Selasa, 1 Februari 2011

mereka rampas kebahagiaan saya.

isnin :

kari pekat,sedap,melekat,terpikat.

selasa :

masih lagi pekat,sedap,melekat tapi kurang terpikat.

rabu :

sedikit cair,kurang sedap,tidak melekat,tidak terpikat.

khamis :

cair,ada cili kering dan biji lada hitam terapung,tidak sedap.

jumaat :

kari sudah jadi sup.kecelakaan.

saya ingatkan kamu,

pilih hari yang betul untuk nikmat roti canai yang sebenar.


bangun pagi terus pandai duduk.anak saya hebat macam saya.
.
.
.
.
.
modal sikit,untung bukit.

44 comments

1 Februari 2011 8:22 PG

wah..dah pndai duduk ke? bape bln ainul?

1 Februari 2011 8:24 PG

@Fisz

6 bulan 2 minggu~~haha~

1 Februari 2011 8:25 PG

dia mimpi malam tadi cara nak duduk.. tu yg bangun jek terus duduk.. pastu apaknyer cepat2 amik camera.. takut terlepas dudukan pertama anak.. ;)

1 Februari 2011 8:27 PG

@.:nhalilah:.

haha~pandai la makcik teka~~

1 Februari 2011 8:43 PG

terabai nak komen pasal kari anda bila ternampak ainul yg comellll...

1 Februari 2011 8:50 PG

Tahniah AINUL sudah pandai duduk, dan terus jadi hebat macam Papa...!


Lain kali nak makan roti canai, bawa sendiri kari dari rumah.

1 Februari 2011 9:24 PG

keh2
nampak sgt kedai tu topup air dalam kari die je
kesian

1 Februari 2011 9:40 PG

kari mamak manakah itu...?




.

1 Februari 2011 9:45 PG

@Kaseh

haha~budak tu lama tak enterprame~

1 Februari 2011 9:46 PG

@azieazah

hoho~pastu saya punya muka kena blacklist terus~~

1 Februari 2011 9:47 PG

@alien

kacang dal mahal kot~~haha~

1 Februari 2011 9:47 PG

@tasekM

kat tasik merah~haha~

1 Februari 2011 10:25 PG

cayala ainul..hebat la..kalah papa kamu..hehehe

1 Februari 2011 10:49 PG

lagi hebat kalau lepas ni ainul terus pandai jalan


ainul,
berani menyahut cabaran???

hehe

1 Februari 2011 10:54 PG

Kari AK din ke? ainul comel cam mama dia.

1 Februari 2011 11:55 PG

Kamu sihat hari ini?

makcik selsema dan tekak perit...

1 Februari 2011 12:10 PTG

duduk care terpakse,boleh menyebabkan sakit pinggang..bahaye..
kari yg sebulan di recyle adlh yg paling sedap...huhuhu...

1 Februari 2011 12:16 PTG

kedai mamak mana yang hampeh sangat tu? jom makan kat Hakim/Khulafa seksyen 7 shah alam....:P

1 Februari 2011 1:01 PTG

nnt pandai jalan.. hoho

1 Februari 2011 3:39 PTG

@cikceriacorner

abah dia tau baring je~~

1 Februari 2011 3:40 PTG

@h4ni3

dia nak merangkak dulu~he~~

1 Februari 2011 3:40 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

kari kedai mamak kat KRU la makcik~he~~ainul cakap tq~

1 Februari 2011 3:41 PTG

@kakcik

batuk lagi la makcik~~tapi da kurang~

makcik makan ubat tahu!

1 Februari 2011 3:42 PTG

@Hantu Kak Limah

ala~~dia sendiri yang buat~pastui terus tumbang~

kari recycle setahun la abis sedap makcik~haah~~

1 Februari 2011 3:42 PTG

@Daddy Ziyyad

khulafa dengan hakim banyak orang~~tak feeling~~

1 Februari 2011 3:43 PTG

@hamzah ian

uh~~hamzah ian singgah blog saya~haha~saya rasa hebat dan hendak terbang~~

1 Februari 2011 4:25 PTG

wah!!! cumil..secumil bapanya kan

1 Februari 2011 4:27 PTG

@sahromnasrudin

abah dia hensem sikit dari anuar zain~

1 Februari 2011 5:08 PTG

comel...bagus...jangan bangun2 menangis..:)

1 Februari 2011 7:06 PTG

Kadang2 seriau nak makan curry dkt kedai, sebab takut curry semalam.. tau lah curry makin lama makin sedap, tapi bukanlah minggu lepas punya kannn

1 Februari 2011 10:35 PTG

1 minggu koo makan roti canai ....

1 Februari 2011 11:48 PTG

Dah pandai dudok! Sat lagi mesti ada boifren..!

2 Februari 2011 8:52 PG

setiap hari roti canai kah???? :o

2 Februari 2011 10:10 PG

kau kena tau roster mamak yang masak kari yang pekat melekat tu!!

2 Februari 2011 12:25 PTG

pakcik suka kari makcik masak.Tapi dia kata macam kari mamak.Entah hari pertama atau hujung minggu.

2 Februari 2011 6:54 PTG

@Kancilbiru

kadang2 dia menjerit time bangun.haha..

2 Februari 2011 6:56 PTG

@DeLancrettLurpak

he..sedap kah kari semalam?

2 Februari 2011 6:57 PTG

@Chik Att

diet yang seimbang.haha..

2 Februari 2011 6:58 PTG

@gedek!

pakcik ada anak teruna yang kaya?

he..

2 Februari 2011 6:58 PTG

@miloais

he..ofkos!

2 Februari 2011 7:00 PTG

@DrSinga

haha..saya terus bukak periuk diorang je.

2 Februari 2011 7:02 PTG

@mokjadeandell

makcik buat kari guna tairu kah?

7 Februari 2011 2:06 PTG

phewit.boleh ngorat anak lu untuk anak gua?haha

7 Februari 2011 2:09 PTG

@Puan Capa

agak2 berapa hantaran? haha~~

Catat Ulasan