Rabu, 14 September 2011

gambargambaran.

Photobucket

ainul demam.
tapi sudah semakin kebah.
3 malam tidurnya tidak keruan.
dan malam tadi akhirnya nyenyak sampai pagi


Photobucket

saya mengharapkan adik ainul nanti adalah lelaki.
jadi saya belikan permainan awal-awal.
okay saya bohong.
mainan saya punya.


Photobucket

koleksi terbaru.
kak hamimah yang bagi.
minggu hadapan insyaallah giliran saya.
untuk balas pemberian magnet peti sejuk dari kamu.
tunggu.



Photobucket

saya pekerja kaunter yang kasihan.
jarang ada masa minum pagi.
maka pagi saya minggu ini cuma kacang dan kerepek.
kuih kapit mentega kacang sudah habis.


Photobucket

kad raya dari dua doktor.
baru semalam sampai ke tangan saya.
terima kasih kakak.
terima kasih honey.



Photobucket

saya tidak tahu dia mahu cari apa.
panjang yang ada pada saya,
cuma tali pinggang.
tali pinggang saya amat panjang.
susah mahu cari tahu!

90 comments

14 September 2011 8:40 PG

Seluar kamu saiz berapa?

Along pakai saiz 48 kamu tahu? ;-)

14 September 2011 8:40 PG

Wah... mak awal lagi hari ini. :)

14 September 2011 8:43 PG

ainul demam raya ke ?...
jgn bagi dia makan biskut raya lagi... nnt demam melarat jadi batuk...

14 September 2011 8:47 PG

kalau susah benar nk cari tali pinggang yg panjang, ko guna tapi rapia je la bujal.

ahaks.



.

14 September 2011 8:49 PG

Optimus Prime ada saya belikan dari US untuk anak bongsu. Sampai sekarang tak boleh transform ke bentuk lori.

14 September 2011 9:09 PG

saya juga demam... demam saya panjang, eh berpanjangan sejak syawal pertama lagi tahu?

14 September 2011 9:11 PG

saya tahu ...ukur lilit pinggang kamu ... tak cukup tali ukur ... hahahhaha

14 September 2011 9:13 PG

Adam pun tak berapa sihat dua tiga hari nie

14 September 2011 9:14 PG

opis aku kedekut....gambar kau aku xleh tengok

14 September 2011 9:24 PG

Bujal...
Pakcik pun gigih beli mainan utk anak lelaki..tp akhirnya pakcik yg buat main sbb tak dpt2 anak lelaki.... Tp Ken.. Makcik tahu, pakcik sebenarnya yg mmg beli utk diri sendiri.....

14 September 2011 9:25 PG

- kad raya 'kakak'...cantik tulisan 'kakak' kan...hehehe

14 September 2011 9:30 PG

moga ainul cepat sembuh.. ;)

tali rapia mudah putus.. guna tali yang yang lagi kukuh agar tak mudah putus..

psstt: kuih raya yang order sebelum raya masih ada yang belum dibuka.. :(

14 September 2011 9:35 PG

makan kacang dengan kuih sepit pun tali pinggang panjang eh? bayangkan makan nasi lemak tiap² pagi, hehehe >:)

14 September 2011 9:37 PG

hahhaha, lawok betul kata kunci panjang tu...

sya mmg kesian tgok pekerja kaunter, dia duduk depn orang so msti susah nak makan2 kan...

14 September 2011 9:40 PG

rasanya kali ni tengok muka ainul nampak muka kamu.
biasanya, tengok muka ainul nampak mama dia.
hehehe

14 September 2011 9:40 PG

bujal nk pendekkan tali pinggang tu x??

14 September 2011 9:47 PG

weh...lepas geram ke sekali tepek banyak gambar? selalu sekeping aja! hahaha...

Tu robot transformer ke Gundam?

14 September 2011 9:51 PG

hahaha...kelakar la bujal ni....
xpayah pakai tali pinggang la...

