Rabu, 15 Disember 2010

HARIAN BUJAL.edisi 15/12




sekadar mengingatkan,

lain kali jika kamu mahu berasuah,

terutama sekali jika dengan saya,

pastikan jumlah yang berbaloi.

lebih baik jutaan ringgit.

supaya bila saya ketahuan,

dan dikenakan hukuman,

saya tidak ralat.

*sumber sahih :


16 comments

15 Disember 2010 8:39 PG

Rasuah yang membawa padah dan memungkinkan bangunan mewah tiba2 rebah menyembah!

15 Disember 2010 8:43 PG

kakcik :

he~~benar itu~

15 Disember 2010 8:47 PG

Betul tu, jangan jadi peragut, sia-sia orang kampung pkul, jadilah perompak bank.khe khe


siapa perempuan kurus yang berjalan ngan bujal x di pasaraya giant semalam.

15 Disember 2010 8:53 PG

kak ina :

saya ikut cakap makcik~

15 Disember 2010 9:07 PG

Serius ni, makcik cam ternampak ko semalam.kau ke?

15 Disember 2010 9:11 PG

kakcik :

makcik nmpak kat mana?

15 Disember 2010 9:14 PG

pasaraya giant p.kalang, kat tempat baju baby.ko tak kenal makcik.

15 Disember 2010 9:17 PG

rasuah itu berdosa.

15 Disember 2010 9:18 PG

kak ina :

haha~tepat~saya beli barang dapur sikit~saya panggil tempat tu giant puaka~sebab tak ramai orang~lain kali tegur je~

15 Disember 2010 9:18 PG

daddy :

ye pakcik~sesungguhnya~

15 Disember 2010 9:27 PG

bujal encem ko dan cantik mama ainul.mesti ko tak perasan, makcik hanya depan ko je.

15 Disember 2010 9:28 PG

kak ina :

haha~~tak perasan la makcik~~sori~

15 Disember 2010 9:38 PG

bujal...
betul tu...
kalau nak kena tangkap pun biar berbaloi.. kan?
anak dan isteri mereka jugak yg hidup mewah walaupun suaminya dipenjara...
berkorban utk keluarga....

15 Disember 2010 9:40 PG

ibu n abah :

he~~pandai makcik~

15 Disember 2010 10:22 PG

orang2 kita... memang tak reti nak berasuah... selalu jumlah yg kecik sangat.. tak berbaloi dengan hadiah penginapan percuma dalam penjara
cuba tengok kaum yg nun... kalo ngap rasuah or menggelapkan duit.. konpem juta2 kan???
hak hak hak

15 Disember 2010 10:29 PG

milo :

he~sebab tu saya nak mintak berjuta~

Catat Ulasan