Jumaat, 10 Disember 2010

papan kenyataan bil.8/2010

hari ini,

saya kurang waras.

urat saraf terasa kejang,

salur pernafasan terasa sebu.

semoga saya cepat kebah.

hari ini juga jumaat.

ada pisang percuma.

sekian.


*gambar lari tajuk.sekadar mengekspresikan ketampanan saya.

20 comments

10 Disember 2010 9:40 PG

Mudah-mudahan cepat sihat dan ceria berhujung minggu..

10 Disember 2010 9:43 PG

pinatbate :

tq makcik~~

10 Disember 2010 9:47 PG

bujal..
u kena jumpa doktor garang utk hilangkan sebu....

10 Disember 2010 9:50 PG

ibu n abah :

nanti dr garang tempeleng saya~haha~

10 Disember 2010 9:53 PG

kacak juga ya.

10 Disember 2010 9:57 PG

nizam :

bergaya bukan?

10 Disember 2010 10:05 PG

semoga ko cepat sihat, habis acik yang deman cam mana?

10 Disember 2010 10:06 PG

kak ina :

rasa da ok sikit~makcik demam gak? suruh boboi buat bubur ikan plak~

10 Disember 2010 10:13 PG

Baju tu beri idea kat makcik nak buat apa dengan kain yang diborong.Sama corak lain warna.Tapi mahukah dia memakainya?

10 Disember 2010 11:33 PG

nak demam kah??? or selsema???
gi jumpa doktor cepat2
dapat kan rawatan....!

speedy recovery hoccay!

10 Disember 2010 12:01 PTG

Jom makan pisang free. Bagus utk wallet, bagus utk sistem pencernaan juga. Entry aku hari ni pun pasal pisang free.Muahaha

10 Disember 2010 12:12 PTG

wiwittt! ade no tipon tak??? ..agagagaaga..

10 Disember 2010 12:51 PTG

aku demam hari ni...

10 Disember 2010 2:14 PTG

mokja :

kalaun saya pakai je makcik~bergaya hapa~

10 Disember 2010 2:15 PTG

milo :

hup haip!!

saya sudah ok makcik.tq~

10 Disember 2010 2:16 PTG

daddy :

haha~hari ni kat masjid tempat saya siap ada sedekah buah pear~

10 Disember 2010 2:16 PTG

mdt :

kamu minat kah?

10 Disember 2010 2:17 PTG

ctfad :

cepat baik kamu~saya sudah ok!

11 Disember 2010 12:47 PTG

hepppp!!!
bagai terasa aku disebut2 di sini!

Catat Ulasan