Selasa, 9 Ogos 2011

kesabaran teruji tatkala fajar ramadhan mahu berlabuh.

5.55 petang.

restoran nasi kandar.

lengang.
.
.
.
.
.
"nasi kandar ka nasi bryani abang?"

"bryani"

"makan sini ka bungkus abang?"


(-_-)


"makan sini ka bungkus abang?"


(-_-)


"halo abang...makan sini ka bungkus ka?"
.
.
.
.
.
.
"muka aku ada macam kapir ke?"
.
.
.
.
"keh keh sori abang,saya ramadhan banyak lupa juga..bungkus ha?"
.
.
.
"bungkus la!"

nasi bryani + kambing + kari sotong.

aum!





*bagi mereka yang tidak dapat membaca tampalan tersorok semalam,klik butang kiri (jangan lepas) pada tetikus kemudian gerakkan atas ruang kosong atas gambar saya.presto!!

123 comments

9 Ogos 2011 8:42 PG

keh keh keh.

jangan marah-marah di bulan puasa.

sabaaarrr..

9 Ogos 2011 8:46 PG

jangan marah ye bujal.. tu ujian hehehe... tapi kekadang makcik pun terlupa.. bila lap sambal yang bersepah tepi pinggan terus jari masuk kemulut.. huhuhu.. nasib tersedar.

9 Ogos 2011 8:47 PG

Berapa RM terbang semalam? :)

9 Ogos 2011 8:48 PG

oh.. kejadian yang sama kepada saya semalam...

6 bungkus nasik ayam panggang..mau tanya juga mau makan sini ka bungkus...

9 Ogos 2011 8:48 PG

Hehehehe...

Muka tu, berbulu je!

Sedap bryani!

9 Ogos 2011 8:49 PG

- bujal kan macam 'pan asia'...kansss...hihi

9 Ogos 2011 8:51 PG

mungkin potongan k-pop yang menjadikan sedikit kekeliruan...10 tahun muda lagi..keh3

9 Ogos 2011 8:51 PG

pukul 555ptg..
kira okaylah tu...
kot2lah pukul 1255tengahari..
memang patut 3 x tanya...
hehehhee...
betul beli pukul 555ptg????

9 Ogos 2011 8:51 PG

ehem2...
sgt terguda...akak nak g klang laa hr ni...hehehe
pastu buka puasa kat swiss garden KL...tb2 boleh tak akak bgtau walaupun waktu berbuka itu lama lagi...hehehehe...

p/s bonus setgh bulan gaji laa...heheh

9 Ogos 2011 8:55 PG

entah knp saya tak minat ngan briani

9 Ogos 2011 8:58 PG

biryani kambing bunyinya Embeekk...!

bukan Aum...

9 Ogos 2011 8:58 PG

wakaka..ayat mmg mintak lempang tuu....

9 Ogos 2011 9:02 PG

Sebab ada yg muka saja Islam tapi makan di situ agaknya...

9 Ogos 2011 9:03 PG

uishhh..beryani...
sedapnya..!

9 Ogos 2011 9:03 PG

muka ko ala2 pelakon Hollywood kot...

tak pun Bollywood...

;D

9 Ogos 2011 9:04 PG

ayam tu menggugat...

9 Ogos 2011 9:05 PG

makan sini je la bang...
keh2

9 Ogos 2011 9:06 PG

sudah tukar ka macha, bukan lu selalu makan sini jugak ka..kadiwaleyyy, ammmak!

9 Ogos 2011 9:14 PG

same la kita..makan nasi beriyani semalam
:)

9 Ogos 2011 9:33 PG

beryani tu mmg terbaik la.. lama pulak x makan beryani..

9 Ogos 2011 9:34 PG

nyamannnn perottt ...

9 Ogos 2011 9:39 PG

arrggghhhhhhh! ttp xdpt cari ayt tersembunyi semlm~~
T_T

9 Ogos 2011 9:42 PG

lagi mau tanya - makan ke bungkus???
adehhhhhhh!~

meyong ke hapa org keja restoran tu!
hiks

9 Ogos 2011 9:45 PG

pening lagi tak lepas buka?

9 Ogos 2011 9:47 PG

hehhehe...wow bestnye..

teruja tgk...sabau2..byk ham lg nak buke...heheh

9 Ogos 2011 9:59 PG

hahaha..ambekkkk sebiji...

merah padam tak muka dier?? haha

9 Ogos 2011 10:09 PG

sah memang ada muka foreigner...

9 Ogos 2011 10:14 PG

Ctrl + A

Marah nampak - kurus pose

9 Ogos 2011 10:35 PG

jawab jela..dia bz smpi terlupa ah tu..

kari telur sotong ada x? sy teringin..

9 Ogos 2011 10:42 PG

si tukang bungkus makanan tu tak pose agaknya

9 Ogos 2011 10:43 PG

sah la banyak melayu yg order 'makan' kat situ. heheh~

9 Ogos 2011 10:51 PG

kahkahkah...

tang mata tu mungkin nampak kapir sikit.

