Khamis, 7 April 2011

pembalasan dendam kesumat.

kami berada dalam keadaan bertentangan masa itu.

kambing panggang berada dalam keadaan yang lemah sekali.

"lu akan nyesal~~lu akan merana~~"

saya persetankan amaran kambing panggang.

kemudian saya tusuk dia bertubi-tubi dengan garfu dan pisau pemotong stik.

kambing panggang tewas.

lumat dikacip si geraham ganas.

besoknya pagi saya terasa satu macam.

atas sikit dipangkal tengkuk rasa sakit.

"gua da cakap ~~lu akan nyesal~~hahaha~~"

suara seram menyelubungi suasana.

rupanya roh kambing panggang tidak tenteram.

dia datang menuntut bela.
.
.
.
.
.
.
celaka punya kambing.


gua da cakap da~~

80 comments

7 April 2011 10:03 PG

yo

7 April 2011 10:04 PG

keh keh keh berjaya

anywaaay... saya mengabaikan semua bisikan² roh kambeng dan menganggapnya mainan minda belaka

7 April 2011 10:09 PG

@kucingorengemok

dua huruf je?

licik~~~haha~~

7 April 2011 10:09 PG

@kucingorengemok

kena jaga2 kucing~~haha~~

7 April 2011 10:10 PG

high blood preasure ker ? slalunye mmg takleh makan kambing kan..takut lagi tinngi naiknye

7 April 2011 10:26 PG

Makcik masih memikirkan mengapakah kiriman itu belum sampai kepadamu sedangkan dua orang yang lain telah pun menerimanya! :(

7 April 2011 10:26 PG

Ribs pujaan pakcik...!

7 April 2011 10:26 PG

tu la... lain kali dengar cakap dia. kan dah kena

7 April 2011 10:32 PG

tak dgr ckp kambing,kamu akan ditimpa bala!

7 April 2011 10:33 PG

@Cik Pah

saya takde hypertensen sebab hari2 saya kol~~he~~

7 April 2011 10:34 PG

@kakcik

da sampai makcik~~baru pagi tadi kakak pejabat atas bagitau~rupanya dia simpan pastu lupa nak bagi~~jap lagi saya ambik~~tq makcik~~

7 April 2011 10:34 PG

@gedek!

jom lepak tony roma~~blanja saya~haha~~

7 April 2011 10:35 PG

@NM02

tak nyesal pun~haha~~

7 April 2011 10:35 PG

@SyidaGorjes

kambing tu saiko je lebih~haha~~

7 April 2011 10:36 PG

kambing 1st time rasa mmg sedap...

7 April 2011 10:43 PG

iols tak boleh menikmati kesedapan kambing panggang lagi
kesihatan tak mengizinkan...

[tapi kalo bujal belanja iols
iols akan makan jugakkkkk]
hahahahah

7 April 2011 10:48 PG

@rATu kEBaYA

2nd 3rd time dan seterusnya pun masih sedap makcik~hahah~~

7 April 2011 10:49 PG

@miloais

saya belanja makanan yang menyihatkan je~~kita makan salad je boleh?

haha~~

7 April 2011 10:51 PG

semalam - makan kata

hari ni - makan kambing

esok - ???


jangan ko kata ko makan iguana plak..



btw, kambing aku tak suka. tak ranggup macam katak...

7 April 2011 10:59 PG

kamben?

aku tak berahi.




.

7 April 2011 11:21 PG

kamben? depends. tapi selalunya tak suka. hahaha

7 April 2011 11:39 PG

suka senyuman kambeng tu ...

7 April 2011 11:44 PG

haha.. makcik pun dah cakap da..

7 April 2011 11:47 PG

kambeng sangat sedap. sakit tu cuma ilusi kamu. jgn tertipu~

7 April 2011 11:56 PG

hahaha..ko tak berdarah Arab lah Bujal..tu pasal pening/sakit tenguk bila makan kambeng....

Fakta: daging kambeng ialah daging paling rendah kolesterol.

7 April 2011 11:58 PG

@Puan Capa

esok kari biawak~sedap!!

7 April 2011 11:58 PG

@tasekM

tak ganas la yu~~haha~~

7 April 2011 11:58 PG

@h a n i e

kambing sedap lah~~

7 April 2011 11:59 PG

@Chik Att

comel kan? hihi~~

8gelak comel~

7 April 2011 11:59 PG

@kakpah

ah~~saya degil~~haha~~

7 April 2011 12:00 PTG

@gadisBunga

saya tahu itu~haha~~

7 April 2011 12:01 PTG

@Daddy Ziyyad

kambing rendah kolestrol~tapi pernah rasa kambing kampung yang makan cuma rumput?

sedap nak mampus!

7 April 2011 12:05 PTG

Sebuah Senyuman Sebelum Kematianya secara tragis..Mati Terpanggang...

7 April 2011 12:06 PTG

dendam terbalas.

