januari 2011 9:13 PG

@kakcik

saya basuh baju sendiri makcik~

*haha~saya bohong~~

11 Januari 2011 9:16 PG

alololo.. comey mamaainul ni.. bagus la pilih mesin basuh.. sian mama ainul yg comel nanti kena basuh baju ngan tangan.. kan mamaainul kan..

11 Januari 2011 9:19 PG

@.:nhalilah:.

tu lah~kesian kat dia hari2 basuh baju katb tepi sungai~~

haha~~

11 Januari 2011 9:34 PG

kahkahkahkahhhhh...
ai laike lah kucing tu!!!!

11 Januari 2011 9:38 PG

@DrSinga

takpe~~saya sayang kucing itu~~

11 Januari 2011 9:48 PG

apsal lambat na lu belikan mamaainul mesin basuh nih...?




.

11 Januari 2011 9:51 PG

heheheh..
mesin basuh lagi penting dr henpon..eheh..

11 Januari 2011 9:57 PG

belikan sekali mamaainul dryer sebagai pelengkap kepada mesin basuh beliau.

11 Januari 2011 9:58 PG

the beauty and the mesin basuh. eh? lalala~

11 Januari 2011 10:12 PG

yay! mamaainul menang!
saa-yang bujal!!
eh?

thanx bujal sbb cinta sepenuh hati :)

11 Januari 2011 10:13 PG

dah tengok hari tu.berapa tinggi ko, berapa tinggi dia. dia comei cam kucing.ada blog tak?

11 Januari 2011 10:25 PG

tahniah mamaainul...
aura anda ... telah menidakkan aura bujal ...
lepas ni minta benda len pulak tau yang lebih dari 2k plak...
makin lama .... mesti kena uppp sketttt

11 Januari 2011 10:29 PG

Alangkah beruntung si wanita bernama MAMA AINUL itu kerana mendapat suami yang bukan saja besar...:) tetapi juga berjiwa besaaarrrrRRRR...!

Nak tumpang hantar baju kotor bleh?

larikkkkkk!

11 Januari 2011 10:34 PG

pilihan yg tepat. ;)

11 Januari 2011 10:45 PG

wewittt! comeyla mama ainul!

bagusla papa ainul ni..ini barulah betul2 suami mithali..lady first! :)

11 Januari 2011 10:54 PG

comel & cun
mamaainul

kim salam beb!
hiks

11 Januari 2011 11:07 PG

kecik jer orangnye.. sweet sgt

11 Januari 2011 11:22 PG

@tasekM

dia nak yang lebih hebat lah~

11 Januari 2011 11:22 PG

@cikceriacorner

takpe~~saya rela~~

11 Januari 2011 11:22 PG

@Daddy Ziyyad

alah~~sidai di ampaian sudah~~

11 Januari 2011 11:23 PG

@gadisBunga

oi mulut~~siul GB~

haha~~

11 Januari 2011 11:24 PG

@tupaimerah

saya super suami~

11 Januari 2011 11:24 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

tiada~~saya ada blog pun dia tidak tahu~haha~~

11 Januari 2011 11:24 PG

@Chik Att

ha~~ajar yang bukan2 ha~~

he~~

11 Januari 2011 11:25 PG

@azieazah

tunggu saya bukak kedai dobi~

haha~

11 Januari 2011 11:26 PG

@FATIN MRAZ

dapat hadiah tak?

11 Januari 2011 11:26 PG

@makdara TERdiva

saya memeang pencinta wanita~~

11 Januari 2011 11:27 PG

@miloais

oh~~hoccay!

11 Januari 2011 11:27 PG

@Cik Pah

saiz lebihkurang saya je~~

tipu!!

haha~

11 Januari 2011 11:39 PG

Bujal x..
demi ainul dan mamaainul...
berkorban saja...

11 Januari 2011 12:03 PTG

Bujal, dalam diam main kayu 42.avatar ko yg dulu mana?menciklah muncung ko

11 Januari 2011 12:06 PTG

@Ibu n Abah

begitulah cerita seorang bapa mithali~

haha~~

11 Januari 2011 12:07 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

tapi~~tapi~~saya suka avatar tu~~

11 Januari 2011 3:27 PTG

so sweet..

kecil molek je orgnya
macam ka ati dulu2..ahak!

11 Januari 2011 10:56 PTG

Mamaainul cantek macam saya! hahaha.. high five lagi mamaainul!!!

12 Januari 2011 5:21 PG

mamaainul yang comel..! hik hik

Catat Ulasan