Rabu, 1 Disember 2010

fakta.episod 2.

pagi ini.

saya belajar sesuatu yang baru.

KUGIRAN itu,

maksudnya :

KUmpulan GItar RANcak.

oleh itu,

jika kamu bertandang ke rumah orang kahwin,

dan mereka itu mendendangkan,

lagu-lagu mendayu,

yang dipopularkan oleh

new boyz,scoin,spring,scan,scam,scum dan sekutunya,

jangan berani kamu gelar mereka :

KUGIRAN

kerana,

mereka hanyalah :

Ahlil Mujik Majlis Pengebumian.

faham kamu?

16 comments

1 Disember 2010 9:05 PG

yu br tau bujal? nk kena karate lagi nih...




.

1 Disember 2010 9:09 PG

tasek :

tirus tapak tangan,tengkuk saya tadahkan.

karate lah~haha~

1 Disember 2010 9:15 PG

dah lama tau
KUmpulan GItar RANcak = kugiran

kesian bujal ;P

1 Disember 2010 9:16 PG

milo :

saya yang malang makcik~

1 Disember 2010 9:18 PG

saya juga baru tau. tertinggal keretapi lagi nih.

1 Disember 2010 9:20 PG

alia :

keretapi kamu engin batu arang sama macam saya~

1 Disember 2010 9:25 PG

ko baru tahu maksud kugiran tu.fauziah latif pun asalnya dari kugiran.

1 Disember 2010 9:27 PG

kak ina :

ya~saya baru tahu~itulah nasib anak pasca pop yeh yeh macam saya~semua tidak tahu~

1 Disember 2010 9:36 PG

KUGIRAN itu zaman makcik.Pop ye ye zaman adik adik.La ni anak anak zaman Indie.besok besok cucit apa la pulak...
Tapi musykil sikit ttg Ahlil mujik pengemubian tu apaya....makcik sebut cong ce...yg iring kereta jenazah tu.Betul ka?

1 Disember 2010 9:39 PG

mokja :

esok zaman nasyid hardcore.

cong ce~haha~betul sekali~

1 Disember 2010 9:39 PG

kugiran...

yg kat umah org kawin tu bukan la kugiran tapi penyanyi sambilan..

1 Disember 2010 9:41 PG

nhalilah :

lebih kepada penyanyi lupa daratan.
he~

1 Disember 2010 9:52 PG

p ramlee kasi bikin itu perkataan. tiusyen skit: ko tau pawagam tu apa tak?

1 Disember 2010 9:54 PG

KOG

PAnggung WAyang GAMbar.

cakar kalau saya salah~

haha~

1 Disember 2010 12:46 PTG

atuk MDT dulu adelah ahli kugiran ..top kat teluk intan & kawasan2 sekitarnye :)

1 Disember 2010 12:48 PTG

MDT

stailo tak atuk MDT?

Catat Ulasan