Isnin, 14 Februari 2011

saya mempersendakan mereka-mereka.

kamu cakap :

hukum karma.


kamu cakap :

"what comes around goes around"


kamu cakap :

hidup ini umpama roda.


cukup cakap.

saya sudah terlanjur.

mengenangkan apa yang kamu ungkapkan.

saya pasti akan menerima balasan pada hari kelak.

tidak mengapa.

saya terima.

sekarang saya belek semula album gambar lama.

dan sambung ketawa.

fesyen kahwin pakcik makcik  zaman dulu memang mengarut!

kejang urat saraf saya kerana gelak keterlaluan.

.
.
.
.dari satu sudut.

ainul yang sedang tertonggeng-tonggeng senyum dan geleng kepala memerhati kegilaan abahnya.

"lagi 20 tahun ainul akan gelakkan album kawin abah tanpa belas kasihan.heeee~~"

kemudian ainul kentut halus.

bau puaka.


tidak sampai hati saya hendak memuat naik gambar-gambar kahwin tersebut.nanti saya berdosa.

49 comments

14 Februari 2011 8:23 PG

kamu memang nakal! :)

14 Februari 2011 8:26 PG

@kakcik

haha~terus makcik tengok gambar kawin makcik pastu gelak sorang2~~

14 Februari 2011 8:38 PG

Bujal: Saya tgk gambar kawin saya, saya rasa nak buat majlis lagi sekali, boleh?

14 Februari 2011 8:40 PG

@DeLancrettLurpak

tak payah~nanti cukup 10 tahun gambar itu akan digelakkan semula~haha~

14 Februari 2011 8:53 PG

aku faham..ko malu kan?takpe2...orang tua2 mmg camtu.haha

14 Februari 2011 9:02 PG

takpe. nanti boleh renew gambar di studio setiap 10 taun sekali.

14 Februari 2011 9:08 PG

kuwang hasam kamu puakakan bau kentut ainul.

hahahaha!!!!

14 Februari 2011 9:10 PG

Perasan tak kalau dalam album kawen zaman sekarang ni... mesti ada satu gambar pengantin sama-sama lompat dan freeze kat udara.... kah kah kah...!

Aparaaa....!

14 Februari 2011 9:19 PG

kau nakal yeee ... pagi-pagi ni .....

14 Februari 2011 9:32 PG

eh? dah lama sangat ke bujal kawen?
hahaha

14 Februari 2011 9:38 PG

takpa...lagi 20 tahun, kamu kahwin lagi...masa tu ainul tak akan gelakkan busana pengantin yang kamu pakai....:P

14 Februari 2011 9:51 PG

gua tengok gambar ayah gua masa muda pun pelik.

rock gila.

hahaha

14 Februari 2011 9:58 PG

that's why, kalau nak cari baju pengantin kena cari yang timeless....=)

14 Februari 2011 10:20 PG

meh nak tolong ainul gelak sama gambo kawen abahnyaa :P

14 Februari 2011 10:27 PG

camne lah ropanya gambor kawen tu yek

gambar kawen kak ati cun sepanjang zaman :P

14 Februari 2011 10:34 PG

makcik suka tengok, sebab makcik tangkap gambar ambil pakej studio, banyak baju, banyak latar belakang.apa ade hal sekarang ko nak tangkap gambar kat studioo balik pun boleh, sebagai hadiah ulangtahun perkahwinan. Tak semestinya kita ambil gambar masa kahwin je. okey nanti pergi ye, studio Lydia bride, kelang

14 Februari 2011 10:56 PG

baju pengantin saya biasa2 aje.. dengan harapan anak bila tgk tak gelak golek2..

14 Februari 2011 11:37 PG

gambar kawin saya cantik, ehem... tudung saya langsung tak macam klim epok-epok masa tu, ehem...

14 Februari 2011 12:14 PTG

apa yg funny sgt tu.
nk tgk.




.

14 Februari 2011 12:41 PTG

hahahhaha..x ble bla...
cube layangkan sekeping nak tgok...
ade pakai lipstick merah nyala tak...

14 Februari 2011 1:14 PTG

apapun
semua tu kenangan manis weh~

14 Februari 2011 1:23 PTG

@Puan Capa

haha~bukan ai la~~

14 Februari 2011 1:23 PTG

tak baik lah uols ni
sepatutnya uols aplod gamba2 itu - untuk sama2 berkongsi kegembiraan....

uols telah menidakkan kegembiraan kawan uols tawww!~

14 Februari 2011 1:23 PTG

@Tijah

kat studio takde saiz baju~haha~

14 Februari 2011 1:24 PTG

@gadisBunga

da tu nak bau apa? strawbery? haha~

14 Februari 2011 1:24 PTG

@gedek!

artistik yang klise~haha~

14 Februari 2011 1:25 PTG

@Chik Att

setiap pagi saya begitu~haha~

14 Februari 2011 1:25 PTG

@tupaimerah

kalau kira minit lama lah~haha~

14 Februari 2011 1:26 PTG

@Daddy Ziyyad

cantik~haha~nanti mamaainul cekiki saya bagaimana?

14 Februari 2011 1:27 PTG

@Robot | Sakti

dia sanding pakai jeans kah? he~~

14 Februari 2011 1:28 PTG

@SyidaGorjes

nak baju timeless baju kaler putih je la~haha~

14 Februari 2011 1:28 PTG

@Kaseh

haha~tunggu lagi 20 tahun~

14 Februari 2011 1:28 PTG

@Ati Masrif

meh ah tunjuk sikit~haha~

14 Februari 2011 1:29 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

makcik punya gambar kawin cun~saya tahu~haha~

14 Februari 2011 1:29 PTG

@.:nhalilah:.

haha~~tunggu la bila anak da besar nanti~~

14 Februari 2011 1:30 PTG

@kucingorengemok

oi~sendiri puji kah? haha~

14 Februari 2011 1:31 PTG

@tasekM

uh~~nanti kamu tercirit~haha~

14 Februari 2011 1:31 PTG

@Hantu Kak Limah

merah sangatlah mak ngah~haha~

14 Februari 2011 1:32 PTG

@alien

tapi lucu~haha~

14 Februari 2011 1:32 PTG

@miloais

bukan gambar iols la makcik~nanti tuan gambar marah puilak~haha~

14 Februari 2011 2:34 PTG

alalallal..comel.. jahat tau..kentut budak mana ada bau busuk.. diorang minum susu jer.. kentut orang tua .. hem..jgn citelah kan bau dia camne..

14 Februari 2011 4:01 PTG

dolu2.. pesen itu ler paling vogue bujal oiii

14 Februari 2011 4:06 PTG

@Cik Pah

ohoh~~anak saya hatri2 makan kentang tahu!haha~

14 Februari 2011 4:06 PTG

@h4ni3

tapi lucu~hahahahaha~~

14 Februari 2011 4:19 PTG

saya suka yg dulu










klasik.

14 Februari 2011 4:28 PTG

@BonekadalamChermin

klau suruh pakai masa bersanding mahu?he~~

14 Februari 2011 6:21 PTG

ko ada salin2 baju eh?
ko pakai sepersalinan baju Benggali eh?

16 Februari 2011 9:16 PG

@DrSinga

mamaainul je la~~SAya pakai kain pelikat dengan singlet je~haha~

1 Mac 2011 11:53 PTG

Mujur masa zaman makcik kahwin dulu, takda kamera....

Catat Ulasan