7 April 2011 12:08 PTG

@Eye_nee

kematiannya ikhlas~he~~

7 April 2011 12:09 PTG

@erysweetie

oi~geng kambing itu kah?

he~~

7 April 2011 12:23 PTG

lain kali dgr nasihat kambing tu

7 April 2011 12:29 PTG

makcik peminat tegar kambing.tak nak pedulik ngan semua tu.kambing kambing kambing sedap dari lembu.ha ha ha

7 April 2011 12:30 PTG

@- GC -

ah~~saya hati keras~haha~~

7 April 2011 12:31 PTG

@Cik Ina minat Do do Cheng

makcik,foodcourt yang kat pelabuhan depan stesen bas tu ada kedai western tahu.foodcourt dia sedap.pastu portion dia besar~`memang puas hati!!

7 April 2011 12:32 PTG

kambingggg....

i like....

kasi panass kan badan

^____~

7 April 2011 12:35 PTG

@Ati Masrif

tapi malaysia da cukup panas~~ada tak daging yang sejukkan badan? he~~

7 April 2011 12:49 PTG

seb baik makcik tak makan kambing....hahahahhahahha....

7 April 2011 12:55 PTG

@Hantu Kak Limah

sedap makcik~~cuba try test!

7 April 2011 1:34 PTG

keh keh keh,

penawarnye, minum la air suam bebanyak ;p

7 April 2011 1:59 PTG

kesiannya ... keh3.

7 April 2011 2:06 PTG

darah tinggi la tu! kolesterol mancanak naik!

7 April 2011 2:13 PTG

nasib baik saya tak pernah kena sumpah dengan kambing!

haha~

7 April 2011 2:34 PTG

u are what u eat... :P

7 April 2011 3:25 PTG

Bujal...
izinkan makcik ketawa sebab rupanya selama ini bila orang mengadu sakit tengkok lepas makan kambing sebabnya kambing tu datang menuntut bela.. bukan sebab darah tinggi ke aper...

7 April 2011 3:51 PTG

lu gilak apa!

lu sudah kena itu badi kambing wooo..lu kena sembelih kambing lain okay..haha

7 April 2011 4:08 PTG

@MasZuber

tokey kambing cakap makan kambing panggang mesti ada koka kola~~buat potong kolestrol katanya?

entahlah~~haha~~

7 April 2011 4:08 PTG

@Sab Buenoo

saya memang malang~haih~~

7 April 2011 4:09 PTG

@Mommy Fara

dia gurau2 je~~saya da ok da~haha~~

7 April 2011 4:09 PTG

@h4ni3

tunggu~~he~~

7 April 2011 4:10 PTG

@ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ

maksudnya saya adalah kambing?

haha~~

7 April 2011 4:10 PTG

@Ibu n Abah

haha~~kolestrol lebih makcik~haha~

7 April 2011 4:10 PTG

@ghost writer

saya da taknak bergaduh dengan kambing dah~~haha~~

7 April 2011 4:16 PTG

kambing tk sedap laa

7 April 2011 4:24 PTG

@intan.maisarah

haish!!nikmat dunia tu~~sedap tahu!

7 April 2011 4:26 PTG

hahah,suweetnye hencek kambing punya senyuman....haishhh!
ape yg jadik?lu klo makan kambing bley angin dlm badan kah?ke drh tggi?hu3

7 April 2011 4:29 PTG

@aleen aiden

orang kata kalau makan kambing bertambah cantik~~he~~

7 April 2011 5:03 PTG

sedap tuhhh,

pedulik lah dengan roh si kambung tuh

7 April 2011 5:06 PTG

kahkahkah..!

aiseyman..TERgelak pulak pada org yg sakit..

sorry yek...!

kahkah.(sambung gelak balik)

7 April 2011 5:17 PTG

lain kali kalo makan kena ajak geng..baru x sakit tengkuk..hahaha..

7 April 2011 5:35 PTG

makan obat! pastu makan la lagi.. hehehhehe

7 April 2011 6:38 PTG

bujal, jaga diri kamu ya? =)

7 April 2011 7:07 PTG

hati-hati bujal..

antu kambing balik kandang :P

8 April 2011 1:26 PG

HAHAHAHAHA ~ It's so funny seeing that goat smile :P

8 April 2011 7:52 PG

@Cik Cempaka

apa da roh kambung?? haha~~

8 April 2011 7:53 PG

@PUTUBAMBU

tak sakit pun~~amaran palsu je~haha~~

8 April 2011 7:53 PG

@Dee

kalau ajak geng kompom saya tak dapat apa~~sebab geng saya semua pelahap~haah~~

8 April 2011 7:53 PG

@DeLancrettLurpak

ofkos~hahaha~~

8 April 2011 7:54 PG

@HEROICzero

baiklah awak~~

8 April 2011 7:54 PG

@Mutiara Bernilai

saya sikit tak takut~haha~~

8 April 2011 7:54 PG

@BΛBYDIΣRΛツ

oh hai babydiera!

8 April 2011 4:10 PTG

kambing=darah tinggi adalah karut
percaya lah dek...


sakit tengkuk itu mungkinkerana kamu penat mengunyah dan memotong daging itu semalam..

8 April 2011 4:15 PTG

@DrSinga

saya percaya cakap kakak!

tapi sebenarnya roh kambing tu datang membalas dendam.

*eh tapi apsal masa saya check hari tu doktor tak bagi saya makan kambing? doktor tu dengki kah?

8 April 2011 7:39 PTG

mandai-mandai je Doktor kau tu!!!!

9 April 2011 10:53 PG

kambing...always be my feveret!

bbq
steak
sate

ah..maveles!

Catat Ulasan