Khamis, 17 Februari 2011

berikan saya kekuatan.

"mak masuk hospital sungai buloh.darah berkuman,kencing manis,kaki bernanah"

sms dari adik saya.

maka saya akan bepergian untuk satu masa yang tidak diketahui.

kamu semua :

tolong doakan kesejahteraan emak saya.

terima kasih.

27 comments

17 Februari 2011 5:14 PTG

semoga mak bujal cepat sembuh!

17 Februari 2011 5:24 PTG

semoga semua dalam keadaan terkawal

17 Februari 2011 5:26 PTG

Insya-ALLAH semuanya selamat, mari berdoa bersama-sama....

17 Februari 2011 5:30 PTG

moga2 mak kamu cepat sembuh..:)

17 Februari 2011 5:38 PTG

sedih iols baca berita ni...

my prayer for your mother

iols doakan sheols cepat sembuh...
insyaallah

17 Februari 2011 5:45 PTG

semoga mak kamu tak apa-apa.

amin...

17 Februari 2011 5:48 PTG

Bujal semoga mak ko cepat sembuh. ko janganlah sedih, ko kan anak lelaki, mesti kuat semangat.

17 Februari 2011 9:57 PTG

insyaALLAH bujal..moga mak kamu dlm keadaan sihat dan dlm lindungan ALLAH selalu..kamu jgn susah hati sgt ok...

17 Februari 2011 10:01 PTG

kamu bertabah ye..
salam utk ibu kamu..
semoga semuanya elok-elok saja....

17 Februari 2011 11:43 PTG

Supaya semua yang terlibat 'under kontrol'

18 Februari 2011 12:00 PG

semoga keluarga kamu baik-baik saja ya. ameen.

18 Februari 2011 8:04 PG

sy pun sama mendoakan kesejahteraan mak bujal ye. Semoga dia kembali sihat.

18 Februari 2011 8:16 PG

bujal doa, kami pun doa, inshaAllah mak bujal cepat sembuh.

18 Februari 2011 8:55 PG

moga ok..

jika nak tanya apa-apa.. e-mail saya ya !

18 Februari 2011 9:17 PG

mungkin mak kamu ada septicemia..

bersabar , dan berdoa lah.
saya doakan ibu kamu cepat sembuh

18 Februari 2011 9:18 PG

semoga mak Bujal tabah... dan kemabli sihat .........

18 Februari 2011 9:19 PG

moga mak cepat sembuh.
moga bujal tabah tak nangis.



.

18 Februari 2011 9:42 PG

insyaallah, kamu sekeluarga kuat... harap mamabujal cepat sembuh

18 Februari 2011 10:23 PG

harap mak ko cepat sembuh. amin!

18 Februari 2011 10:24 PG

sama2 kita berdoa semoga diringankan beban kesakitannya..

18 Februari 2011 12:44 PTG

mak bujal,
semoga makcik lekas sembuh

amin..

18 Februari 2011 4:06 PTG

moga mak kamu cepat sembuh.. cik pah doakan yg terbaek untuk mak kamu..insyaallah

18 Februari 2011 5:22 PTG

cgg doakan..
tabah ye ..
sume akan baik2 aje

amin

19 Februari 2011 5:46 PTG

semoge mak pakcik cepat sembuh...amin....jgn jd macam mak ngah makcik yg kene potong kaki..pantang dlm bab makan harus ambil prhatian...

21 Februari 2011 4:39 PG

kami semua mendoakan






semoga semuanya baik baik
bertabahlah



.

21 Februari 2011 5:22 PTG

owh..kaki bernanah yer..niesz doakan yg terbaik tuk mak awk yer..

2 Mac 2011 12:01 PG

Aminnnnnnn....

Catat Ulasan