Rabu, 7 September 2011

hari ini.

SATU.
meja tempat saya kerja penuh semut.
orang bagi saya kurma yang diperam dengan gula.
semut suka gula.
DUA.
rakan lama hubungi saya.
Hadi buat panggilan dari indonesia.
saya dengan Hadi sama-sama sayu.
TIGA.
pelanggan herdik saya.
tapi yang sebenarnya salah adalah dia.
pelanggan minta maaf dan saya memaafkan.
EMPAT.
hari ini hari lahir makcik rahmah
selamat hari lahir makcik.
panjang umur murah rezeki.
LIMA.
saya sayang kamu semua.


ENAM.
sila tekan CTRL + A


TUJUH



Photobucket

78 comments

7 September 2011 10:35 PG

oi

7 September 2011 10:36 PG

saja nak kata oi
ok bai!

7 September 2011 10:39 PG

segaja suka2 menghighlighted..

7 September 2011 10:43 PG

Bujal suka angka 7 ye. Ada 4 tujuh yg tertera...

7 September 2011 10:46 PG

tujuh ?????


tujuh lapis langit
tujuh lapis syurga
tujuh lapis neraka
tujuh lapis lapisan bumi


seminggu ada tujuh hari



rancangan Bujal nak dpt anak tujuh orang

7 September 2011 10:46 PG

Gua peromen, eh pengomen ke 3, gua suke no 3 keh3

7 September 2011 10:47 PG

adoiii silap2.. tukar nombor la Gua camni :(

7 September 2011 10:48 PG

hari ni 7 sept...

7 September 2011 10:52 PG

7








mmg best kan!

7 September 2011 10:55 PG

7?
7hb.. birthday makcik..
thank you... bujal...

7 September 2011 10:59 PG

7 tu nombor rumah mak. Ingat ketat2, nanti senang nak datang. :)

Minyak masih ada separuh tangki, jauh lagi boleh jalan tu.

7 September 2011 11:10 PG

7? Yang saya tau esok 8hb sept- hari tua saya :)

7 September 2011 11:12 PG

makchik terpaksa suka juga no 7..sbb Bujal suka..makchik tak nak kecik kan hati Bujal...Makchik suka No 6..

7 September 2011 11:15 PG

eh, ingat kan belog belajar kira2 tadi..hehe

7 September 2011 11:24 PG

TARIKH HARI INI 7..

7 September 2011 11:37 PG

haha

selamat hari lahir makcik rahnah

saya sayang bujal + mamainul + ainul + dan baby dlm perut

7 September 2011 11:43 PG

sudah 7777 km kamu berjalan dgn za....

7 September 2011 11:44 PG

apakah yg dimaksudkan dengan no 7 itu wahai bujal...

7 September 2011 11:45 PG

wah, beckham la!

ni nk tunjuk nombor yg cantik atau nk tnjuk keta baru sbb meter sket ni...ekekekeke

7 September 2011 11:55 PG

cantik nombor

7 September 2011 11:55 PG

- masuk yg ini sudah 7 kali bujal tekucil (haha mcm dlm citer seniman bujang lapok daaaa)

7 September 2011 12:04 PTG

Huh! Masih dara lagi kereta kamu, mileage tak jejak 10K...:P

7 September 2011 12:17 PTG

Kereta baru dah jauh berjalan.

7 September 2011 12:19 PTG

bujalll gua nak tumpanggg

7 September 2011 12:38 PTG

7777... oit.. tak pakai seat belt..

7 September 2011 12:54 PTG

hari ni bukan 7 hari raya... ;p

7 September 2011 1:04 PTG

kete pakcik lebih bernasib baik ade 4 bar....kete makcik nk dpt 7 bar pun susah...hahhahahhaha........

7 September 2011 1:30 PTG

kita naik beskal jooo

7 September 2011 1:47 PTG

tak jalan jauh lagi ye kereta tu, bila nak ke penang?

7 September 2011 2:08 PTG

bang, kirim beli rokok bleh? milege rendah lagi tu

7 September 2011 2:39 PTG

@kucingorengemok

oi awak jugak!

7 September 2011 2:40 PTG

@kucingorengemok

keh keh~~try la buat hatrik~

7 September 2011 2:40 PTG

@Kazaztan Team

keh keh~~

7 September 2011 2:40 PTG

@Kakzakie

saya memang suka 7 makcik~~

7 September 2011 2:42 PTG

@pB

hoih~ramai sangat 7 orang tu~~

7 September 2011 2:43 PTG

@ORLANDO AHMAD

tv3?

7 September 2011 2:43 PTG

@ORLANDO AHMAD

lu gagal~keh keh~~

7 September 2011 2:43 PTG

@kaklong

baru perasan~keh keh~

7 September 2011 2:43 PTG

@NM02

keh keh~~kita geng julai kan?

