Jumaat, 11 Mac 2011

tampalan merah pipi.

mukadimah :

ini cerita boleh buat kamu meluat.saya maaf banyak-banyak.
.
.
.
.
.
7 tahun lepas,

ketika saya masih lagi bergelar daud.

saya berseorangan duduk di satu warung,

menunggu santapan tengahari saya.

disebelah ,

satu meja yang penuh dikerumun oleh kakak-kakak.

4 orang kesemuanya.

bisik-bisik kemudian gelak kuat.

bisik-bisik kemudian gelak lagi kuat.

saya laras frekuensi telinga saya.

dan menumpukan sepenuh perhatian.

okay,

ringkasa perbualan mereka adalah seperti berikut :


suka duduk atas.

suka dari belakang.

suka jerit-jerit.

laki aku.

6 inci setengah.


saya yang ketika itu memegang status teruna suci.

rasa sungguh teruja.

satu kakak kemudian buntang mata memandang saya.

"woi budak,apasal senyum-senyum!"

saya tersengih kemudian pengsan.

kemudian,

persepsi saya ada sedikit berubah.

eh wanita pun kadang-kadang begitu kah?

*kenyit-kenyit.

.
.
.
maafkan saya.

tampalan jumaat pada minggu ini adalah amat celaka.

macam biasa.

gambar untuk meneutralkan perasaan kamu.

78 comments

11 Mac 2011 8:50 PG

hoihhh!!! terlebih minum tongakt ali ye?

11 Mac 2011 8:52 PG

ikhlasnya bujall..yaa mmg begitu kadang2..tapi tidakla dikhalayak ramai..especially di depan org cute macam kamu..lalalal

11 Mac 2011 8:55 PG

@gadisBunga

tergigit kacip fatimah~haha~

11 Mac 2011 8:55 PG

@Kaseh

haha~~saya curi2 dengar~~tu yang diorang marah kot~~

11 Mac 2011 8:57 PG

haih. saya suci .

11 Mac 2011 8:57 PG

bujal...
tak dpt nombor satu lah...
tp bahagia walau nombor bawah 10...

11 Mac 2011 9:00 PG

@intan.maisarah

hoih~tutup mata cepat!

11 Mac 2011 9:00 PG

daud, nama segamat deris deris...

11 Mac 2011 9:00 PG

@Ibu n Abah

haha~~no.6 pun spesel makcik~he~~

11 Mac 2011 9:01 PG

selamat hari jumaat Daud

11 Mac 2011 9:01 PG

@kucingorengemok

saya teringin nak nama segamat~

11 Mac 2011 9:02 PG

@alien

selamat jumaat pada kamu juga alien~~hoih!haha~

11 Mac 2011 9:08 PG

tak baik curi2 dengar perbualan orang dewasa ye adik daud...!

kalo ngan arwah mak iols - dah kena piat tinger cabang tuhh!

11 Mac 2011 9:08 PG

nape ak baca bende ni >_<

11 Mac 2011 9:09 PG

@miloais

haha~~tak ble tahan la makcik~

11 Mac 2011 9:10 PG

@budak ice

ha~~jangan cakap saya tak warning~~

oh hai budak ice~

11 Mac 2011 9:15 PG

Itu baru kakak-kakak....

Pakcik pernah dengar pangkat makcik-makcik cakap macam tu... rioh macam pasar!

lalala...

11 Mac 2011 9:20 PG

@gedek!

hoih~seriau membayangkan~haha~

11 Mac 2011 9:20 PG

hahaha.kau tak terasa ternoda lepas dgr?hahaha

11 Mac 2011 9:23 PG

@cik selamah kundang

hoih~~sebab tu la saya pengsan~sebab dinoda~haha~

oh hai cik selamah kundang~

11 Mac 2011 9:30 PG

hoh... erm..

11 Mac 2011 9:32 PG

saya tak pernah cite benda2 SX dikhalayak ramai.

11 Mac 2011 9:37 PG

@rATu kEBaYA

ehemmm* ehem*~

11 Mac 2011 9:37 PG

@SyidaGorjes

eh sama la kita~haha~

11 Mac 2011 9:50 PG

aku suka dari sebelah tepi...opssssssssss!!!

11 Mac 2011 9:51 PG

@Puan Capa

*sedang membayangkan~

11 Mac 2011 9:51 PG

Kamu cerita tentang apa tu? Makcik tak faham! ;-)

11 Mac 2011 9:53 PG

@kakcik

entah~malu ah makcik~~he~~

11 Mac 2011 10:06 PG

7 taun lepas bergelar daud..
sekarang??

11 Mac 2011 10:41 PG

terus menanah telinga bujal.. kehkehkeh

11 Mac 2011 11:05 PG

hohoho ~~

Boleh ka itu macam

11 Mac 2011 11:31 PG

tambah lagi satu.. berfantasi di tepi pantai ..wkaakakkaka

11 Mac 2011 11:35 PG

kooo demam ka semalam ....

11 Mac 2011 11:42 PG

haish!

11 Mac 2011 12:07 PTG

dah jadi bapa ni, kamu pasang telinga lagi tak?

