Isnin, 5 September 2011

SHRMZDB

bangun,

kemudian saya rapat ke arah kamu semua,

bahu kamu saya pegang dan goncang ,

kemudian saya teriak :

"bangun! bangun!"

kamu semua sudah seminggu cuti.

gam kemalasan masih kuat melekat.

bangun.

hujung minggu nanti sambung bermalasan semula.

sekarang marilah kamu bekerja.
.
.
.
.
.
kemudian saya tarik gebar.

sambung tidur semula.

keh keh~
.
.
.
selamat hari raya.




Photobucket

duit raya saya banyak.

boleh beli bas.

73 comments

5 September 2011 8:06 PG

masa untok basoh gebar....

5 September 2011 8:10 PG

kau cuti lagi eh bujal?

5 September 2011 8:12 PG

selamat hari raya maaf zahir batin bujal

amboi. cuti lagi ke

5 September 2011 8:13 PG

terima kasih kerana kejutkan ya.selamat bekerja. ;}

5 September 2011 8:13 PG

tak baik buat orang gitu... :p

5 September 2011 8:17 PG

Makcik pun ada lagi sehari cuti.Yahoo.
Selamat hari Raya Bujal dan keluarga

5 September 2011 8:20 PG

Masih bercutikah kamu? Banyak duit raya Ainul, ya? Agak2 abah ada hati nak pinjam tak? :)

5 September 2011 8:23 PG

hari ni dah start keje...masih lagi lemau...huhu..

5 September 2011 8:27 PG

SHRMZDB dari aku juga yang masih membaca coretan bujal. Mengulas dalam hati saja.

5 September 2011 8:29 PG

budak bergigi 2 itu comel..
tolong kirim salam.. ngaaa

wahh masih bercuti?? bestnyaa...

yang lain, jom keje!

5 September 2011 8:39 PG

cuti yang panjang buat gam semakin kuat melekat.. ;)

si kecik yang comel.. kalau nak tambah lagi duit raya mai datang umah.. ;)

5 September 2011 8:49 PG

wei.keje laa

5 September 2011 8:49 PG

haha! lame x dgr ayat gebar.
bro. da pakai gebar simpan dalam gobok. haha!

5 September 2011 8:49 PG

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

5 September 2011 8:54 PG

hahhahaha gua siap pejabat tepon..

5 September 2011 8:55 PG

duit raya kamu ke duit raya ainul yg banyak?... hehehe

selamat hari raya awak...

entry baru saya takde gambar rendang tapi saya tepek gambar biskut... ;p

5 September 2011 8:56 PG

cehh bujal...dia kejut orang, alih2 dia yg tido balik

5 September 2011 8:58 PG

selamat hari raya ...

5 September 2011 9:01 PG

iskh iskh iskh...

nak kena bakor gebor tu gamak nye...

ekekeke

5 September 2011 9:14 PG

Yes lah Bujal...
Kann..kannn...


Sambil baring terlentang depan tv nengok csi sambil makan rempeyek

5 September 2011 9:20 PG

budak kecik malasnya belum ada

5 September 2011 9:29 PG

sakan cuti eh...pinjam duit raya budak kecik yg nak beli bas tu bole? muahaha..

5 September 2011 9:41 PG

sampai ati kamu yeeee

5 September 2011 10:06 PG

saya pun begitu, tidor terapi terbaik dr kerja..keh keh keh

5 September 2011 10:19 PG

lama x jengah sini..modd raya lagi ke ni???moh laa dtg ghumah

5 September 2011 10:29 PG

aku ja yang tak raya bujal..off 1 hari ja utk hari raya uhuhuuuu

5 September 2011 10:43 PG

mohon pinjam bas buat rombongan. kehkeh

5 September 2011 11:14 PG

saya cuti sebulan, sila jgn menangis sedih. Eh, saya dah pos fm kepada kamu, sila check ye parcel.. dlm minggu ni sampai la kot

5 September 2011 11:19 PG

@gedek!