14 September 2011 9:57 PG

baik2 makan kacang..kolesterol tinggi..hehe

14 September 2011 10:02 PG

nasib baik tak nampak clear sangat nama di situ.. hahah

seluar saiz patploh eh? en apek pun payah beno nak cari tali pinggang panjang.. aishh aishhh

14 September 2011 10:05 PG

apa khabar bujal?

ainul sudah kebah demam..alhamdulillah..

lelaki selalu begitu..beli permainan..dgn alsan utk anak..pdhal sendiri nak main..

meja kerja kamu namapk kemas..

tali pinggang suami sy jugak panjang..hehe

14 September 2011 10:08 PG

sian lihat pic ainul tu..

meh mai rumah kak ati
ada banyak lagi kui raya :)

14 September 2011 10:10 PG

hehe....cuba berbuat sesuatu bujal! supaya kamu tak memerlukan lagi tali pinggang yang panjang :)

chayok2x!

14 September 2011 10:15 PG

byk gambar n3 hari ni bujal

saya juge mahu fm, tak kira nama saya dalam senarai atau tidak... hehehe

insyaAllah... mana tahu kamu ade geng nak pasang menan transformer tu tahun depan..

saya juge budak kaunter.. hari2 melantak free kakak guard bagi. hehehe

tali pinggang kamu tempah ke?

14 September 2011 10:35 PG

tali pinggang yg panjang tu nak libas sapa? hahaha..

14 September 2011 10:52 PG

kalau cari tali pinggang takpa lagi.. jangan benda yang tersembunyi sudah.. haru nanti

14 September 2011 11:21 PG

pakcik percaya ainul memang demam .. sbb macam org demam !

14 September 2011 11:31 PG

keh..keh..keh....
cite tali pinggang panjang amat sensitif bg kaum India...haahahaha..
bujal same ngn badang..
beli mainan utk anak ikut citerase sendiri....huahuahuahuaha....

14 September 2011 11:32 PG

aku pun dpt kad raya media prima tu..huh,menentang la laki dia keja kat situ...heheheheh!!

14 September 2011 12:09 PTG

Hehehehe...Bujal punye entri nie mmg kreatif la...tersenyum sy dibuatnye..

Ainul! Comelnya awak nie. Geram mommy tgk awak!

14 September 2011 12:19 PTG

bujal lagi dua hari ko nak gi penang, pastikan ainul sihat. kalau tak okey bawak klinik damo, kat sana budak serasi. sekarang musim budak demam jaga-jaga sikit.

14 September 2011 12:35 PTG

muka ainun cam bapak dia..=p

14 September 2011 1:37 PTG

banyaknya gambar....

eh!!
tali pinggan en zalie lagi panjang,
50,,,

14 September 2011 1:44 PTG

muka ainul memang fotostat baik punya.

14 September 2011 2:24 PTG

banyak makan kacang..
banyak makan kuih kapit mentega kacang..
nanti banyak kentut

sekian

14 September 2011 3:01 PTG

ainul macam muke gua kecik kecik

14 September 2011 3:04 PTG

seluar dockers semuanya saiz besar kan

14 September 2011 3:20 PTG

tali pinggang gua banyak lubang pasal Gua slim keh3

14 September 2011 4:09 PTG

aku pun pekerja kaunter...tapi pekerja yg berhemah sbb aku tak mkn kat kaunter...hahaha!!

okeh, aku tipu...

14 September 2011 4:22 PTG

@kakcik

saiz 42~hu~~

14 September 2011 4:22 PTG

@kakcik

syabas mak!

14 September 2011 4:23 PTG

@ejaMaria

da tak bagi da~~tekak dia doktor cakap bengkak~~pastu selesema lagi~~

14 September 2011 4:23 PTG

@tasekM

sampai hati.keh keh~

14 September 2011 4:24 PTG

@Dr. Ben

he~~hilang manual kah?

14 September 2011 4:24 PTG

@hanaahmad

ni lagi kesian~~da jumpa tabib?

14 September 2011 4:24 PTG

@Chik Att

hoih! cukuplah~keh keh~

14 September 2011 4:25 PTG

@pB

musim demam kot~~

*cepat baik adam~~

14 September 2011 4:25 PTG

@jedi

gi pelangkung budak bahagian IT~keh keh~~

14 September 2011 4:26 PTG

@Ibu n Abah

keh keh~~gimme five pakcik!

14 September 2011 4:26 PTG

@AI

tulisan doktor~keh keh~

14 September 2011 4:27 PTG

@aizamia3

saya pakai dawai je terus~keh keh~~

*meh sini bagi saya kuih raya tu~~

14 September 2011 4:27 PTG

@kucingorengemok

kompom tak pakai seluar da~keh keh~

14 September 2011 4:28 PTG

@mamaNoriz

nak kencing pun payah~haih~~

14 September 2011 4:28 PTG

@tupaimerah

ada iras ke?