11 Mac 2011 12:20 PTG

hoihhh
tak baik tau
kisah dalam kelambu pi citer kat orang!

sungguh terserlah ketidaksenonohan keperibadian mereka itu

11 Mac 2011 1:51 PTG

tak terhagak2 yek bersembang...?

beb...
pasal laki punya tak yah la kasi cerita kt horang...
tak baik.
ye dak..?



.

11 Mac 2011 2:20 PTG

@.:nhalilah:.

sekarang david~haha~

11 Mac 2011 2:21 PTG

@- GC -

hoih~berdarah terus!haha~

11 Mac 2011 2:21 PTG

@shearasol

er~~~ble kot?haha~

11 Mac 2011 2:22 PTG

@Cik Pah

ohoi~

*tengah membayangkan~~

11 Mac 2011 2:22 PTG

@Chik Att

demam sikit la~haha~

11 Mac 2011 2:23 PTG

@tupaimerah

hoish!

11 Mac 2011 2:23 PTG

Ala Bujal..ko mengaku jer la..ko lebih teruja mendengar topik bualan sikakak-kakak daripada si abang-abang kan......kau terus terang jer ngan akk...akk swearrr tak bg tau org lain....

11 Mac 2011 2:23 PTG

@Daddy Ziyyad

tak~~berdarah nanti telinga~haha~~

11 Mac 2011 2:23 PTG

@h4ni3

hoho~~saya tak bersalah~~

11 Mac 2011 2:24 PTG

@tasekM

ai sokong yu~~

11 Mac 2011 2:25 PTG

@Eye_nee

*angguk malu.

haha~

11 Mac 2011 2:45 PTG

tolonglah perempuan cerita sesama perempuan cam tu, daripada cerita cam tu baik makcik layan lesbo pertner.

11 Mac 2011 2:47 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

hoih~teringan dengar cite lesbo~haha~

11 Mac 2011 3:23 PTG

pasai masih teringat2..

ada amalkan ke..

ahaks ^___~

11 Mac 2011 3:29 PTG

@Ati Masrif

amalkan apa ni? hoih~haha~

11 Mac 2011 3:45 PTG

hoh! macamtu pun ade ke??

yg benar,
perempuan terdiva melayu terakhir

peaceeee

11 Mac 2011 3:46 PTG

@makdara TERdiva

haha~~saya da lama tau MDT diva melayu terakhir~~

11 Mac 2011 4:08 PTG

saya suka bising2. -)

11 Mac 2011 4:09 PTG

@HEROICzero

uh~~~kinky~haha~

11 Mac 2011 9:38 PTG

erk! wanita yg sudah bkhwin mungkin ye.kami yg gadis2 tidak! kami lbh suke borak psl 'bile nk kawen ni'..haha!

11 Mac 2011 10:13 PTG

kongsi info dan ilmu kot. mereka mengamalkan konsep "sharing is caring" kah?

11 Mac 2011 10:58 PTG

adeh =.= :)) haha. tak tahula pulak. saya bawah umur lagi.

12 Mac 2011 12:12 PG

oh itu maksud kinky??? well, thanks dude!

dan harus lah saya memanggil kamu guru, kerana satu ilmu yang telah kamu beri pada saya.

12 Mac 2011 9:25 PG

haha macam2 :)

12 Mac 2011 12:48 PTG

hahahah..geli nyer, ni mesti xde benda nk cerita smpai benda tu pon ley jd tajuk gosip..eeuuWW!tak perlulah nk cerita dekat org lain kan?

13 Mac 2011 4:07 PTG

Nam setengah inci ?!!
* sambil menjengkalkan jari di tangan sendiri *

13 Mac 2011 9:46 PTG

yg gadis2, skrg bleh la ckp tak baik. kang dah kawen, jadi akak2 ke makcik2 tergosip camtu gak..huahuahua

14 Mac 2011 8:58 PG

depa minum kacip mak timah lebih dos kot huhuhuhhh

14 Mac 2011 9:04 PG

@Semarak Api

so bila nak kawen? haha~

14 Mac 2011 9:04 PG

@aliaaroslan

tu yang buat saya teruja sikit~haha~

14 Mac 2011 9:05 PG

@HEROICzero

kamu puji saya.saya membangga diri.

*dabik dada~

haha~

14 Mac 2011 9:05 PG

@syamimi fatin

macamtu la ceritanya~

oh hai syamimi fatin~

14 Mac 2011 9:06 PG

@niesz

eh tapi seronok hapa cerita macamtu?haha~

14 Mac 2011 9:06 PG

@DrSinga

panjang tak?

haha~

14 Mac 2011 9:07 PG

@Dark Half

satu kitaran kejadian la kiranya~haha~

14 Mac 2011 9:08 PG

@sahromnasrudin

hoih~no komen~haha~

14 Mac 2011 9:09 PG

@Sab Buenoo

eleh~~ye la tu bawah umur~haha~

15 Mac 2011 4:16 PTG

jgn byg je.nnt practice.

15 Mac 2011 4:27 PTG

@Puan Capa

choi! malu ah~~haha~

23 Mac 2011 5:49 PTG

heh..rahsia rumahtangga x elok cerita pd org kan??? tak senonoh punya perempuan lah tu..

1 April 2011 6:57 PTG

Cisss!

Memang meluat. hahahahaha

Catat Ulasan