Jumaat, 10 Disember 2010

makanlah.apa lagi..

saya juga mahu seperti rakan maya saya:

 kucingorenboroi kucingorenbuncit kucingorenboyot kucingorengemok

lokasi :

klang.berhampiran MPK dan rel keretapi.taman pengkalan batu.

soalan :

sehari berapa banyak?

jawapan :

"ayyam(ayam) 100-120 yekor(ekor),yikan (ikan) 20-30 kilu (kilo)

cukup cakap.


kepala buaya ikan

periuk itu sungguh besar.

tempat tapau.

saya makan bersepah.sekarang kamu semua sudah tahu.

sekadar selingan.bukti hari ini saya ke masjid.

juga  selingan.sekadar menunjukkan kegagalan saya memakaikan anak seluar.lihat muka bengis anak kecil itu.

24 comments

10 Disember 2010 2:54 PTG

1st?

10 Disember 2010 2:54 PTG

yeahhuuu...

dosa main-mainkan anak. ketuk botol susu adik takpe la.

10 Disember 2010 2:55 PTG

kog :

kamu macam tau2 je di tag petang ni~

10 Disember 2010 2:56 PTG

kog lagi :

anak aku suka la~~sampai keluar air mata dia gelak~lalalalala~

10 Disember 2010 3:03 PTG

Kat balai polis kelang ke? memang sedap nampaknya tu, sampai nampak kesan ko menyelat pnggan.

papa jahat, dera anak yang comel.

10 Disember 2010 3:05 PTG

kak ina :

dekat2 situ la~manada dera makcik~main2 la~~

10 Disember 2010 3:44 PTG

buat aniaya ke anak tu wey...

kalau tak nak bg ke aku.




.

10 Disember 2010 3:47 PTG

tasek :

hoih~buat sendiri!!

10 Disember 2010 6:20 PTG

esok dah tua anak buat abah cenggitu lak..uuuhhh!!jangan main-main..

10 Disember 2010 6:43 PTG

kari tumis atas darat terbaik!!! mane nak cari ni?

10 Disember 2010 11:19 PTG

bujal..
comei budak tu..
kenapa buat naya kat budak comei tu??

11 Disember 2010 12:37 PTG

kesian budak tu jadi mangsa ..ish..ish..ish! :P

11 Disember 2010 12:46 PTG

ko cita2 nak buat blog makannnnnnnnn pulak ke??

11 Disember 2010 7:14 PTG

ni restoren mamak biasa ke luar biasa? kalau luar biasa, aku nak sergah.

13 Disember 2010 12:32 PG

Salam. mengapa pisang selalu dikaitkan dengan masjid? sebab selalu dapat makan pisang free bila ke masjid.wallah.

13 Disember 2010 8:25 PG

pinat :

kalau jadi begitu saya redha

13 Disember 2010 8:26 PG

alia :

kat tempat kamu takde ? he~~

13 Disember 2010 8:26 PG

ibu n abah :

gurau senda je la~

13 Disember 2010 8:26 PG

mdt :

selalu bapak dia yang jadi mangsa~

13 Disember 2010 8:27 PG

dr singa :

eh~kan tajuk blog ni matcham matcham~

13 Disember 2010 8:27 PG

daddy :

luar biasa la~jual nasi kari je~

13 Disember 2010 8:28 PG

nani :

pisang sedAp dan mengenyangkan kak~

*selamat datang~

16 Disember 2010 10:49 PG

suke pic last tuh.. suar leh jadi head gear!!hehehe

16 Disember 2010 10:52 PG

fatin :

budak tu la esok cukup 5 bulan~

Catat Ulasan