Jumaat, 4 Mac 2011

jamal yang kasihan.

saya ada tabiat,

lepas makan saya suka termenung.

malam tadi usai santapan di restoran.

saya teruskan tabiat saya.

kemudian datang seorang duduk di hadapan saya.

"eh kau apa cerita??bla bla bla bla ..."

300 patah perkataann dalam satu nafas.

"kau siapa?"

tergamam encik itu.

"ah..sori la..ingatkan abang ni daud..saya salah orang"

kemudian dia beredar malu.

dalam perjalanan pulang.

saya tepuk dahi.

saya yang bersalah.

orang itu tadi adalah betul rakan saya.

dan "daud" adalah nama kuala lumpur saya dahulu.

banyak termenung boleh buat fokus terganggu.

minta maaf jamal.



bukan jamal.

FOKUS!!!!!!!!

67 comments

4 Mac 2011 8:37 PG

CHOP..
AKAK TEMPAT KESATU..

4 Mac 2011 8:38 PG

pirst taim dlm sejarah ketamadunan maknusia...
akak meraih tempat pertama...
opppss...
ini blog bujal kan?
bukan daud.....

4 Mac 2011 8:39 PG

@Ibu n Abah

wee~~~saya pun ke satu kat entri baru makcik~~haha~

4 Mac 2011 8:40 PG

@Ibu n Abah

syabbas~~~bujal,daud sama je~~haha~~

4 Mac 2011 8:41 PG

wahhh..ade nama kolumpo..hehe

4 Mac 2011 8:43 PG

@h a n i e

sebab dulu kat tempat kerja ada dua firdaus~~so saya ditukarkan jadi daud~~elak keliru~haha~

4 Mac 2011 8:53 PG

Kamu sepatotnya guna mode 'auto fokus!'

4 Mac 2011 8:55 PG

itu jamal mastopo ke?? dulu kje kat MPK huhuhuhhh

4 Mac 2011 9:02 PG

hai daud! boleh kenal? muehehe

4 Mac 2011 9:18 PG

daud nama kuala lumpur?
ada ke org KL "daud"?

4 Mac 2011 9:19 PG

Makcik kesian kat Jamal... :)

Jamal nama kedua ko ke? Firdaus ngan Jamal beza tu?

4 Mac 2011 9:47 PG

tanda2 alzheimer tu... baik fokus betul2..

(ekekke)

4 Mac 2011 10:05 PG

hai daud.



.

4 Mac 2011 10:07 PG

weh daud, sampai hati kauuuu.. kesian jamal..

4 Mac 2011 10:52 PG

mungkin suhu celcius koo tinggi time tu .... tu menyebabkan ...keterlupaan melampauai batasan

4 Mac 2011 11:02 PG

Daud..Jamal tentu terluka..namun kau tak segaja...kau dah terbiasa mendengar Bujal Ditelinga...Daud masa tu tak membawa maksud...Call Jamal..Sure dia rasa...Mati Hidup Semula...

4 Mac 2011 11:22 PG

daud.. hehehe.. terkenang member sekelas satu masa dulu

4 Mac 2011 12:29 PTG

Daud nama Kolumpo.

Abis tu Bujal, nama Klang ker?

:P

4 Mac 2011 12:57 PTG

baru2 ni pun pernah terjadi pada saya..
tengah bayar duit kat kaunter, tak sedar tengah mengelamun..budak tu bagi duit, lama baru sy tersedar..ish!

4 Mac 2011 1:15 PTG

lorh..cian kat die..lps ni jgn mengelamun lagi tau..hahaha..

4 Mac 2011 1:55 PTG

hadoiiiiii

siannye member tuh!

4 Mac 2011 2:26 PTG

ciannnye kat diaa

4 Mac 2011 2:29 PTG

itu gambo daud waktu dok kl dulu dulu ker ?

4 Mac 2011 3:23 PTG

Mula-mula DAUD... kemudian FIRDAUS, then BUJAL..

pasni apa plak? Pastu sendiri lupa nama sendirik. Grrrrrrr!


Berapa Banyak “ter” daaaa...

4 Mac 2011 4:36 PTG

daud adalah bujal yang telah mengalami transformasi dan telah terkena kejutan budaya...


kah?

4 Mac 2011 5:48 PTG

kasihan dia.
~.~"

lain kali F.O.K.U.S

4 Mac 2011 10:02 PTG

lempang kang baru taw dia neh!!!!!
kesian jamal~
kem salam kt dia...

