Khamis, 31 Mac 2011

dedah bawa padah.

"ali,saya ada rahsia tentang diri saya yang hendak saya berkongsi bersama kamu."

"apakah rahsia itu umar? beritahu saya.dijamin selamat."

"saya ada kurap berdarah.jangan beritahu orang lain tahu!"
.
.
.
.
.
"hey ma'rof,ada rahsia umar yang saya harus beritahu kamu,jangan beritahu yang lain ya?"

"baiklah ali,apa rahsia umar?"

"umar ada kurap berdarah "
.
.
.
dan roda terus berputar.
.
.
.
.
di hari yang kemudian,

terpampang di muka akhbar :

UMAR NAZAK MAHU MATI KERANA KURAP BERDARAH.



rahsia.

kamu jangan jadi bodoh.



bukan lagi rahsia.

saya pelayan muzik justin bieber.

~~baby~baby~baby~oooohhh~~

68 comments

31 Mac 2011 8:49 PG

siapa bodoh? siapa?

31 Mac 2011 8:50 PG

@kucingorengemok

agak2 sapa?

*wink *wink~

31 Mac 2011 8:51 PG

kahkah..!

teringat dulu2 masa kecik main game telefon karat..

gini le jadinya..! lain yg dicakap.. lain yg disampaikan..

31 Mac 2011 8:54 PG

cantikk pesen rambut tu...huhu


^_____~

31 Mac 2011 8:57 PG

hensem lah bujal. rambut macam justin bieberrrrrrrr.


*wekssssss..

31 Mac 2011 9:02 PG

Makcik tak tahu nak komen. Makcik cuma mahu tanya kamu 'apakah benda yang ringan dan tidak besar saiznya yang kamu mahu dari Bandaraya Kuching?' :)

31 Mac 2011 9:04 PG

sape suruh pegi bagitau kat org.. kan dah...

31 Mac 2011 9:11 PG

@PUTUBAMBU

telefon karat tu yang pakai tin susu kah?

31 Mac 2011 9:12 PG

@Ati Masrif

haha~~baru la justin bieber~~

31 Mac 2011 9:13 PG

@- GC -

jeles lettew~~~haha~~

31 Mac 2011 9:13 PG

@kakcik

keychain!! yay~~

31 Mac 2011 9:13 PG

@.:nhalilah:.

he~~diam2 suda~~ye tak?

justin bibir?

owhoo.

haha~

31 Mac 2011 9:24 PG

justin X bieber

31 Mac 2011 9:25 PG

@Kebaya Sendat Sepatu Merah

seksi tak? haha~~

31 Mac 2011 9:26 PG

@gedek!

haha~~X itu trademark~

31 Mac 2011 9:46 PG

hehehe... kata rahsia...
salam kenal...

31 Mac 2011 9:49 PG

@ejaMaria

kantoi suda~~jadi bukan lagi rahsia~~

oh hai eja maria!

31 Mac 2011 10:18 PG

kalo dah lebih dari seornag yang tahu
maka itu bukan lagi rahsia

rahsia is something yang di simpan di kotak ingatan sendiri - tanpa pengetahuan sesiapa jua...

kamu peminat justin bieber???
so kanak2 ribena lah kamu nehhh!~
hahahaha

31 Mac 2011 10:29 PG

@miloais

saya juga peminat ribena~haha~~

31 Mac 2011 11:02 PG

justin bibir nak ke ????

31 Mac 2011 11:08 PG

bujal, saya cerita dgn kwn saya yg keje kat pej daerah petaling ttg kamu.mereka kata kamu lucu.

31 Mac 2011 11:16 PG

camtaek.

oh bujal, pasti kamu tidak sbr jbibir wt konsert kt mesia,kn.

31 Mac 2011 11:35 PG

asik tayang muka je tau dia nih...
tau la hensem.




.

31 Mac 2011 11:57 PG

auww auuuw makcik loike rambut tu, tapi ko tak berkurap darahkan.ha ha

31 Mac 2011 11:57 PG

wakakakakkaka..mcm haremmmmmmm...:P

Bujal BiBir rocks !!!

~hahaha

31 Mac 2011 12:27 PTG

Hahaha..Bujal Bieber Fans..will never say never...seperti remaja kacak nampak gambar kamu..

Kesian Umar...nak nasihatlain kali jgn percayakan Ali pon tak boleh sbb
Umar dah nazak....hmmmm..

31 Mac 2011 12:28 PTG

@Puan Capa

ah~~seksi tak ai?

31 Mac 2011 12:28 PTG

@SyidaGorjes

haha~~bagi saya nama testimoni tu? sapa? sapa?