:p


.

9 Ogos 2011 10:51 PG

mungkin ane tuh keliru..
keh2..:)

9 Ogos 2011 10:55 PG

dia saja nak bermanja dgn lu lah tu bujal.

9 Ogos 2011 10:56 PG

mungkin kelmarin ko makan kat situ kot..keh3

9 Ogos 2011 11:05 PG

hehheh..tak baik kapir mengkapir..sabar bro...dia lupa almaklumla poseeee...

9 Ogos 2011 11:09 PG

mbekkkkk!!!!..

9 Ogos 2011 11:17 PG

tetiba je rasa hari ni tak nak masak - nak gi cari beryani Insaf... ;p
hahaha... jahat awak...

9 Ogos 2011 12:21 PTG

mama ainul tak bole masak eh?

9 Ogos 2011 12:34 PTG

kambing itu mmg mengiurkan...


heh... hadas besar hari2...??? kuat stamina ye kamu ?

9 Ogos 2011 12:40 PTG

hihi garangnya ..jgn marah2 bro

9 Ogos 2011 12:59 PTG

confirm dia bukan muslim..

9 Ogos 2011 1:58 PTG

Haiii...nak dapat bonus pun marah2 Inche Bujal? Kambing tu menyebabkan Ate teringin meng aum sama.

9 Ogos 2011 2:03 PTG

mesti ramai customer yg 'makan sini' tu..hihihi..

9 Ogos 2011 2:47 PTG

eik, entry bujal ala2 entry kak ayu pulak..
hahahha..
sehati ko..

9 Ogos 2011 2:55 PTG

dia nampak mata cam sepet kot

9 Ogos 2011 2:59 PTG

mak ai! Kambingnya mengancam..:)

9 Ogos 2011 3:34 PTG

Sedapnya

9 Ogos 2011 4:13 PTG

biasalah tu...

mesti kat belakang buka...

kan..kan...

9 Ogos 2011 4:18 PTG

ALA..TY PON XLEH NAPA???=P.TH LAA POSE X NK BYK CKP KAN..

9 Ogos 2011 4:46 PTG

konfius i, macammane plak dia bleh lupe skang nie tgh bulan pose?

ke muka u macam org yg payah berpose?

:)

9 Ogos 2011 5:01 PTG

kurus pahala pose...hikhik..

9 Ogos 2011 5:55 PTG

kalau saya, saya sumbatkan mulut dia dgn nasi briyani ituuu!! grr!!!

**org sakit gigi cepat marahh

9 Ogos 2011 6:00 PTG

citarasa kita sama cuma lauk jer berbeza...di sini briyani +ayam berempah+air tebu...marbeles!!!

9 Ogos 2011 10:11 PTG

"alamakkk,nasi briani..terliur,sgt suka nasik ni....kat bazar ramadhan mesti banyak jual ni..."

9 Ogos 2011 11:10 PTG

gua ingat lu sudah letup itu mamak

9 Ogos 2011 11:47 PTG

ha ha ha...pengsan lagi baca cerita kapir ko ni...(apa pasal aku asyik pengsan ajer)

10 Ogos 2011 12:02 PG

mmg nak kena bungkus tukang tanya tu hehe..

10 Ogos 2011 12:06 PG

Lu ni buat gua terliur la...

10 Ogos 2011 12:59 PG

pandainya izan dalam kecik molek nak bungkus mamak.dah bungkus buang kat laut. sorry bujal , dalam bulan puasa plak nak melemparkan orang ke laut.

10 Ogos 2011 10:37 PG

;-)
Mamak itu buat serkap jarang...
nasib baik....

10 Ogos 2011 3:05 PTG

@Robot | Sakti

aku kool je~keh keh~

10 Ogos 2011 3:06 PTG

@rATu kEBaYA

calit sikit takpe~~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:06 PTG

@kakcik

rm12.50.

puas hati!he~~

10 Ogos 2011 3:07 PTG

@DrSinga

nasi ayam panggang~dimanakah?

10 Ogos 2011 3:07 PTG

@Mommy Fara

eh baru cukur semalam la~keh keh~

10 Ogos 2011 3:08 PTG

@AI

bangladesh + afrika~keh keh~

10 Ogos 2011 3:08 PTG

@RepublicAku

ye la~~aku muka kapir~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:09 PTG

@Ibu n Abah

betul makcik! sungguh! he~~

10 Ogos 2011 3:10 PTG

@azian

setengah bulan pun saya tetap dapat rm 500 jugak~kehkeh~

10 Ogos 2011 3:10 PTG

@NM02

rugi~~~

10 Ogos 2011 3:10 PTG

@gedek!

yang aum tu saya~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:11 PTG

@aanie

tangan saya kalau letak kat muka orang penuh terus~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:11 PTG

@Kakzakie

mamak tu lalok sikit kot~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:13 PTG

@PUTUBAMBU

JM bryani la~~apalagi~keh keh~

10 Ogos 2011 3:13 PTG

@Asrul "iLham" Sany

ala2 tamilwood filmstar sebenarnya~keh keh~

10 Ogos 2011 3:14 PTG

@Kazaztan Team

tu kaki kambing la makcik~HE~~

10 Ogos 2011 3:16 PTG

@alien

PASTU NAIK VAN MAYAT~KEH KEH~~

10 Ogos 2011 3:16 PTG

@ikatankasihku

keh keh~~itu lain bulan macha~~

10 Ogos 2011 3:17 PTG

@cik fatihah

ayam ke kambing? he~~

10 Ogos 2011 3:17 PTG

@.:nhalilah:.

masak sendiri la kak~~baru syok!