4 Mac 2011 10:02 PTG

lempang kang baru taw dia neh!!!!!
kesian jamal~
kem salam kt dia...

4 Mac 2011 10:22 PTG

apsal buleh jadik "Daud"...


nama I masa darjah enam dulu adalah Maggie.. awwww!!!

5 Mac 2011 5:24 PG

haha! ni kes termenung lebih sangat la nih!!

5 Mac 2011 10:36 PG

bukan kesian jamal, kesian daud..hehe

5 Mac 2011 12:51 PTG

lelaki suka berangan. huh!

6 Mac 2011 9:36 PG

kesian kat kawan tu.Tentu dia dok tampaq dahi .Dia ingat daud tapi oghang lain.
Ya makcik pun kadang kadang termalu sakan bila tak dapat backtrack siapa yang kenal kita , yang berada dihadapan kita.
Its my weakness.Adoi.

7 Mac 2011 8:15 PG

@gedek!

hoho~~kalau la betul ada mod macamtru~~

7 Mac 2011 8:15 PG

@sahromnasrudin

jamal abdillah lah~haha~~

7 Mac 2011 8:16 PG

@Kaseh

hoih? sapa daud? he~~

7 Mac 2011 8:16 PG

@SyidaGorjes

nama saya time kat KL la~~bukasn nama KL~~haha~~

7 Mac 2011 8:16 PG

@kakcik

saya lagi kasihan jamal makcik~haih~~

7 Mac 2011 8:17 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

jamal lain~daus,daud ,bujal sama~yay~

7 Mac 2011 8:17 PG

@PUTUBAMBU

sudah mahu nyanyuk~~uhh~~~taknak~~

7 Mac 2011 8:18 PG

@tasekM

hai awak~~

7 Mac 2011 8:18 PG

@- GC -

saya tak bersalah~haha~

7 Mac 2011 8:18 PG

@Chik Att

time tu tengah kenyang la makcik~~he~~

7 Mac 2011 8:19 PG

@Eye_nee

sudah hilang jejak~~no hp dia pun tiada~~

7 Mac 2011 8:19 PG

@rATu kEBaYA

hensem tak dia??

7 Mac 2011 8:20 PG

@Daddy Ziyyad
bujal nama england~

*buat muka serius.

haha~

7 Mac 2011 8:20 PG

@makdara TERdiva

mdt ingat hapa~~ha~~~~~

7 Mac 2011 8:21 PG

@niesz

bukan mengelamun~~tengah menurun~haha~

7 Mac 2011 8:21 PG

@MasZuber

haha~~nasib~~

7 Mac 2011 8:22 PG

@CGG

amat kasihan~~haha~

7 Mac 2011 8:22 PG

@Cik Pah

hensem tak?he~~

7 Mac 2011 8:23 PG

@azieazah

pasni panggil hoi je~haha~

7 Mac 2011 8:24 PG

@h4ni3

dan bujal adalah seorang yang nyanyuk~yay~

7 Mac 2011 8:24 PG

@intan.maisarah

eh saya tak kasihan??

7 Mac 2011 8:25 PG

@tupaimerah

kalau kamu yang melempang apa la sangat~haha~~

7 Mac 2011 8:25 PG

@tupaimerah

hoih! 2 kali post~betul nak melempang ke hapa??

7 Mac 2011 8:26 PG

@DeLancrettLurpak

sebab kat ofis ada dua daus.so saya diautomatikkan menjadi daud.

maggie?

huyyoo~~

7 Mac 2011 8:26 PG

@HEROICzero

tak la jauh sangat~~haha~

7 Mac 2011 8:27 PG

@Dark Half

oh tq kamu~~~

oh hai??

7 Mac 2011 8:27 PG

@gadisBunga

bukan berangan,berfikir~~ok??

haha~~

7 Mac 2011 8:27 PG

saya simpati sungguh ke Encik Jamal itu!!!!!!!!

7 Mac 2011 8:27 PG

@mokjadeandell

bukan semua ada memori yang hebat~haha~~

7 Mac 2011 8:28 PG

@DrSinga

saya tak sengaja kakak~~

7 Mac 2011 3:10 PTG

ko daud?eh..ko jamal..eh..ko bujal...eh!eh!eh!

7 Mac 2011 4:18 PTG

@Puan Capa

haha~~mana2 pun ble~~

23 Mac 2011 5:52 PTG

jahat kamu ni..kasihan jamal..

Catat Ulasan