Rabu, 8 Disember 2010

masak-masak.


+


+



+


+



+

+



=




*maaf saya tidak tahu nama kuih ini.saya tahu buat dan makan sahaja.kuih kegemaran sejak belum akil baligh lagi.



14 comments

8 Disember 2010 9:16 PG

goreng cempedak ni makcik goreng untuk family je.tapi makcik tak suka, senak perut kalau makan.

8 Disember 2010 9:17 PG

kak ina :

makcik salah.tu bukan cempedak.nangka lah~

8 Disember 2010 9:28 PG

Tak nampak pun kuihnya! *roll*

8 Disember 2010 9:32 PG

kakcik :

tak sempat nak snap la makcik~

8 Disember 2010 9:39 PG

bujal..
nangka goreng atau pengat nangka?

8 Disember 2010 9:41 PG

ibu n abah :

dua2 salah makcik~kuih kukus nangka~

*nangka goreng? sedap ke makcik?

8 Disember 2010 11:19 PG

tak penah makan pun
kalo ada gambo
bleh gak kenal2 kueh hapa tu!

8 Disember 2010 12:09 PTG

milo :

lenkali saya ambik gambar~

8 Disember 2010 7:16 PTG

makan nangka = hangin. kalau tak makan pon hangin jugak. eh..

8 Disember 2010 9:06 PTG

ko masak???!!!

9 Disember 2010 7:58 PG

alia :

makan nangka ble angin kah?

9 Disember 2010 7:58 PG

dr singa :

sudah tentu~~

13 Disember 2010 12:36 PG

Salam.Kuih talam nangka ke?

13 Disember 2010 10:12 PG

nani :

aah kak~tapi pakai tepung beras je~tak campur tepung ubi~

Catat Ulasan