Isnin, 29 Ogos 2011

sehari selepas 30 ramadhan.

maaf kad raya saya buruk.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Photobucket

ingatlah,

celik mata kamu pada pagi satu syawal,

syaitan semua sudah berkeliaran semula,

kawal makan,

kawal nafsu,

kawal marah,

kawal belanja,

kawal stering,

kawal pedal.
.
.
.
.
.
.
dan kalau seorang yang baik,

maafkan lah semua salah silap saya yang zahir,

dan kalau ada antara kamu yang terseksa batin angkara saya,

maafkanlah juga.

sempena syawal yang mulia.
.
.
.
Photobucket

tahun ini tiada duit raya di rumah saya.

saya ganti dengan telur rebus.

anak-anak suka telur rebus kan?

kan?



35 comments

29 Ogos 2011 8:27 PG

selamat hr raya bujal.
maaf zhair batin.

kerjakah?



.

29 Ogos 2011 8:31 PG

@tasekM

kerja tas~~masuk ni da 4 kali raya tak ambik cuti tambahan~~he~~

29 Ogos 2011 8:46 PG

selamat hari raya maaf zahir dan batin

jgn lupa hulur duit raya

29 Ogos 2011 8:54 PG

Selamat hari raya Bujal. Kamu tiada salah terhadap mak, tapi kalau mak ada membuat kamu tak senang hati, maafkan mak ya. :)

29 Ogos 2011 9:04 PG

Ooooh! Bujal keje ye? Samelah kite...

=D

29 Ogos 2011 9:21 PG

balik masjid tido
pergh
bessss

29 Ogos 2011 9:51 PG

keje yee... hehehe.. kesian.. heheheh...selamat hari raya :P

29 Ogos 2011 9:57 PG

orang kedekut harus kerja ....keh3!

29 Ogos 2011 10:47 PG

Selamat hari raya juga, sayang.

29 Ogos 2011 12:09 PTG

telur rebus best!!!
XD

29 Ogos 2011 12:09 PTG

Hoi....

Kad tu tak aci lah...!

29 Ogos 2011 12:22 PTG

salam ziarah..
selamat hari raya aidil fitri
dan salam 8-2

29 Ogos 2011 12:58 PTG

saya tak mintak maaf lagi! kenapa awak dah maafkan!

mencik!

29 Ogos 2011 1:10 PTG

jika telur itu setengah masak, pasti aku akan menyerbu rumah kamu.


opss, kena kawal nafsu.

Selamat Hari Raya buat kamu sekeluarga, Bujal.

29 Ogos 2011 1:21 PTG

kad tu mmg tak aci sangat dan telur rebus lagi tak aci...ish2...mahu kena baling dgn budak2 semula tahu...hahaha!

29 Ogos 2011 2:48 PTG

selamat ari raye bro! merdeka!

29 Ogos 2011 2:50 PTG

Salam Aidilfitri :)

29 Ogos 2011 3:16 PTG

bujalll, selamat rayo jugaa









tgn kanan gua gatal gatal la. apesal?

29 Ogos 2011 3:39 PTG

telur rebus?
hehehe... macam kenduri kawen aje :)

29 Ogos 2011 3:39 PTG

selamat hari raya incik bujal sefamili...


baik2 balik kampung ^^

29 Ogos 2011 4:21 PTG

selamat ari raya bujal..
maaf zahir batin yerk:)

29 Ogos 2011 6:25 PTG

mr bujal !

diorunk suke telur cicah kicap
haha

selamat hari raya ~

29 Ogos 2011 8:19 PTG

eid mubarak!

29 Ogos 2011 8:59 PTG

Bujal,
Nanti makcik ambik kad bujal tunletak kat rumah makcik boleh?

29 Ogos 2011 9:43 PTG

Selamat hari raye aidilfitri bujal!! :))

29 Ogos 2011 10:27 PTG

selamat hari raya Bujal..
akan merindui berblog sepanjang cuti raya ni..


telur rebus tu sedap bila di makan bersama nasi lemak.. hehehe...

31 Ogos 2011 3:17 PG

salam aidilfitri ;D

31 Ogos 2011 3:44 PG

selamat hari raya ke-2 -.-'

31 Ogos 2011 8:25 PG

telur rebus pun lima posen kat kedai mamak... okla tu


salam lebaran bujal, mamaainul, ainul dan baby :))

31 Ogos 2011 5:41 PTG

aslm bujal...
ok pa bagi teloq rebus,sedap gak makan ngan laksa atau mee rebuih....hmm gud idea...

1 September 2011 9:35 PTG

comel cam tuan die gak...

puji2 ni takde dwet raya syiling2 kah? hahaha

2 September 2011 2:00 PTG

telur rebus pon layannn

dapat dua bijik, belah dua....jadi empat bahagian. buat sambal telur. jimat sekali makan tengahari :)

2 September 2011 3:20 PTG

Saya suke telur rebus...
makasih...
dan selamat hari raya encik bujal.. (:

4 September 2011 2:34 PTG

lebihkan batin, abam bujal

4 September 2011 7:51 PTG

selamat ari raye ye bujal!

Catat Ulasan