Isnin, 6 Disember 2010

cerita betul 24 (sadis tidak terbatas.peringkat ke-2)

sambungan.

saya tunjuk telefon bimbit saya.

taukeh memberitahu saya secara serius.

tiada sarung yang padan dengan model telefon bimbit saya.

kemudian tauke panggil semua pekerjanya.

lantas saya diketawakan beramai-ramai.

sehingga ada yang menangis.

kenapa?




ya..


alat kawalan jauh astro.


telefon bimbit saya yang sebenar entah ke mana.


saat itu saya berasa seperti mahu bunuh diri.


sekian.


*makcik doktor singa,

anda hebat meneka.

haha~

14 comments

6 Disember 2010 10:27 PG

Macam manalah boleh bawa remote tu? ;-)

6 Disember 2010 10:31 PG

kakcik :

mamai la makcik~

6 Disember 2010 11:04 PG

hahahahaha
adehhhhhhhh!~

ko meyong ke hapa masa tu???
hahahahaha

6 Disember 2010 11:05 PG

milo :

saya tengah lapar masa tu makcik~hahah~~

6 Disember 2010 11:18 PG

Tahun bila punya HP tu? terjun tingkat satu je, kalau nak bunuh diri pun.khe khe

6 Disember 2010 11:20 PG

kak ina :

he~henset orang kaya tahu?

6 Disember 2010 3:13 PTG

dah mcm sinetron siap ade sambungan.. hoho!

6 Disember 2010 3:14 PTG

hahahaha alahai bujal, kalu betul ni cerita betul (betul???), if makcik tokeh kedai tu pon makcik gelak guling guling.

6 Disember 2010 3:20 PTG

tahniah.

6 Disember 2010 4:01 PTG

mdt :

ingatkan nak buat 347 episod tapi malas.

6 Disember 2010 4:03 PTG

makcik kantin :

jujur makcik~

6 Disember 2010 4:03 PTG

nizam :

terima kasih kamu~

6 Disember 2010 8:21 PTG

kamu sepesen je dengan itu kucing oren!!!!!!

6 Disember 2010 11:06 PTG

itu akibat kelaparan kot

Catat Ulasan