31 Mac 2011 12:28 PTG

@eiffel

ofkos!!haha~~

31 Mac 2011 12:29 PTG

@tasekM

saya gila publisiti~haha~~

31 Mac 2011 12:29 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

saya kurap kurip~haha~~

31 Mac 2011 12:30 PTG

@Daddy Ziyyad

angelina jolie pun cemburu tahu!haha~~

31 Mac 2011 12:30 PTG

@Eye_nee

rahsia seeloknya disimpan~~saya bieber fever~haha~~

31 Mac 2011 12:39 PTG

seksi?seksa pemandangan mata i tau!

31 Mac 2011 12:48 PTG

@Puan Capa

jeles lettew~~

31 Mac 2011 1:05 PTG

our very own version of justin bibir. peh!

31 Mac 2011 1:08 PTG

@tupaimerah

malu ah~hahahaha~~

31 Mac 2011 2:17 PTG

boleh tolong mintak kan auto gerap dari justin biber?


nak kumpul2 auto gerap artis dalam buku auto gerap saya.


ples3

31 Mac 2011 2:22 PTG

gagagagga.. comel jer bujal bieber buat rambut camtuh? nnt ainul kenal tak abah dia ?

31 Mac 2011 3:11 PTG

tak sangka bujal kipas-susah-nak-mati si bieber tu.. :P

31 Mac 2011 3:20 PTG

ok sy cabar kamu buat gaya rambut tu pegi keje. Amacam? Ada beran? Jgn cover dgn songkok ok..

31 Mac 2011 3:20 PTG

ubat kurap cap ayam

31 Mac 2011 3:47 PTG

woha! bujal bieber!

31 Mac 2011 4:07 PTG

@Sab Buenoo

he~~mak saya tak bagi gi tengok konsert2 ni~~

31 Mac 2011 4:08 PTG

@Cik Pah

ainul cam saya ikut bau~haha~~

31 Mac 2011 4:08 PTG

@makdara TERdiva

saya pun tak sangka~haha~~

31 Mac 2011 4:08 PTG

@Fisz

lambat~saya da potong rambut~haha~~

31 Mac 2011 4:09 PTG

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

tidak boleh melawan cap kaki tiga punya~haha~~

31 Mac 2011 4:09 PTG

@MATAHARI

baby~baby~baby~~~ohhhh~~~

31 Mac 2011 4:31 PTG

rmbt itu sgt sebijik...

31 Mac 2011 4:35 PTG

kalau nak berpesen rambut cenggitu, kamu kena tiruskan sikit muka.. hehehe

31 Mac 2011 4:35 PTG

@Mommy Fara

haha~~berani depan cermin je la~~

31 Mac 2011 4:36 PTG

@h4ni3

taknak~saya nak jadi bieber gemok~~haha~~

31 Mac 2011 5:00 PTG

kamu sama dgn anak saya yg berumur tiga tahun lebih itu, dia peminat lagu "baby, baby, oooohhh"

sebab tu org kata "jgn pegang rahsia, kalau tak mampu simpan rahsia". kannnn?

31 Mac 2011 11:31 PTG

hahaha makin lama makin jambu aku tengok kamu.

iras2 tomok pun ada.

1 April 2011 1:15 PG

justin bibir?



like komen heroiczero

1 April 2011 9:20 PG

itu jsutin biebir ke vocalist band oasis noel gallagher?????

1 April 2011 9:45 PG

biar pecah diperut,mulut kena makan juga.....hehe peribahasa baru.
kat sini sibuk oghang dok kata ampang pecah....kabarangin saja.

1 April 2011 9:46 PG

rasa sangat nak lempang..
dan lepas tu sangat nak bakar rambut itu....
")


selamat makan pisang tengahari ini....

1 April 2011 11:19 PG

@DeLancrettLurpak

dia kenal tomok tak?

haha~~

1 April 2011 11:19 PG

@HEROICzero

tomok jangan sebut~saya tak layan leleh ok? haha~~

1 April 2011 11:20 PG

@intan.maisarah

justin bubur~haha~~

1 April 2011 11:20 PG

@sahromnasrudin

saya tak layan lemon tree~~haha~~

1 April 2011 11:21 PG

@mokjadeandell

haih~~sekarang semua nak kena suap~~

1 April 2011 11:21 PG

@DrSinga

nak lempang takpe~~rambut jangan kacau ha~~

haha~~

1 April 2011 5:57 PTG

Rasa macam nak simbah air satu baldi. hahahahaha

1 April 2011 7:04 PTG

wakakakkaak gulin2 saya gelak tgk kamu ni bujal oiii haishhhh

Catat Ulasan