Khamis, 10 Februari 2011

sayang itu berbentuk sekuntum bunga.

semalam,

saya baca satu penulisan di sini.

buat saya terdiam.

dan saya termenung panjang di bawah kereta.

"kamu harus lakukan sesuatu"

hati saya berkata.

saya angguk bersetuju.

lalu saya cemar duli,

korbankan RM10.

.

.

.

.

akhirnya..
mamaainul cuba menghalang kegilaan saya dari menunjukkan rasa sayang dan cinta saya kepada peti sejuk.

oh,

mamaainul suka pemberian saya.

saya seorang suami yang hebat.

.
.
.

terima kasih GB

terima kasih kamu semua.

43 comments

10 Februari 2011 8:19 PG

Makcik tabik kamu. :)

10 Februari 2011 8:19 PG

Eh! makcik cepat hari ini ya?

Makcik cuti sebenarnya hari ini - dada makcik panas... :(

10 Februari 2011 8:20 PG

@kakcik

yay~saya kena tabik!!

tq makcik~

10 Februari 2011 8:20 PG

syabas bujal...anda berjaya mengeluarkan sekuntum bunga dari taman hati kamu...

10 Februari 2011 8:21 PG

sayang peti sejuk sebab banyak makanan dalam tu kan? ngaku je la awak tu clone kucing! haha :)

10 Februari 2011 8:22 PG

@kakcik

kalau sapu vicks ble sejuk kot?

lepak rumah duduk diam2 tahu makcik!

cepat baik~~

10 Februari 2011 8:22 PG

@Kaseh

eh bunga tu saya belilah~haha~

10 Februari 2011 8:23 PG

@kucingorengemok

saya sayang mamaainul,saya sayang peti ais.haha~

10 Februari 2011 8:26 PG

finally!!!lepas itu apa terjadi??maksud aku apa terjadi kepada bunga itu?

10 Februari 2011 8:31 PG

yayy.
adakah mamaainul hadiahkan apa2 sebagai tanda terima kasih?

teeeee.

10 Februari 2011 8:34 PG

kan tak rugi rm10 tu..hehe

10 Februari 2011 8:37 PG

bangganya ... mama ainul ...

betulke untuk mamaainul .....

10 Februari 2011 8:37 PG

wah..romantika d amorrr. Hati sy lak yg berbunga2,..hee

10 Februari 2011 8:41 PG

@Puan Capa

bunga itu disematkan di tepi almari solek~haha~

10 Februari 2011 8:42 PG

@Ungu

yay~saya tak dapat apa2~~haha~

10 Februari 2011 8:43 PG

@h a n i e

rm10 yangh berbaloi~haha~

10 Februari 2011 8:44 PG

@Chik Att

ye la~~saya ada sorang sahaja mamaainul tahu! haha~

10 Februari 2011 8:44 PG

@Fisz

nanti balik pow abang bunga!haha~

10 Februari 2011 8:44 PG

eh kenapa bagi semalam, kenapa tak malam ni..wink* wink*..

10 Februari 2011 8:45 PG

@DeLancrettLurpak

uh~~~saya pura2 tak faham~haha~~

10 Februari 2011 8:51 PG

rm10 yg berbaloi? bunyinya macam sesuatu. hahaha!!!

ok, kamu mmg suami hebat. mamaainul beruntung. :D

tahniah!

10 Februari 2011 8:56 PG

@gadisBunga

uhh~~~TQ GB~~

10 Februari 2011 9:02 PG

hebat kerana menggembirakan isteri.
untung kan...
kan aku pernah kata hati bujal suci..

10 Februari 2011 9:37 PG

hati makcik akan gumbira bila pakcik bagi sepasu pokok bunga oked.

10 Februari 2011 9:39 PG

bujal, gua bangga sama lu.




.

10 Februari 2011 9:42 PG

gua dh ckp bro..
mmg kna bli...

HAHAHAHAHA

gua hebat!

10 Februari 2011 9:58 PG

"termenung panjang di bawah kereta?" Apa kamu buat di bawah kereta...?

Boleh huraikan?

10 Februari 2011 10:23 PG

finally!

tahniah buat uols... :D

10 Februari 2011 10:38 PG

@mumpir

tq makcik~

10 Februari 2011 10:39 PG

@kakpah

makcik suka bunga orked kah?

10 Februari 2011 10:39 PG

@tasekM

ya~saya hebat~haha~

10 Februari 2011 10:39 PG

@tupaimerah

kita sama2 hebat~~haha~

10 Februari 2011 10:40 PG

@gedek!

kelainan~lepak dalam kereta amat bosan pakcik~haha~

10 Februari 2011 10:40 PG

@miloais

wee~~tq makcik~~

10 Februari 2011 10:46 PG

wah
kamu sungguh suwittttttttt!!








boleh bayangkan kamu tersenyum kucing sekarang

eh?

semoga kamu bahagia ya!

amin.

10 Februari 2011 11:32 PG

Bujal...
ooooooo
kamu makin hebat....!!!!

10 Februari 2011 11:58 PG

@BonekadalamChermin

ya~kucing sedang tersenyum miang~

10 Februari 2011 11:59 PG

@Ibu n Abah

haha~saya hebat~weee~~

10 Februari 2011 1:02 PTG

Tahniah Bujal....

Tahniah...

Semoga alam rumahntangga kita semua sentiasa ceria...

ps: ko beli bunga kat mana ? :P

10 Februari 2011 1:05 PTG

@Daddy Ziyyad

bunga tu beli kt tempat kerja mamaainul~oi pakcik,saya serius ni! jom marathon wayang!

10 Februari 2011 3:41 PTG

ko hebat jika pemberian tu dari hati bukan dari desakan orang lain.

10 Februari 2011 3:56 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

bukan desakan~lebih kepada galakan~kira dapat hidayah la~~

*bunga tu ikhlas dari hati saya makcik~~

1 Mac 2011 11:46 PTG

Bunga dan ros tu dimasak goreng berempah kah?

Catat Ulasan