14 September 2011 4:28 PTG

@catherine-

x mo~nanti tak comel~keh keh~

14 September 2011 4:29 PTG

@Daddy Ziyyad

hari rabu hari gambar~keh keh~~

transformers la~~

14 September 2011 4:29 PTG

@aanie

londeh~keh keh~

14 September 2011 4:29 PTG

@amirah

tu yang sedap tu~keh keh~~

14 September 2011 4:30 PTG

@h4ni3

saya sama saiz dengan encik apek~~keh keh~~

14 September 2011 4:30 PTG

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

alhamduluillah da ok skit~~keh keh~~lelaki memang camtu ye? saya ingat saya sorang je~~

14 September 2011 4:31 PTG

@Ati Masrif

nak duit raya je~~keh keh~

14 September 2011 4:31 PTG

@Aku Ibu Muda

saya malas~keh keh~

14 September 2011 4:32 PTG

@NM02

akak da mintak insyaallah saya tunaikan~he~~

14 September 2011 4:32 PTG

@Dee

keh keh~~buat pakai la~~

14 September 2011 4:32 PTG

@rATu kEBaYA

ntahnya diorang ni~ntahapahapa je la yang dicari~keh keh~

14 September 2011 4:33 PTG

@al-lavendari

muka demam~he~~

14 September 2011 4:33 PTG

@Hantu Kak Limah

apsal sensitif makcik? cer cite~~

14 September 2011 4:33 PTG

@kaklong

KEH KEH~~tapi cantik apa kad tu~he~~

14 September 2011 4:34 PTG

@Mommy Fara

yang sebenarnya hari ni takde idea~he~~

14 September 2011 4:34 PTG

@Cik Ina Do Do Cheng

tq makcik~~alhamdulillah ainul serasi dengan klinik alia~he~~

14 September 2011 4:35 PTG

@merahitujambu

dengar kata bapak dia hensem~keh keh~

14 September 2011 4:35 PTG

@Citarasa Rinduan

wow~~panjang tu~he~~

14 September 2011 4:35 PTG

@DrSinga

takpe~~nanti yang cium saya sorang jugak~keh keh~

14 September 2011 4:36 PTG

@Wadi AR

sriyes?

14 September 2011 4:36 PTG

@sahromnasrudin

tapi mahal~~bundle jue pun da rm 30-40~~haih~

14 September 2011 4:36 PTG

@ORLANDO AHMAD

aku cemburu~

14 September 2011 4:37 PTG

@wahida

jangan harap saya nak percaya~keh keh~

14 September 2011 4:37 PTG

@Kepala Manchiss

kekadang dia shapeshifter~keh keh~

14 September 2011 4:38 PTG

hahaha..merapu keywordss!!

14 September 2011 5:01 PTG

wahhhh... transformer tu... kalo anak aku tgk ni mahu dan-dan tu jugak nak...

14 September 2011 9:12 PTG

anak sy pula sdg panas.. musim demam ni..

14 September 2011 9:45 PTG

ololo cian ainul demam , mesti mamaainul tak lena tidur.

14 September 2011 10:06 PTG

ape laaa yg orang searchkan tue kan bujal

ainul muke comel!!

14 September 2011 10:42 PTG

muka budak tu sama macam kau bujal ...heran la...hahaha

14 September 2011 11:17 PTG

1. ainul dah besar.

2. bila baca pasal kad2 raya kamu, baru saya sedar saya ada entry tertunggak.

hu~

14 September 2011 11:55 PTG

Oooo.....

Baru tau dari mana dapat huruf X pada pangkal nama Bujal tu....

Gundam X....

15 September 2011 2:28 PG

cian ainul demamm

15 September 2011 10:19 PG

gua pun suka beli menan gak

:D

15 September 2011 10:53 PG

oo bujal,tk sangka kau pekerja kaunter yang juga sepertiku,..hehe
cuma bezanya aku tkleh display smua keropok2 cmtu sbb tk smpai 1 hari abis sbb bukan aku yg makan tp tetamu2 yg makan....huhu

15 September 2011 11:10 PG

kalau tali pinggang panjang... perut mesti.... ermmmm... eh aku komen apa ni???

sebenarnya nak komen...saya pun suka makan kacang dalam tin tu.... hehehe

Catat Ulasan