Selasa, 28 Disember 2010

semalam.cerita 3.

9.15 pagi  :

"oi,makan bihun goreng ni,aku blanja!!!!!" - pelawaan rakan sepejabat.jalehan.


11.00 pagi :

"oi,ni ada orang jual kismis tadi.I belanja U" - rakan kafir saya,Tan Bu Jang  yang pemurah.


11.15 pagi :

"oi,ni bos kamu bagi souvenier.beijing mari!" - kak rozita.juga rakan sepejabat.


12.30 tengahari :

"oi,ni saya bagi anak awak,tapi jangan bagtau sesiapa yang saya hadiahkan ni untuk anak awak.takut nanti jadi kontroversi plak" -jangan kamu risau.saya tiada skandal.


1.30 tengahari :

"oi,jom pekena nasi kari? aku blanja!!" - halim.rakan lama tiba-tiba jumpa.



6.00 petang :

"abah,jom makan kat rasamas,ibu belanja " -mamaainul.


7.40 malam :

"ni hah,ainul da pandai gerak ke depan da.sehari suntuk bergolek dengan mengesot" -granpaainul

gambar tiada kena mengena.ainul sedang belajar jurus "pemecah kerandut"

semalam saya pernuh dengan keseronokan dan keberkatan.

harap hari kamu semua juga begitu.

21 comments

28 Disember 2010 11:08 PG

hahaha... nama jurus anak kamu, kalau deris dengar, mesti dia suka!

28 Disember 2010 11:10 PG

@kucingorengemok

mak dia yang ajar.deris apsal,pernah kena kah? haha~

28 Disember 2010 11:17 PG

Seronoknya.. murah rezeki kamu! :)

28 Disember 2010 11:20 PG

@kakcik

he~~rejeki~~mungkin seba semalam saya pakai bedak lebih kot~haha~~

28 Disember 2010 11:30 PG

nikamtnya hidup semua yg hepi2 je..

28 Disember 2010 11:31 PG

@cik fiza

eh~welcome~~
bukan hari2 dapat macamni~~he~~

28 Disember 2010 11:37 PG

Alhamdullilah, murah rezeki ko. Yang pemberi hadih kontroversi tu, GRO tempat ko kerja ke?

Bujal, ko baikkan tolong bagi emel adress sekali lagi boleh.

Lagi satu nak tahu dulu, penting, nanti dapat duit kutu akak, bayarlah sikit-sikit.Ko tahu kan gaji akak berapa sen lah sangat sebagai penyapu sampah tu.

28 Disember 2010 11:40 PG

murah rezeki awak.. ramai nak belanja..bolehlah blanja kitaorang pulak lepas nih kan.

28 Disember 2010 11:44 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

eh~saya memang baik~~

bujal.x@gmail.com

28 Disember 2010 11:45 PG

@Cik Pah

eh~saya kedekut lah~~haha~~meh datang klang~saya blanja!!

28 Disember 2010 12:02 PTG

gile best!
suma ditajaaaaaa

huhuhu

comelnye budak kecik tersebut!!

28 Disember 2010 12:04 PTG

@BonekadalamChermin

budak kecik tu?

penat bertungkus lumus baru jadi tau! he~~

28 Disember 2010 12:40 PTG

nasi kari tu macam mengancam..area maner tu...

28 Disember 2010 1:35 PTG

olalalalala!
best banget uols!

emmm... jom gi makan
uols belanja iols plak ye!
bleh????

28 Disember 2010 2:16 PTG

kalau kurang kuat tendangannya.. jadik 'penyenak kerandut' je...
.
.
.
ko malas rotate gambarrrrr!!!!!!!
cheh!!

28 Disember 2010 3:18 PTG

Bujal, aku nak jadik opismate kau lah..hahaha

28 Disember 2010 4:19 PTG

@miloais

iols kedekut la~haha~

28 Disember 2010 4:20 PTG

@DrSinga

he~~malas!!! malas!! malasa!!

28 Disember 2010 4:20 PTG

@Daddy Ziyyad

oi~~sanggup ke turun darjat pakcik?? he~~

28 Disember 2010 5:11 PTG

yess..!!
sesungguhnya..makan belanja lah yg paling best sekaliii..! hehehe

28 Disember 2010 7:27 PTG

@PUTUBAMBU

he..mari blanja saya!

Catat Ulasan