Rabu, 8 Disember 2010

cerita betul 25.(gah hanya di luar tidak terbatas)
































realiti kenduri masa kini.

19 comments

8 Disember 2010 12:11 PTG

Maksudnya?Selalu cam tu lah.Kat luar je gah, rasanya hampehhh.

8 Disember 2010 12:13 PTG

kak ina :

he~~beg je besar dalm ada gegula je kak~~haha~

8 Disember 2010 12:31 PTG

yu je dia bagi gegula. org lain dapat cup cake ok. ha ha.



.

8 Disember 2010 12:33 PTG

tasek :

kalau begitu malang saya~

8 Disember 2010 12:59 PTG

Susah nak dapat bunga telur sekarang, kan? :)

8 Disember 2010 1:15 PTG

anak awak nanti jimatkan kos, masa salam sambut tetamu hulur je gula-gula 3 bijik :)

8 Disember 2010 1:43 PTG

hahahah
KOG : gimme five!

bujal : gula2 tu utk ainul... bukaan utk hang!
heheheh

8 Disember 2010 2:26 PTG

kog & milo :

harga goodies bag : rm 1.

harga goodies : rm0.30.

bodoh @ pandai?

8 Disember 2010 2:27 PTG

kakcik

bunga telur untuk kroni je..

8 Disember 2010 7:15 PTG

kira ok sangat la kan kalau dapat bahulu ikan

8 Disember 2010 9:08 PTG

hari tu gua pergu kerja kawin..
goodi beg..
yang pompuan dapat telur
yang lelaki dapat saputangan bentuk bunga...
.
motif?

8 Disember 2010 9:09 PTG

chop..
tambahan..
.
.
baik eh ko..
gi kerja kawin pakai songkok bagai!!

9 Disember 2010 6:39 PG

nak bujal, baik jugak tuan rumah bagi ko gula-gula tu. kalau takde langsung.. lagilah ko telopong hehe..

9 Disember 2010 7:54 PG

alia :

suka baulu kah?

9 Disember 2010 7:55 PG

dr singa :

motif : kesuburan kot?

9 Disember 2010 7:56 PG

dr singa lagi :

siap dengan baju batik makcik..

9 Disember 2010 7:57 PG

kakpah : tak bagi pun takpe makcik~tapi yang pelik dia punya sarung lagi mahal dari isi~

9 Disember 2010 1:37 PTG

bujal x..
nanti kalau anak akak kawin akak nak bagi ?????????
(sampai kiamat pun takka dapat jawapan....)

9 Disember 2010 4:02 PTG

ibu n abah

bagi la apapun.asalkan isi lebih dari sarung~haha~

Catat Ulasan