Khamis, 10 Mac 2011

dedah.

sebelum kamu bertanya,

biar saya beritahu.

saya manusia jenis baca akhbar dari belakang.

saya jenis manusia minum sunquick tanpa gula.

saya jenis manusia makan nasi dan lauk berasingan.

saya jenis manusia suka buka pintu sejuk tanpa sebab.

saya jenis manusia yang tidak cukup dengan satu lauk.

saya jenis manusia suka makan aiskrim cair.

saya jenis manusia makan bubur lambuk dengan kicap.

dan dalam masa yang sama.

saya tidak statik dalam sesetengah perkara.

oleh itu,

latar belakang blog saya akan sentiasa berubah.

sekarang mari kita senyum sama-sama.

55 comments

10 Mac 2011 12:58 PTG

janganla papaainul rambut macam tu. :D seram tau.

10 Mac 2011 12:59 PTG

@Sab Buenoo

haha~~kira macho hapa~~

oh hai sab buenoo~~syabas dapat 1st!

10 Mac 2011 1:03 PTG

awak ni kira manusia yang berjenis jugalah ye !

10 Mac 2011 1:05 PTG

@al-lavendari

cuma belum sampai tahap bermuka-muka~haha~~

eh pakcik jom mancing~he~~

10 Mac 2011 1:15 PTG

tengok background blog ko ni bujal, pakcik teringat pasangan wrestler British Bulldog.

10 Mac 2011 1:19 PTG

@Daddy Ziyyad

british bulldog lama mati suda~haha~~

10 Mac 2011 1:30 PTG

nak senyum kenapa???
tak de lawak pun!

[mood serius lepas lunch1]

10 Mac 2011 1:32 PTG

aku hairan manusia seperti ko.

10 Mac 2011 1:42 PTG

Makcik cuba ubah latar belakang blog tadi - kemudian makcik jadi malas dan makcik biarkan saja seperti sebelumnya.

10 Mac 2011 1:46 PTG

aduii..saya pun tak biasa makan nasi satu lauk jer,,dasar tamak kan..hhehehe

10 Mac 2011 1:51 PTG

makcik pun sama, termasuk tulisan sentiasa berubah-ubah, cuma pendirian je tetap.

10 Mac 2011 2:21 PTG

makan nasi dengan lauk asing tu macam mana?

10 Mac 2011 2:23 PTG

Saya Jenis manusia yg tak sama jenis jantina ngan Bujal...sekarang baru mau rasa senyum sama-sama...

10 Mac 2011 2:25 PTG

MDT selalu gak baca majalah dari belakang..nikmat! :D

10 Mac 2011 2:41 PTG

saya juga jenis manusia yang akan mula membaca dari belakang

*saya fikir, saya akan dapat info lebih awal dari orang yang mula baca dari depan*

10 Mac 2011 2:44 PTG

dah baca entri sampai abeh baru perasan latar belakang dah berubah.

maaf, saya jenis manusia yang fokus nya ntah ke mana-mana.

:p

10 Mac 2011 3:02 PTG

makan bubur dgn kicap mmg sedappp!

10 Mac 2011 3:06 PTG

anda jenis cepat bosan?

10 Mac 2011 4:05 PTG

@miloais

taknak senyum sudah!

*merajuk~haha~

10 Mac 2011 4:06 PTG

@Puan Capa

haih~~ai pun kekadang pelik~~

10 Mac 2011 4:06 PTG

@kakcik

eh makcik jangan malas lah~

10 Mac 2011 4:06 PTG

@Cik Pah

haha~~jom bukak kelab~~

10 Mac 2011 4:07 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

sebab makcik hebat~wee~~

10 Mac 2011 4:07 PTG

@kucingorengemok

kira abis nasi baru ratah lauk~~ada fehem??

10 Mac 2011 4:08 PTG

@Eye_nee

takpe~~asal senyum~~haha~

10 Mac 2011 4:08 PTG

@makdara TERdiva

tapi kat muka belakang banyak iklan~~haih~~

10 Mac 2011 4:08 PTG

@shearasol

padahal sama je kalau baca dari manapun~~haha~

10 Mac 2011 4:09 PTG

@tupaimerah

oi~kerjaya orang macam kamu harus kena selalu fokus tahu!

10 Mac 2011 4:09 PTG

@gadisBunga

yay~ada geng~~

10 Mac 2011 4:09 PTG

@Dee

sikit lah~haih~

10 Mac 2011 5:00 PTG

tak suka.
tukarrrrrrrr..



.

10 Mac 2011 5:15 PTG

rasa macam duduk kat england pulaks!

haha

10 Mac 2011 5:25 PTG

jenis2 awak tu tak sama dgn jenis2 sy. ok, bai.

10 Mac 2011 6:05 PTG

eh eh. sama pula.
suka tukar background blog.
lalala

10 Mac 2011 6:16 PTG

saya adalah manusia suka makan.


senang je nak kenal saya kan? heheheheheh

10 Mac 2011 6:38 PTG

background konsep union jack kah?

11 Mac 2011 12:14 PG

haha..mne header yg berbayar seploh henggit tu?bru perasan dah xde.

11 Mac 2011 12:19 PG

Ok. Pakcik setuju! (dengan rambot tu)

11 Mac 2011 4:09 PG

jujur kata, kita sama! HAHA

11 Mac 2011 8:02 PG

bujal...
sunquick tanpa gula....?
cukup nikmat menikmatinya....

11 Mac 2011 8:40 PG

@tasekM

minggu depan ai tukar~

11 Mac 2011 8:40 PG

@h4ni3

hoho~~ada rasa sikitlah~

11 Mac 2011 8:41 PG

@- GC -

jangan tinggalkan saya~~~~~~~~~~

11 Mac 2011 8:41 PG

@intan.maisarah

haha~~esok saya nak tukar lagi~~

11 Mac 2011 8:41 PG

@aliaaroslan

ya~saya jiwa penjajah~haha~

11 Mac 2011 8:42 PG

@gedek!

belah tepi adalah cara kehidupan~yay~

11 Mac 2011 8:42 PG

@HEROICzero

ble join the club~~haha~

11 Mac 2011 8:43 PG

@Ibu n Abah

sunquick tanpa gula adalah yang terbaik~haha~

11 Mac 2011 8:52 PG

@Semarak Api

haha~~da boring la dengan header tu~~

11 Mac 2011 8:53 PG

@DeLancrettLurpak

kita sama suka melahap~haha~

11 Mac 2011 9:02 PG

saya pun suka baca akhbar dari belakang..
saya xsuka sunkuik sbb ia akan mengaktifkan asid dalam perut yg membawa pedih..
kui3

11 Mac 2011 9:04 PG

@alien

sebab asid sitrik kuat~eh kamu ada gastrik kah?

11 Mac 2011 9:35 PG

tiada~
tapi makan oren ok je
minum oren yg selain F&N n sunkuik pun ok
hehehe

13 Mac 2011 4:15 PTG

Walau bertukar bagaimana pun..
Kau totap ku sayang..
:)

1 April 2011 6:58 PTG

Mujur kamu bukan manusia jenis kepala ular, lidah ular, selera ular... setakat tidur berlengkar macam ular, Makcik tetap boleh terima.

Catat Ulasan