Isnin, 7 Mac 2011

jamsai.

umur 15 :

tumbuh sejemput.

berlagak depan rakan-rakan.


umur 17 :

lebat sikit.

rasa hebat.


umur 22  :

lebat.

rasa bergaya :


umur 27 :

serabai.

ada tak mesin cukur automatik?


bukan sayang,

saya bukan bercerita tentang bulu pubik saya.

(ceh!!)

cerita tentang misai dan jambang.

kamu rasa misai dan jambang itu seksi?

ya,

memang seksi.

lagi-lagi kalau dioles ke tengkuk yang mulus.

uhhh~~~~~~~~

merah pipi kamu tersenyum.

.
.
.
saya sudah bosan dengan bulu dimuka saya.

47 comments

7 Mac 2011 8:25 PG

hahahaha kamu nihhh.. saya geli org ada byk bulu..nak2 yg tajam2..

7 Mac 2011 8:26 PG

bulu dada ada?
.
.
bulu di muka tanda macho ?

7 Mac 2011 8:30 PG

@Kaseh

eleh~~ye kah geli?

haha~

7 Mac 2011 8:31 PG

@DrSinga

bulu dada tumbuh liar~haha~~

eh seksi apa?

7 Mac 2011 9:18 PG

Kalau ada jnggut SIKIT kt dagu 2,,

pompuan rs seksi.hoho.

SIKIT.mcm Rizal AF5 2.hoho

7 Mac 2011 9:18 PG

saya tak suka orang berbulu.
asben saya juga tak suka misai atau jambang.

7 Mac 2011 9:25 PG

Cuma kamu buang muka - pasti tiada bulu yang kamu runsingkan... hahaha...

7 Mac 2011 9:38 PG

@Raihana Izzati

eh seksi kah?he~~

7 Mac 2011 9:38 PG

kejap.
bujal.
mana header lama....?



.

7 Mac 2011 9:38 PG

@SyidaGorjes

uhh~~ramai rupanya perempuan yang tak suka misai~~

7 Mac 2011 9:39 PG

@kakcik

nanti saya tak hensem~haha~

7 Mac 2011 9:40 PG

@tasekM

tengah peram~haha~~

7 Mac 2011 9:51 PG

sesetengah bulu membawa tuah... contohnya, bulu mulut datuk k

7 Mac 2011 9:56 PG

bulu pubik?? kahkahkah.. sy masih under age.

7 Mac 2011 10:08 PG

Makcik menten minat yang BOTAK!

7 Mac 2011 10:10 PG

@kucingorengemok

oh saya jeles~~

7 Mac 2011 10:11 PG

@masrizan

oh hai masrizan~he~~

7 Mac 2011 10:11 PG

@- GC -
sama la kita~

7 Mac 2011 10:11 PG

@azieazah

minat mawi ye???

7 Mac 2011 10:12 PG

ok. saya tak suka org yg mukanya berbulu [baca: misai dan janggut]

:P

7 Mac 2011 10:13 PG

@h a n i e

walaupun sikit??

7 Mac 2011 10:18 PG

hahaha..niesz geli sikit lah ngn org yg ade misai n jambang nie..

7 Mac 2011 10:20 PG

@niesz

eh geli apsal?

7 Mac 2011 10:43 PG

rosak otak saya. hormon testosteron kamu dah melimpah. huhuhu~

7 Mac 2011 10:45 PG

@gadisBunga

eh gb kan da cukup umur? haha~

7 Mac 2011 10:58 PG

hoi! melucah ye??????

p/s.
saya rasa, kumis tu seksi kot?

7 Mac 2011 11:04 PG

@tupaimerah

eh kumis tu yang mana satu?he~~

7 Mac 2011 12:06 PTG

suka yg banyak bulu, handsome.
(dimuka sahaja....)
:)

7 Mac 2011 12:09 PTG

@anntaj

haha~~jambang ke misai??

7 Mac 2011 12:23 PTG

Baru macho kalau berbulu di muka.Rasa peliklah kalau nampak lelaki muka licin tanpa sebabrang bulu.

7 Mac 2011 12:27 PTG

Jantan sejati is a jantan which grow facial hair. Muktamad!

~haha

7 Mac 2011 1:01 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng
saya nak bela misai tanglung~haha~

7 Mac 2011 1:01 PTG

@Daddy Ziyyad

sudahla pakcik dagu togel~haha~

7 Mac 2011 3:00 PTG

kalau banyak bulu...


..... trim cantik2 biar nampak macam carlos daniel


kamu kenal carlos daniel? hensem woooo :D

7 Mac 2011 4:13 PTG

@h4ni3

sudah google carlos daniel.

muka kasanova sungguh~haha~

7 Mac 2011 4:20 PTG

bagi cik pah lelaki yg ada gothee mmg macho.. tapi laki aku puas menternak bulu..tak tumbuh tumbuh jugak.. malu nak tumbuh kot.

7 Mac 2011 4:22 PTG

@Cik Pah

he~~kurang baja tu~haha~~takyah bulu pun takpe makcik~~buat nyemak je nanti~~

7 Mac 2011 4:52 PTG

bulu pubik tu bulu apa?

7 Mac 2011 4:55 PTG

@Puan Capa

di celah celah kelakian.

haha~

7 Mac 2011 6:58 PTG

Lelaki elok berbulu perak = macho

8 Mac 2011 8:20 PG

@gedek!

saya sedang menuju ke arah itu~haha~

8 Mac 2011 11:49 PG

eeei...kita tak suka..
goli den!

8 Mac 2011 11:52 PG

@PUTUBAMBU

tapi seksi hapa?

9 Mac 2011 11:04 PG

aku suka. haha ^___^

9 Mac 2011 11:08 PG

@s.u.h.a

baru la macho kan? kan?

23 Mac 2011 5:55 PTG

kamu x cakap pon sy tahu dr awal kamu cerita ttg misai dan janggut..

Catat Ulasan