Isnin, 4 April 2011

maksudnya.

semalam ada satu ceramah.

di tapak pasar pagi tempat saya.

mukadimah sangat indah.

masuk isi pertengahan.

adalah cerita tentang memburukkan si insan-insan yang berkenaan.

kemudian saya teringat sifir 5

1 x 5 = 10

2 x 5 = 10

3 x 5 = 10

sungguh mengelirukan.

saya senyum.

kemudian saya pulang.

10.30 pagi.

di TV3 ada BEN10.

lagi seronok.


poli = lebih dari satu.


itu pemahaman saya.

54 comments

4 April 2011 9:18 PG

Ben10 pon di cemari dengan mesej politik...!

Wonderpets lagi bes!

4 April 2011 9:21 PG

hehehhehehe..
ape2 saje..
kamu bikin akak senyum

4 April 2011 9:22 PG

3x5= 10??


ko ni pergi sekolah ke tak dulu??ish3

4 April 2011 9:24 PG

Kosong dapat dari ceramah. Tengok Ben10 dgn Ainul lagi syok....

4 April 2011 9:29 PG

tgk sifir tu pun dah mengelirukan aku apatah lagi ngan spekulsi politik.. baik tgk chuggington sebab ada unsur2 yg elok diselitkan dalam tu..

4 April 2011 9:31 PG

Bujal, sila emel alamat kamu kepada makcik di emzekjay@hotmail.com dengan kadar segera. Terima kasih. :)

4 April 2011 9:37 PG

ajer benor....

(paham ke bujal...? :p)




.

4 April 2011 9:38 PG

wonderpets dgn spongebob lagi best lahhh..

4 April 2011 9:42 PG

@gedek!

boboiboy la best~haha~~

4 April 2011 9:43 PG

@CGG

senyum selalu~~baru la tak stress~~he~~

4 April 2011 9:43 PG

@Puan Capa

ni sifir untuk yang iq tinggi je la~~shuh shuh~haha~~

4 April 2011 9:44 PG

@Kakzakie

he~~tengok ainul yang lagi syok~~

4 April 2011 9:44 PG

@.:nhalilah:.

chuggington tu kartun yang keretapi tu kan?

saya suka lagu kartun tu~haha~~

4 April 2011 9:45 PG

@kakcik

setel makcik! tq~~

4 April 2011 9:46 PG

@tasekM

hoih~~apa itu?

4 April 2011 9:47 PG

@- GC -

spongebob gay ah~~haha~~

4 April 2011 9:47 PG

saya dah hafal 14 characters ben 10 tu.kamu sudah ke?

4 April 2011 9:47 PG

Wonderpettt, wonderpetttt...yeaaaaa =D

4 April 2011 9:51 PG

@SyidaGorjes

sudah tentu.

saya minat humangasaur!!

haha~~

4 April 2011 9:51 PG

@cEmpAkA BirU

saya suka mingming~~haha~~

4 April 2011 9:52 PG

jom ikut pakcik, kita tubuhkan parti politik baru

4 April 2011 9:54 PG

@Daddy Ziyyad

saya nak tubuhkan negara sendiri~haha~~

4 April 2011 10:20 PG

negara sendiri? saya nak jadi menteri alam sekitar. terima kasih~

4 April 2011 10:23 PG

saya nak tidur

4 April 2011 10:35 PG

pasar pagi bukak tak masa tu?
ke kena beri laluan jadi tapak ceramah?

4 April 2011 10:54 PG

kampung boy tetap dihati

4 April 2011 11:42 PG

Ben Sepuluh..Uhhh teringin nak naik van datuk dia...itu ceramahan ke cemuhan...

4 April 2011 12:18 PTG

hehehe... suke sifir tu.. buat 10 kali mengira guna jari...

4 April 2011 1:55 PTG

tak minat sifir. =.=" sampai sekarang sifir tak habis2 hafal lagi. hoho

4 April 2011 3:06 PTG

huuu

tanpa politik pun
haru biru juga kaedahnya



kenapa 3x5=10?



oh. hari ini sy bebal!
x faham. ampun. huhu..


.

4 April 2011 3:40 PTG

demmmmmmmmmmmmm!aku iq rendah

4 April 2011 3:51 PTG

@gadisBunga

jadi menteri bunga~~hambik~~

4 April 2011 3:51 PTG

@kucingorengemok

bantal peluk ada? he~~

4 April 2011 3:51 PTG

@tupaimerah

pasar tetap pasar~~he~~

4 April 2011 3:52 PTG

@intan.maisarah

yang muzikal da tengok?

4 April 2011 3:52 PTG

@Eye_nee

ceramacemuh~haha~~

4 April 2011 3:53 PTG

@rATu kEBaYA

sifir paling senang selepas sifir 1~haha~~

4 April 2011 3:53 PTG

@Sab Buenoo

saya sifir 9 gagal~haha~~

4 April 2011 3:54 PTG

@BonekadalamChermin

bonbon~sila jangan bebal tahu!

4 April 2011 3:54 PTG

@Puan Capa

eh betul kah?hahahaha~~

4 April 2011 4:15 PTG

politic - a sickening world - made worst by the corrupted politicians! corrupted in every sense!

nak carik politician yg betul2 berpolitik demi rakyat - umpama mencarik sebilah jarum dalam jerami 1 tan!

4 April 2011 5:39 PTG

klu tak mengundi, jadi ape ye?

4 April 2011 6:26 PTG

saya tak suke politic..


tapi saya suka sexpolitic.. hehehehe..


baru la western..
(sarcasm!)

4 April 2011 8:41 PTG

ceramah mengumpat ke..?

4 April 2011 9:24 PTG

Ko salah pegi pasar tu BUJAL.

lain kali pegi pasar yang ada jual beli, bukan pasar maki maki...

hehehehhe

4 April 2011 11:18 PTG

politik itu perlu. yang pemain nya banyak mencemar.

5 April 2011 9:07 PG

@miloais

saya tak pernah ten gok jerami~~he~~

5 April 2011 9:07 PG

@Mommy Fara

jadi haru~haih~~

5 April 2011 9:08 PG

@DeLancrettLurpak

saya suka sex sahaja~haha~~

*sebab saya manusia normal yang sudah berkahwin~

5 April 2011 9:09 PG

@MasZuber

ada ceramah,ada la ngumpat~~haih~~

5 April 2011 9:09 PG

@azieazah

tapi makcik kat pasar tu ada nasi lemak sedap~~haha~~

5 April 2011 9:10 PG

@HEROICzero

perlu buat pembersihan besar-besaran~wee~~~~

5 April 2011 10:21 PG

mungkin spatutnya...apa bezanya jika

1 x 5
5 x 1

5 April 2011 3:46 PTG

dem!siko je ko ni

Catat Ulasan