Jumaat, 25 Mac 2011

hari yang dirahmati.

ada yang sedang borak-borak,

ada yang sedang makan pisang,

ada yang sedang tunduk khusyuk.

ada yang sedang bersandar kenyang,

ada yang sedang edar risalah,

ada yang sedang tidur,

ada yang sedang berjual beli,

dan ada yang sedang baru hendak buka kasut saat imam angkat takbir.

solat jumaat.

semoga saya punya sah dan diterima.



berikan saya jepun dan libya.

saya akan ambil jepun.

sekurang-kurangnya ada kasihan,

dan ada bantuan.

71 comments

25 Mac 2011 8:51 PG

amin. selamat pagi bujal

25 Mac 2011 8:52 PG

muehehe kamu mekap blog kamu yer.. ni entry otopublish kah..

25 Mac 2011 8:53 PG

semoga ibadat kite semua diterima...

*kamu ni baik juga dalam nakal-nakal itu~

25 Mac 2011 8:54 PG

makcik tengok ramai lelaki yang datang bulan di pusat membeli belah pada hari jumaat.

25 Mac 2011 9:02 PG

ciss .. saya dah cop jepun dulu !

25 Mac 2011 9:05 PG

@MATAHARI

oh selamat pagi .hari yang baik~he~~

25 Mac 2011 9:06 PG

@Kaseh

eh takde mekaplah~~saya da jarang buat autopublish~~biasanya bila da ngadap PC pagi2 baru ada idea~haha~~

25 Mac 2011 9:06 PG

@gadisBunga

saya hari2 baik GB~~hahaha~~

25 Mac 2011 9:07 PG

@kakpah

apsal diorang tak segan ha?

25 Mac 2011 9:07 PG

@al-lavendari

haha~~pakcik lambat~~

25 Mac 2011 9:17 PG

peace... perut tgh kenyang di bumi malaysia yang aman damai

25 Mac 2011 9:25 PG

@rATu kEBaYA

dan saya sedang lapar~~nasi lemak atau roti canai?

25 Mac 2011 9:27 PG

Insyaalah, sah.

makcik ambil jepun, sebab matawang tinggi.

Jawapan tadi "kupeluk erat badannya" ha ha ha

25 Mac 2011 9:30 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

uuhhh~~~romantik~~haha~~

25 Mac 2011 9:32 PG

saya suka ahmadinejad!
sori agak emosi di hari jumaat.

25 Mac 2011 9:33 PG

bujal...
makcik tahu..
bujal dah berkira2 nak makan pisang masa Solat Jumaat nanti....

25 Mac 2011 9:35 PG

@SyidaGorjes

saya suka muammar gadhafi!haha~~

25 Mac 2011 9:35 PG

@Ibu n Abah

haha~~makcik terer~~

25 Mac 2011 9:39 PG

Ada yg berimam kan mamak jual cendol
Ada yg berjemaah dikedai No Berekor
belum yg period pain...dan yg ada nak tunjukan surat MC dekat imam "cannot pray" dari Klinik Mr Yahud S/O Di...

25 Mac 2011 9:53 PG

selamat ari jumaat bujal.



saya pilih siam.
eh?

.

25 Mac 2011 10:01 PG

sejuk rasa hati
baca entry ni...

ohhh--- uols lambat banget lah nak chop jepung tu
iols dah berzaman chop!
hahahahah

25 Mac 2011 10:12 PG

ada yang pasang niat nak balun selipar org lain. haha

25 Mac 2011 10:27 PG

Kamu jangan makan sampai terlalu kenyang, dibimbangi kamu muntah sewaktu rukuk!

25 Mac 2011 10:32 PG

bahrain macam mana? saya macam nak pilih bahrain, boleh mati syahid :|

25 Mac 2011 11:15 PG

selamat hari jumaat :)

25 Mac 2011 11:23 PG

kamu dengar khutbah tamil ke hari ni?~haha

25 Mac 2011 11:55 PG

C-E-N-D-O-L...!

Tu sahaja!

25 Mac 2011 1:03 PTG

sampai skang makcik pakai selipar Jepun...huhuhuhu..............

25 Mac 2011 1:11 PTG

selamat bersolat jumaat :)

saya mahu libya

25 Mac 2011 1:21 PTG

semoga selamat semuanya di hari jumaat ini..semoga kusyuk solatmu dihari ini bujal :D


teringat seorang kawan yg bernama selamat..

