Rabu, 2 Mac 2011

lapar yang dibalas dengan kegembiraan.

hari ini hari rabu.

hari rabu maksudnya bryani.

makan dengan ayam goreng.

juga kari kambing.

beratur 40 minit.

sikit tidak kisah.

amat berbaloi.

"sedap kah?"

tanya kamu yang sedang kecur.

nasi di periuk besar tidak sempat sejuk sudah habis dijual.

kamu tafsir lah ayat saya itu.

"di mana??"

taman pengkalan batu klang.

jawab saya sambil mendada.


gambar sekadar hiasan.sekadar mengekspresikan kesedapan bryani itu.

gambar sebenar tiada.bila sudah sedap mana ada masa pegang kamera.



*TAMPALAN YANG TIDAK IKHLAS DAN TANDUS IDEA INI DITAJA OLEH :

NASI KARI POKOK CERI

~BANYAK SEDAP ANE!~

36 comments

2 Mac 2011 1:03 PTG

Perbandingan pinggan yg licin dapat kakak tahu memang sedap la tu....

2 Mac 2011 1:07 PTG

@Kakzakie

pandai kakak!haha~

2 Mac 2011 1:12 PTG

Makcik sedang lapar ni tau...

2 Mac 2011 1:14 PTG

@kakcik

eh makcik jangan order kambing tahu!

2 Mac 2011 1:23 PTG

bila nak ajak iols makan di situ???

hik hik hik

2 Mac 2011 1:39 PTG

mantop beb..kecur air liur nampak pinggan.. blom lagi nampak nasi ngan karinye.. walahhh

2 Mac 2011 1:44 PTG

Biryani lawan nya kambeng...! Bes!

2 Mac 2011 1:56 PTG

ya allah bujal..lama dah den teringin nasi briyani aishh...

2 Mac 2011 2:05 PTG

ko makan kat sinki ke bujal ...

2 Mac 2011 2:16 PTG

ah!tak sedap ah!!! *sambil tgh leleh air liur* ko jahat!

2 Mac 2011 2:33 PTG

teringat kat nasi lemak pokok ceri..hari2 mau..arghhhh!

2 Mac 2011 3:27 PTG

mengembek tak lepas makan tu? heheheh~

2 Mac 2011 3:51 PTG

kenapa hari rabu sahaja?

2 Mac 2011 4:01 PTG

@miloais

ON BRYANI dan hantar 33467 sekarang!

2 Mac 2011 4:01 PTG

@Cik Pah

cakap banyak tak guna~~cepat gi makan~haha~~

2 Mac 2011 4:02 PTG

@gedek!

bukan lawan~kawan lah~~haha~~

2 Mac 2011 4:02 PTG

@Kaseh

eh sambar la cepat!

2 Mac 2011 4:02 PTG

@Chik Att

ye saya tak senonoh~haaha~~

2 Mac 2011 4:03 PTG

@Puan Capa

eleh~jeles la tu~~haah~~

2 Mac 2011 4:03 PTG

@makdara TERdiva

nasi lemak pokok ceri kat mana??

2 Mac 2011 4:03 PTG

@gadisBunga

terus melingkar macam ular sawa~~haha~~

2 Mac 2011 4:04 PTG

@h4ni3

hari lain dia jual nasi putih je~~haih~~

2 Mac 2011 4:36 PTG

licin giler ..hahah..ni sebab lapar atau sedap sgt ek..ehe..

2 Mac 2011 4:41 PTG

kenapa la aku tak reti makan kambing...?

2 Mac 2011 4:43 PTG

@niesz

dua-dua~haha~~

2 Mac 2011 4:43 PTG

@tasekM

eh kesiannya~~jom,ai ajar~~

2 Mac 2011 4:51 PTG

lapow2... bace entry pon boleh jadi lapow... haha

2 Mac 2011 4:54 PTG

@TheChekJah

haha~~kedai mamak bukak lagi ni~~

2 Mac 2011 4:54 PTG

macam dok asrama pulak...hari rabu, hari briyani...hari jumaat, hari ikan jaket...~miahaha

2 Mac 2011 8:29 PTG

Makcik, tengah lapar ni, cam nak makan orang.boleh.

2 Mac 2011 8:49 PTG

cissss!!! laparrrr!!!

2 Mac 2011 11:19 PTG

Gerenti hisap jari sendiri, kan? hahahaha


lama sungguh makcik tak makan Briyani.

BUJAL, belanja?

Ilmu Itu Cahaya, Ia Tidak Akan Turun ke Hati yang Gelap!

3 Mac 2011 7:59 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

eh sekarang nmakcik rajin komen time malam plak~~

3 Mac 2011 7:59 PG

@DeLancrettLurpak

ha~~hambik!!

haha~~

3 Mac 2011 8:00 PG

@azieazah

datang klang makcik~apala sangat bryani~haha~~

3 Mac 2011 8:00 PG

@Daddy Ziyyad

gila ah asrama ada nasi bryani~~bukan nasi dengan ikan goreng je kah?

Catat Ulasan