Selasa, 8 Februari 2011

bodoh kah?

eh sedap lah air bunga kekwa ni..

bunga kekwa apakezadahnya.bunga chrysanthemum la.

biul kamu.bunga kekwa lah.

chrysanthemum!

kekwa!

chrysanthemum!

kekwa!

chrysanthemum!

okay,eja chrysanthemum.aku nak dengar.

c.r.i.s...


c.h.r.i.s..


c.r.y..


err..


eh ye la..sedap la air bunga kekwa ni..




.
.
.
.
bodoh tapi pandai.

pandai tapi bodoh.

saya tanya mamaainul."anak kita ni ada darah campuran orang monggolia ke yang?" terus saya ditikam bertubi-tubi dengan garfu.

36 comments

8 Februari 2011 8:48 PG

sedaplah air bunga kekwa

8 Februari 2011 8:50 PG

kekwa = chrysanthemum

ainul sangat comel
geram kat pipi monggel sheols

8 Februari 2011 8:58 PG

Teh bunga Firdaus suka, selalu makcik buat sendiri.

Pipi Ainul comel cam ko.

8 Februari 2011 9:03 PG

ha ah lah...
pipi samaaaaaaaaaa!!!!!!!!
cer buat muncung sikit Ainul!!
pasti sama.

8 Februari 2011 9:12 PG

mongolia pun mongolia lahh.. janji comelll... tapi sikit pun takde ikut muka kamu eh bujal...lalalala

8 Februari 2011 9:20 PG

- ainul nampak berbeda pabila bertudung..

-mungkin ada kamu ada sedikit sebanyak darah Ganges Khan :P

8 Februari 2011 9:20 PG

sedap~
feberet saya juga tahu~

8 Februari 2011 9:33 PG

Ainul memang tersangat comel - mesti ikut mama dia! ;-)

8 Februari 2011 9:55 PG

kekwa & krisentemem tu same je la kan?
[malas saya nk tgk entry utk ejaan yg betul. haha]

p/s hugs n kisses for ainul. xoxo

8 Februari 2011 10:48 PG

heheheh ... anda cedera parah kah encik bujallll

8 Februari 2011 11:03 PG

Lengan kamu sangat besar... maksud pakcik maskulin...!

8 Februari 2011 11:14 PG

@kucingorengemok

chrysanthemum lah!

8 Februari 2011 11:15 PG

la..kenapa la mamaainul pegi tikam dgn garpu..tikam la guna pisau...baru thrill!

8 Februari 2011 11:16 PG

@miloais

pipi monggolia yang mungil~haha~

8 Februari 2011 11:17 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

pipi saya kasar sebab kena lempang hari2~haha~

8 Februari 2011 11:18 PG

@DrSinga

pipi saja sama~muka?

8 Februari 2011 11:18 PG

@Kaseh

ikut muka mak dia~saya redha~

8 Februari 2011 11:19 PG

@Daddy Ziyyad

kublai khan sudah~haha~

8 Februari 2011 11:20 PG

@alien

saya lebih suka campur sirap~haha~

8 Februari 2011 11:20 PG

@kakcik

ala makcik~~abah dia tak comel kah?

8 Februari 2011 11:21 PG

@tupaimerah

lain.kekwa is bahasa malayu.chrysanthemum is bahasa inggeris!

hug n kisses for me??

8 Februari 2011 11:22 PG

@Chik Att

sedang koma~haha~

8 Februari 2011 11:22 PG

@gedek!

he~~nasib baik pakcik cakap maskulin~~

8 Februari 2011 11:23 PG

mamaainul curangkah...? hehehe...

:p




.

8 Februari 2011 11:23 PG

@Puan Capa

pisau tak lut~haha~

8 Februari 2011 11:24 PG

@tasekM

oi~mamaainul sentiasa di bawah radar lah!

haha~

8 Februari 2011 11:49 PG

BUJAL.
Malam ni jangan tidor.
Ada sorang makcik bawak troli nak pegi rumh kamu malam ini, nak angkut bawak lari budak ala mongolia tuh...

Lepas 2,3 tahun kamu boleh tuntut balik. ok? Deal dear?

8 Februari 2011 11:53 PG

@azieazah

saya tak tido tapi saya lepak bilik kebal~bole?haha~~

menangis saya laki bini nanti makcik~~

8 Februari 2011 12:16 PTG

hehehe....
adalah gak sikit....kat bahagian bulu ketiak...hahaha

8 Februari 2011 12:34 PTG

@Farhan Zulhusmi

ainul belum ada bulu ketiak.he~~

8 Februari 2011 12:55 PTG

sedap la air teh o ni..rase cam bunga kekwa..huhuhu....

8 Februari 2011 1:01 PTG

@Hantu Kak Limah

pernah rasa air bunga raya?he~~

9 Februari 2011 3:16 PG

cobitttt pipi ainullll~

9 Februari 2011 3:24 PG

comel gila!

9 Februari 2011 7:52 PG

@Semarak Api

tak ble~~belai takpe~he~~

9 Februari 2011 7:53 PG

@aliaaroslan

ainul comel,bapak dia gila~haha~~

Catat Ulasan