7 September 2011 2:44 PTG

@Ibu n Abah

semoga hari2 makcik dilimpahkan dengan kebahagiaan~~

7 September 2011 2:44 PTG

@kakcik

ni tunggu mak jemput je ni~he~~

7 September 2011 2:45 PTG

@Aku Ibu Muda

hepi besday in advance! yay!!

7 September 2011 2:45 PTG

@Eye_nee

keh keh~~sapa nak kawan dengan saya kena suka nombor 7~haha~~

7 September 2011 2:45 PTG

@amirah

keh keh~~

7 September 2011 2:46 PTG

@merahitujambu

saya baru perasan~~

7 September 2011 2:46 PTG

@eLL

oh ada yang sayang~~

7 September 2011 2:47 PTG

@aanie

kami bahagia~keh keh~~

7 September 2011 2:47 PTG

@chichi

rahsia~keh keh~~

7 September 2011 2:48 PTG

@mamaNoriz

dua2 sekali~keh keh~~

7 September 2011 2:48 PTG

nombor bertuah kamu dan bgmana hari ini? saya tk punya nombor kegemaran dan kegeraman :)

7 September 2011 2:48 PTG

@(the naked writer)

try la tikam~keh keh~

7 September 2011 2:49 PTG

@AI

saya pakai pampers~keh keh~~

7 September 2011 2:49 PTG

@Daddy Ziyyad

keh keh~~

7 September 2011 2:50 PTG

@Remy

tayar pun da botak keh keh~~

7 September 2011 2:51 PTG

@Wadi AR

mari lah~keh keh~~

7 September 2011 2:51 PTG

@.:nhalilah:.

kereta tak gerak lah~keh keh~~

7 September 2011 2:51 PTG

@ejaMaria

lepas raya ke tiga saya da lupa hari raya ke berapa?

7 September 2011 2:52 PTG

@Hantu Kak Limah

7 bar tu da full tank la~~

7 September 2011 2:53 PTG

@Chik Att

yo la tu~keh keh~~

7 September 2011 2:54 PTG

@Cik Ina Do do Cheng

16hb ni saya gerak~saya ambik bilik vip~satu malam rm398.tempat tu best kan?

7 September 2011 2:55 PTG

@JOHN AL BUAYAk

bertaubat la john.rokak merosakkan peparu tahu!

7 September 2011 2:56 PTG

@Maya Mayana

keh keh~~saya hari2 rasa bertuah~~bertuah sebab dapat bwernafas lagi~

7 September 2011 3:12 PTG

uihhh ada hidden mesej !

illuminati !

7 September 2011 3:18 PTG

@HEROICzero

ish2~~paranoid ah abang nih~

7 September 2011 3:25 PTG

selamat hari raya bujal,
minta maaf kalau ada tersalah bicara selama berkenal mesra di alam maya ini :D

7 September 2011 3:43 PTG

cantik nombor...

selamat hari raya bujal...

maaf zahir dan batin..:)

7 September 2011 3:47 PTG

no tipon bujal ke??

jap nk misscall

7 September 2011 4:30 PTG

iru ke 7 nyer..i tot apa tadi.. saspen jer bujal nih.. :}

7 September 2011 4:31 PTG

kakaka...

komen kog tak bleh blah.

apa oi oi hah..?

:p



.

7 September 2011 4:49 PTG

selamat hari lahir makcik rahmah!!!

7 September 2011 5:01 PTG

cantik nombor tuh!!..hehe..

7 September 2011 5:10 PTG

adakah nak highlight 7777..?
atau mencari maksud disebalik angka tujuh..

ye.. sila tekan CTRL+ALT+DELETE..
kemudian anda akan nampak button shut down.. hikhikhik..

7 September 2011 10:51 PTG

7 no rumah kami hehe...

cun nombor tu tp jgn cuba2 beli haha

7 September 2011 10:59 PTG

Memang best sangat , kalau washing machine tak de kat situ, ko boleh panggil laundry , tak dikenakan bayaran. bawaklah apa yang nak masak, atau nak panaskan, tak de penat nak makan kat luar je.cik ina rasa nak pegi lagi.

8 September 2011 1:22 PG

Keybord pakcik takde CTRL....

(walaubagaimanapon pakcik dapat menhuraikan enigma tersebot)

8 September 2011 2:31 PG

nombor ekor. kih3

8 September 2011 5:43 PG

sy mmg ingat bujal suka angka 7..

8 September 2011 11:36 PTG

nombor feveret saya..tp sygnya komen sy ni jadi yg 78..tp xpe..kalau diterbalikkan ia jd tahun lahir sy..

Catat Ulasan