10 Ogos 2011 3:18 PTG

@Chik Att

kenyang~~

10 Ogos 2011 3:18 PTG

@yani

cari betul2~~he~~

*tekan CTRL A

10 Ogos 2011 3:19 PTG

@miloais

kompom meyong~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:19 PTG

@kucingorengemok

kambing kurang kolestrol~keh keh~

10 Ogos 2011 3:19 PTG

@cikceriacorner

sabar~~he~~

10 Ogos 2011 3:20 PTG

@Ayuraza

saya tengok hitam je~~haha~~

10 Ogos 2011 3:20 PTG

@amirah

susah kalaum muka pan asian ni~~keh keh~~perasan!

10 Ogos 2011 3:20 PTG

@eLL

ala~~marah sikit2 je~keh keh~

10 Ogos 2011 3:21 PTG

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

saya tak pernah makan telur sotong~~sedapkah?

10 Ogos 2011 3:21 PTG

@intan.maisarah

wallahualam~he~~

10 Ogos 2011 3:21 PTG

@gadisBunga

ble jadi kot~~he~~

10 Ogos 2011 3:22 PTG

@tasekM

kemain kutuk mata seksi ai~~

10 Ogos 2011 3:22 PTG

@AYuNG

mabuk barangkali~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:23 PTG

@PK

tak lalu nyah~~gelap sangat~keh keh~

10 Ogos 2011 3:23 PTG

@Pena Marhaen

hoih~bulan lepas adala~keh keh~

10 Ogos 2011 3:23 PTG

@Eye_nee

saya menten sabar dan kool~keh keh~

10 Ogos 2011 3:24 PTG

@ibundo

terbaek! keh keh~

10 Ogos 2011 3:24 PTG

@ejaMaria

JM bryani la~he~~

10 Ogos 2011 3:25 PTG

@SyidaGorjes

dia masak ujung minggu je~he~~

10 Ogos 2011 3:25 PTG

@James Alexander

aku nak cakap hadas kecil sebenarnya~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:26 PTG

@Qaseh dalia adelia

he~~garang kadang2 je~~

10 Ogos 2011 3:26 PTG

@aizamia3

ntah la~~muslim kot~~

10 Ogos 2011 3:27 PTG

@Ann Huda (Ate)

kambing panggang dengan sos black pepper~aum! he~~

10 Ogos 2011 3:27 PTG

@Dee

mungkin kot~he~~

10 Ogos 2011 3:27 PTG

@Citarasa Rinduan

ada chemistry gitu~he~~

10 Ogos 2011 3:28 PTG

@cek chun

keh keh~~saya mata besar lah~

10 Ogos 2011 3:28 PTG

@~ yus ~

menggoda kan? he~~

10 Ogos 2011 3:29 PTG

@pB

amat sedap kak~he~~

10 Ogos 2011 3:29 PTG

@Ati Masrif

mungkit kot~~keh keh~

10 Ogos 2011 3:30 PTG

@merahitujambu

pertanyaan menimbulkan kemarahan~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:30 PTG

@MasZuber

keh keh~~saya muka cergas tahu!

10 Ogos 2011 3:31 PTG

@lieynanilaz

susut pahala pose saya semalam~he~~

10 Ogos 2011 3:31 PTG

@DeLancrettLurpak

hoih! tak baik lagikah? he~~

10 Ogos 2011 3:32 PTG

@Bigdaddyz

saya kalah dengan air tebu~manis sangat~he~~

10 Ogos 2011 3:32 PTG

@Pia

kat bazar susah nak cari yang sedap~he~~

10 Ogos 2011 3:32 PTG

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

sikt lagi la~~keh keh~

10 Ogos 2011 3:33 PTG

@geraugebang

SSPN = sindrom suka pengsan ni! keh keh~

10 Ogos 2011 3:34 PTG

@~izan~

sikit je lagi nak kena lipat ane tu~keh keh~~

10 Ogos 2011 3:35 PTG

@ORLANDO AHMAD

sabar bang~~keh keh~

10 Ogos 2011 3:35 PTG

@Cik Ina Do do Cheng

keh keh~~sabra makcik~~

10 Ogos 2011 3:36 PTG

@NaeBlog

saya syak kedai tu port orang tak pose~he~~

10 Ogos 2011 4:40 PTG

bagi sedas baru dia dapat bezakan kot.

Catat Ulasan