kalau basuh dia punya bau sudah lari~keh keh~~

5 September 2011 11:20 PG

@kaklong

keje dah~~cuma sekarang sedang bermalas malasan~keh ekh~~

5 September 2011 11:20 PG

@eLL

SHRMZDB ell~keh keh~~

5 September 2011 11:20 PG

@Fatin Mraz

keh keh~~selamat bekerja fatin~~

5 September 2011 11:21 PG

@kucingorengemok

ala~~aku pun kerja jugak la~~

5 September 2011 11:21 PG

@mokjadeandell

best ah cuti panjang~~selamt hari raya makcik~~

5 September 2011 11:22 PG

@kakcik

da keje la mak~~he~~time sesak saya sebat jugak~keh keh~~

5 September 2011 11:22 PG

@lieynanilaz

kemain lemau~~macam puasa plak~keh keh~~

5 September 2011 11:23 PG

@mump

lama tak nampak komen makcik~~SHRMZDB~~

5 September 2011 11:24 PG

@@Fr!^n@

kirim salam je? kirim duit raya sekali la~~keh keh~~

5 September 2011 11:25 PG

@aizamia3

hoho~~pelawa betul2 ke ni?he~~

5 September 2011 11:26 PG

@Anisa Hang Tuah

keh keh~~lepak ah~~

5 September 2011 11:26 PG

@aQimie Ceplos

aku plak da lama tak dengar perkataan gobok~keh keh~~

5 September 2011 11:27 PG

@rATu kEBaYA

selamat hari raya makcik~~

5 September 2011 11:27 PG

@ORLANDO AHMAD

wei~~kerja la cikgu~~keh keh~~

5 September 2011 11:28 PG

@ejaMaria

ceh~~siapa la yang nak bagi saya duit raya~~keh keh~~

5 September 2011 11:28 PG

@Aku Ibu Muda

contoh yang baik kan? keh keh~~

5 September 2011 11:29 PG

@ibundo

selamat hari raya makcik~~

5 September 2011 11:29 PG

@mamaNoriz

jeles lettew~~keh keh~~

5 September 2011 11:30 PG

@DrSinga

ui~~meh sikit rempeyek~~

5 September 2011 11:30 PG

@(the naked writer)

kecik la sangat~keh keh~~

5 September 2011 11:31 PG

@Dee

amboi~~saya anak sorang je~~anak akak lagi masyuk~~3 orang hapa? keh keh~~

5 September 2011 11:32 PG

@Chik Att

saya kejam~keh keh~~

5 September 2011 11:32 PG

@ikatankasihku

cuti lagi kah?

5 September 2011 11:33 PG

@merahitujambu

raya sebulan~~keh keh~~

5 September 2011 11:34 PG

@Angah

amboi~~kerja apa kah?

5 September 2011 11:35 PG

@lavender harum wangi

drebar tidak disediakan~keh keh~~

5 September 2011 11:35 PG

@DeLancrettLurpak

wee~~tqvm makcik~

5 September 2011 12:10 PTG

- oooo soh org bangun...tp dia tarik gebar...x aci...

5 September 2011 12:24 PTG

bujal..saya mls ==!

5 September 2011 12:51 PTG

comey ainul..giginye cute...hehehehhe...
pakcik jgn cakap 'macam papanye jugak yer...hahahhahahha......

5 September 2011 12:51 PTG

Nak menunjukan betapa byk nyer cuti raya yg kamu ada kan...makcik sudah mula bekerja hari ini...

5 September 2011 1:07 PTG

pakcik dah cuti terus ... tapi harus bangun juga untuk mengisi perut !

5 September 2011 1:34 PTG

selamat hari raya bujal...selamat sambung tdo.


yeay!! cuti saya laaagiii lama~ haha

5 September 2011 1:59 PTG

ape lagi bujal. kating kating aa duit raye. tgn gua dah gatal gatal ni

5 September 2011 2:29 PTG

pesanan untuk ainul..
jaga duit baik2.. nanti abah kamu songlap! hehehhh

5 September 2011 3:43 PTG

betul kata gedek masa tuk basuh gebar. cik ina plak masa tuk bukak langsir.raya tak sempat tukar.

5 September 2011 3:46 PTG

sorang anak dah boleh beli bas...kalau ramai, confirm blh beli kete kebal lak...hehe...

5 September 2011 3:56 PTG

bujal.. selamat hari raya..
comelnya inul

5 September 2011 4:23 PTG

gaji lambat lagi

5 September 2011 7:44 PTG

bagus lah beli bas. boleh saya tumpang.

5 September 2011 8:02 PTG

eiii... ainul dah besarrrr!!!!!

5 September 2011 10:55 PTG

kenapa bas dan bukan lori....haha!

6 September 2011 6:33 PG

auntie nak sikit duit raya ainul boleh? hehe


sambung tido? kamu cuti lagikah bujal?

6 September 2011 11:18 PTG

tahun depan boleh pinjam bas kalau tiket bas abis nak balik kampung hehe

Catat Ulasan