25 Mac 2011 2:01 PTG

kamu sudah ada niat yg baik..kebaikan kamu telah dicatat..

25 Mac 2011 2:14 PTG

@Eye_nee

oh~~saya rindu cendol~~haha~~

25 Mac 2011 2:15 PTG

@tasekM

siam banyak ayam~haha~~

25 Mac 2011 2:15 PTG

@miloais

kat jepun ada naruto~wee~~

25 Mac 2011 2:16 PTG

@- GC -

saya punya capal suda 2 kali hilang kat masjid~haih~~

25 Mac 2011 2:16 PTG

@kakcik

saya makan lepas sembahyang~~yay~

25 Mac 2011 2:20 PTG

@kucingorengemok

takde2~pilih jepun dengan libya~haha~~

25 Mac 2011 2:20 PTG

@Sab Buenoo

salam jumaat pada kamu juga sab~~

25 Mac 2011 2:21 PTG

@Daddy Ziyyad

haha~~hari ni khutbah inggeris~~sembahyang kat california~~yay~

25 Mac 2011 2:21 PTG

@gedek!

B-I-H-U-N S-U-P

yay~

25 Mac 2011 2:22 PTG

@Hantu Kak Limah

saya kaki ayam sahaja~haha~~

25 Mac 2011 2:22 PTG

@intan.maisarah

yay~intan pilih libya~~

25 Mac 2011 2:23 PTG

@makdara TERdiva

amin~~

25 Mac 2011 2:23 PTG

@norh

amin~~tq norh~~

25 Mac 2011 4:41 PTG

Untung dapat solat jumaat. Rehat panjang kan....

Libya- Jepun keduanya petanda kiamat kian hampir....

25 Mac 2011 4:43 PTG

@Kakzakie

perempuan la yang untung~~sempat tengok wayang tu~haha~~

25 Mac 2011 4:59 PTG

ada yang tak pegi langsung...

25 Mac 2011 7:38 PTG

ade yg buat muke bangga tak pegi solat jumaat.huh!

25 Mac 2011 9:26 PTG

perenggan yang last tu, cantik.

buat aku terfikir.


.......


ya, pergi mampos dengan "negara islam".

sungguh aku kata ni.

25 Mac 2011 10:11 PTG

Awak dapat pisang tak tadi?

25 Mac 2011 10:39 PTG

hah.
pisang ape hari ni?

25 Mac 2011 11:43 PTG

libya tiada siapa mahu syg.:(

26 Mac 2011 9:04 PG

berubah jugak ko akhirnya

26 Mac 2011 1:03 PTG

benci tengok islam yg berlaku kejam sesama islam.

mkn pisang x semalam, bujal?hee

27 Mac 2011 1:51 PG

saya eksiden di petang jumaat










sedih!

27 Mac 2011 9:31 PG

semoga solat saya juga dterima.

27 Mac 2011 2:50 PTG

bujal!

27 Mac 2011 2:57 PTG

@MATAHARI

ye awak..nape wak..windu lettew!

28 Mac 2011 8:29 PG

@Puan Capa

kamu la yang tak pergi semayang jumaat~haha~~

28 Mac 2011 8:29 PG

@Semarak Api

eh bukan saya tahu!haha~

28 Mac 2011 8:30 PG

@HEROICzero

sebab semua takut~haih~~

28 Mac 2011 8:30 PG

@DrSinga

wee~~pisang emas~haha~~

28 Mac 2011 8:30 PG

@tupaimerah

pisang mahal.

pisang emas~haha~

28 Mac 2011 8:31 PG

@yumi

ada yang sayang tapi takut.haih~~

oh hai yumi!

28 Mac 2011 8:31 PG

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

haha~~saya nampak cahaya~~

28 Mac 2011 8:32 PG

@Dark Half

dapat~~saya sebab sesikat~~haha~

28 Mac 2011 8:32 PG

@BonekadalamChermin

eh kamu okay tak bonbon??

28 Mac 2011 8:32 PG

@aleen aiden

amin~~

1 April 2011 6:22 PTG

Jika diberi pilihan antara Justin Bieber dan BUJAL, makcik tetap pilih BUJAL.

kerana kamu tahu sembahyang Jumaat, dan tahu baca Bahasa Melayu.

Catat Ulasan