Isnin, 27 Disember 2010

papan kenyataan bil.11/2010


baru tampal tadi


ah...

tiada lagi lurah dendam.

tiada lagi peha gebu dan mulus.

tiada lagi betis bunting padi.

tiada lagi yang terjojol.

haih..

29 comments

27 Disember 2010 4:06 PTG

pakai baju melayu ke pejabat tanah.

ada tok kadi ke kat situ?

27 Disember 2010 4:07 PTG

ni tempat kerje kamu ya?

27 Disember 2010 4:08 PTG

tiade lagi inspirasi....
adekah tahap kerja akan lebih bermutu?????huhuhu....

27 Disember 2010 4:08 PTG

@gadisBunga

hoih~~ada punya~~

27 Disember 2010 4:09 PTG

@gadisBunga

ye sayang~~sebut sahaja abang jaga kaunter nombor giliran.semua orang kenal~

27 Disember 2010 4:09 PTG

@Hantu Kak Limah

saya da takde semangat nak kerja ni makcik~~hilang motivasi saya~~hahahaha~~

27 Disember 2010 4:10 PTG

Ada ke yang pakai singlet je ke pejabat? ;-)

27 Disember 2010 4:11 PTG

@kakcik

ada makcik~pagi ni lagi best~satu famili pakai baju tidur.anak 3 orang pakai pijama,mak dia pakai baju kelawar.bapak dia pakai seluar pendek dengan singlet.

27 Disember 2010 4:15 PTG

perempuan pakai tudung tu diri terkangkang... tak sopan.

yang benar, saja cari yang negatif hari ini :)

27 Disember 2010 4:17 PTG

@kucingorengemok

tapi saya suka??

27 Disember 2010 4:18 PTG

bujal : jawapan uols ni kan... buat iols gelak tak hengat
veri de kehampehan!
hahahaha

komen iols :
bersopan santun bukan setakat tutur kata... berpakaian jugak harus lah bersopan-santun... tak gitu???

ps : teringin nak pakai hot-pants cam gambo pompuan tuh! hoccay tak???
wakakakaka

27 Disember 2010 4:20 PTG

@miloais

oi~apsal delete komen?he~~saya ble baca tau~~

27 Disember 2010 4:21 PTG

@miloais

oh jangan seksa pandangan saya makcik~~hahahaha~~

27 Disember 2010 4:29 PTG

maaf cakap, saya tidak bersetuju dengan tatacara berpakaian itu. Adakah ianya utk costumer, atau staff? Salahkan seorang lelaki memakai jeans yang tidak selekeh/tidak koyak? Jumud sungguh otak mereka yang mereka peraturan ini.

27 Disember 2010 4:38 PTG

@Daddy Ziyyad

he..yang buat signboard ni pun bendul jugak daddy..asal kemas sudah.tak kisah la pkai sluar apapun..

27 Disember 2010 4:38 PTG

@Daddy Ziyyad

he..yang buat signboard ni pun bendul jugak daddy..asal kemas sudah.tak kisah la pkai sluar apapun..

27 Disember 2010 5:09 PTG

@bujal X

boleh baca pun tak pe
ada typo tadi tuhhhh!

mencik tau bila typo
hik hik hik

27 Disember 2010 5:26 PTG

adeh....
sib baik tiada ku perlu berurusan di pejabat kamu...
.
.
perlu men-dye rambut ke kaler blonde kah??

27 Disember 2010 5:40 PTG

Nasib ko lah Bujal, kerja gomen , tak dapat cuci mata. Akak nak datang sanalah esok.

27 Disember 2010 5:59 PTG

* haih* ..

itu mengeluh ker atau lega ? hehehehe

27 Disember 2010 7:07 PTG

hii
bagus la awak dah berubah

27 Disember 2010 8:20 PTG

@DrSinga

eh mesti!
baru lah amerika.

27 Disember 2010 8:22 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

ok makcik.esok saya pkai mekap lebih.

27 Disember 2010 8:23 PTG

@Cik Pah

mengeluh la makcik.hilang nikmat saya jadi lelaki.

27 Disember 2010 8:23 PTG

@Cik Pah

mengeluh la makcik.hilang nikmat saya jadi lelaki.

27 Disember 2010 8:26 PTG

@Cempaka R.Minta

eh comel.lama tak datang..saya tak brubah lah.masih hamsap seperti biasa.haha.

28 Disember 2010 2:55 PG

haha..bujal pi opis pakai yg mne?bju mlyu bersampin tu kah?semat! aha

28 Disember 2010 8:20 PG

@Semarak Api

saya pakai cawat je~

Catat Ulasan