Selasa, 1 Mac 2011

lupa itu adalah sesuatu yang kompleks. (cerita satu lagi)

uhh...

panas,

panas,

panas,

panas!!!

sambil membuat aksi ayam sedang mengepak sayap.

kamu kenapa?

tanya perdu pokok serai itu kepada saya.


panas!!!

PANAS!!

masuk kereta ,

buka pendingin hawa ke tahap maksima.

tepat menuju ke arah bawah lengan.

ahh...

lega.

lupa dan lalai saya makin serius.

pelega sengal otot saya sangkakan ubat ketiak.

PANAS!!

51 comments

1 Mac 2011 1:32 PTG

hahaha buat lawak tul

1 Mac 2011 1:53 PTG

makcik ingatkan kamu kepanasan sebab cuaca!

1 Mac 2011 1:57 PTG

hehehe
cgg ingatkan ape la tadi

1 Mac 2011 1:58 PTG

yoko-yoko adalah kawan terbaik saya tau!

1 Mac 2011 2:03 PTG

bukan ke berangin???

1 Mac 2011 2:04 PTG

hahahahaa!!!!! berasap tak ketiak pastu? :p

1 Mac 2011 2:14 PTG

ceh... pening ainul nak tidur situ nanti!

1 Mac 2011 2:29 PTG

mesti ulat bulu takut nak tumbuh lepas ni

1 Mac 2011 2:39 PTG

aku tak pernah bukak air cond sampai ke tahap maksima huhuhhh

1 Mac 2011 2:56 PTG

Hot papa!

1 Mac 2011 3:26 PTG

luruh segala bulu ketiak bro!!!

~haha

1 Mac 2011 3:38 PTG

wakakakaka...kamu ni bujal...sengal

1 Mac 2011 3:39 PTG

@Fisz

haha~~panas!!

1 Mac 2011 3:40 PTG

@kakcik

dia punya panas semacam la makcik~he~~

1 Mac 2011 3:40 PTG

@CGG

da takde modal nak cite~maafkan saya~haih~

1 Mac 2011 3:41 PTG

@SyidaGorjes

hilang sengal otot~yay~

1 Mac 2011 3:41 PTG

@Puan Capa

angin yang panas!!

1 Mac 2011 3:42 PTG

@gadisBunga

hilang sengal ketiak~haha~

1 Mac 2011 3:43 PTG

@kucingorengemok

ainul tak kisah~haha~

1 Mac 2011 3:43 PTG

@- GC -

ketiak saya tidak berbulu~haha~

1 Mac 2011 3:43 PTG

@sahromnasrudin

saya pun jarang~~taku cepat rosak!

1 Mac 2011 3:44 PTG

@gedek!

hot armpit!

1 Mac 2011 3:44 PTG

@Daddy Ziyyad

akar kuat lah~haha~

1 Mac 2011 3:45 PTG

@Kaseh

sengal otot~~haha~

1 Mac 2011 4:02 PTG

hahahahahahaahaaaaahaahahhhaha

gua tau macamana rase panas dia.
tp tak penah la kn letak kt ketiak???

1 Mac 2011 4:03 PTG

hihihhh..
tersenyum saya sorang2 baca entri ni
:D

1 Mac 2011 4:05 PTG

gugur bulu ketiak!



.

1 Mac 2011 4:07 PTG

@tupaimerah

tapi kalau untuk sengal otot memang lega~~

1 Mac 2011 4:07 PTG

@h4ni3

senyum takpe~~jangan gelak~nanti orang cakap hapa~~haha~

1 Mac 2011 4:08 PTG

@tasekM

habis luruh!haha~

1 Mac 2011 5:14 PTG

ini cik pah dah biasa.. sebab hari hari sapu mustajab kat perut..boleh tahan panas punyer..tapi yg herannye..tak jugak flat perut aku nih..huh

1 Mac 2011 5:20 PTG

ah!


SENGAL KETIAK!!!



.

1 Mac 2011 5:31 PTG

panas berasap..

1 Mac 2011 5:42 PTG

hehehhe...

saya pon panas...

tp da sejuk sebab kipas pakai kertas..

1 Mac 2011 8:25 PTG

hahahahahah
penangan yoko ono rupenye,

x brangin ke?

1 Mac 2011 9:46 PTG

mesti kamu dah tak sengal ketiak utk 10 tahun, hehehe

2 Mac 2011 12:11 PG

hahaha..sempat pkai kat ketiak x?

2 Mac 2011 12:42 PG

Ini bukan kes lupa lagi dah...

udah macam orang biol.. hahahahaha!

Make-over yang Over...!

2 Mac 2011 8:17 PG

naya!..
pernah guna dan tahu pijarnya cammana.....

2 Mac 2011 8:57 PG

ni lurus ke bendul?
aa

2 Mac 2011 9:01 PG

@Cik Pah

tapi mustajab tu berkesan kat mamaainul!

2 Mac 2011 9:02 PG

@BonekadalamChermin

ye~~seungguhnya~~haih~~

2 Mac 2011 9:02 PG

@PINATBATE

pijarrr!!!!haha~

2 Mac 2011 9:03 PG

@cikceriacorner

kipas kertas makin kluar peluh adalah~haha~

2 Mac 2011 9:03 PG

@MasZuber

sikitlah~~he~~

2 Mac 2011 9:05 PG

@DeLancrettLurpak

eh saya baru blaja pakai deadoran la~haha~

2 Mac 2011 9:05 PG

@niesz

pakai kat sebelah je~he~~

2 Mac 2011 9:05 PG

@azieazah

saya sekarang kerap biol la makcik~he~~

2 Mac 2011 9:06 PG

@Ibu n Abah

eh makcik pun pernah pakai kat ketiak??

2 Mac 2011 9:06 PG

@intan.maisarah

dua2~lurus bendul~haha~

2 Mac 2011 9:14 PG

SENGAL!!!!!!!
kihkihkihhh...........

Catat Ulasan