Isnin, 11 April 2011

dedaunan yang malang.

"betul bro..aku bukan yang mak kamu cari..percayalah"

"ah~~tipu kamu~~"

kemudian saya patah-patahkan badan dia.

*mod bangga.

"cukup ke pucuk ubi ni mak???"

emak diam sahaja.

lepas tu emak cakap :

"itu bagi makan kambing boleh lah"

"pucuk dengan daun tu lain bentuknya wahai  anakku."

oh~

saya rasa bodoh dan menyesal.
.
.
.
.
.
.
"tak guna lu duduk kampung kalau pucuk dengan daun ubi pun tak tau beza bro~~"

atan si kera liar selamba kutuk saya.


atan sekarang dikatakan sedang sakit akibat ilmu halus.

siapa yang tuju?

mana saya tahu?

*muka selamba tidak bersalah.

64 comments

11 April 2011 8:07 PG

hahaha

bagi kambing makan..

hahaha..

bagi kambing makan..

eh.

beruk pun kena tuju-tuju eh?

11 April 2011 8:17 PG

gelak

11 April 2011 8:17 PG

Yang kamu beli di pasar, kamu fikir itu pucuk atau daun ubi??? ;-)

11 April 2011 8:24 PG

kalau mak suruh ambil pucuk kaduk tau tak tu?

11 April 2011 8:40 PG

hahahahaaa...

tolong atan sambung ketawa... ;p

11 April 2011 8:45 PG

dengan kera pun nak bergaduh

hahahaha

11 April 2011 9:03 PG

jenuh le nak mengunyah daun ubi
kah kah kah

11 April 2011 9:33 PG

pakcik pun tak kenal! ~haha

11 April 2011 10:04 PG

@Mat

nama pun ilmu halus~mana2 ble yuju punya~haha~~

11 April 2011 10:04 PG

@intan.maisarah

kuat sikit~haha~~

11 April 2011 10:05 PG

@kakcik

tak pernah beli kat pasar la makcik~~petik be;akang rumah je~~haha~~

11 April 2011 10:05 PG

@Tijah

pokok kaduk pun tak tau rupa~haha~~

11 April 2011 10:06 PG

@ejaMaria

atan da tiada~~

11 April 2011 10:06 PG

@DuniakuAbstrak

KADANG2 JE~HAHA~~

11 April 2011 10:07 PG

@miloais

BEKAWAN DENGAN KAMBING~haha~~

11 April 2011 10:07 PG

@Daddy Ziyyad

bawak2 la berkenalan~haha~~

11 April 2011 10:09 PG

Pucuk ubi tak tahu
makan je yg tahu
mesti itu kata ibu...

tuju-tuju kamu tahu
betul-betullah kamu
mesti ibu menggaru-garu....

11 April 2011 10:30 PG

wakakakaa..!
sian atan tau..
innocent kera tu..

*kita suka pucuk ubi rebus tau..

11 April 2011 10:42 PG

bujal...
atan kena tuju dgn batu kat kepala dier ek?

citer menarik ni....

11 April 2011 10:43 PG

ehehhe..

bujal..saya mau ketawa..hehhehe

11 April 2011 10:51 PG

eh?
lain ke?
alamak!!!

11 April 2011 10:57 PG

alamak bro.. fail lah!!!
keh keh keh

11 April 2011 11:03 PG

pakcik sampai hari ni tak kenal, walau pakcik bukan city boy....

11 April 2011 11:07 PG

gua sure pucuk putat lu lagi tak tau!



.

11 April 2011 11:31 PG

payah kalau tak kenal pucuk ni... nanti makan daun yang keras dan tua..

11 April 2011 12:09 PTG

mati pucuk..pucuk ubi tu kalau ko tak reti amik bro...

11 April 2011 12:34 PTG

saya suka pucuk ubi rebus cicah sambal belacan. memang melotup!

11 April 2011 12:35 PTG

hahahhahahah....

aku penah kene ngn mak aku..

malu weh..malu =p

11 April 2011 12:49 PTG

@Kakzakie

haih~saya tahu makan sahaja~~haha~~

11 April 2011 12:50 PTG

@PUTUBAMBU

cecah sambal sedap kan?

11 April 2011 12:51 PTG

@Ibu n Abah

saya baling pasir~~baru lah halus~haha~~

11 April 2011 12:51 PTG

@cikceriacorner

ketawa puas2~yay!!

11 April 2011 12:51 PTG

@tupaimerah

hoih! makan daun ubi kah??

11 April 2011 12:51 PTG

@alien

eleh~~kamu kenal kah? haha~~

11 April 2011 12:52 PTG

@gedek!

saya da kenal da~~pakcik bila lagi?

11 April 2011 12:52 PTG

@tasekM

pucuk apakah itu?

11 April 2011 12:52 PTG

@rATu kEBaYA

daun tu yang tak sedap kan??

11 April 2011 12:53 PTG

@Eye_nee

saya cabut dengan batang sekali~~dapat ubi~~haha~~

11 April 2011 12:53 PTG

@MasZuber

makan dengan nasi panas!!

11 April 2011 12:53 PTG

@erysweetie

jangan kena lagi okay??

haha~~

11 April 2011 1:09 PTG

kah..kah..kah.....
sampai skang mak makcik tak membenarkan untuk memetik atau mencari atau membeli atau mencuri..pucuk ubi atau pucuk paku ....memang fail..hehehehehe..

11 April 2011 2:23 PTG

saya pun sama mcm kamu..




tau makan ajeee.. hehehe

11 April 2011 2:47 PTG

saya pun tak kenal.tapi kat umah saya takde beruk.dia takkan gelakkan saya.

11 April 2011 3:47 PTG

pucuk ubi masak lemak, sayur feveret. >.<

11 April 2011 4:06 PTG

@Hantu Kak Limah

sama2 fail!

haha~~

11 April 2011 4:07 PTG

@DeLancrettLurpak

kat tempat kamu ada pucuk ubi tak?he~~

11 April 2011 4:07 PTG

@SyidaGorjes

nak beruk tak? atan cari owner baru~

11 April 2011 4:08 PTG

@lavender harum wangi

ada ikan goreng tak?

11 April 2011 4:48 PTG

masak lemak pucuk ubi + tempoyak + petai = double orgasm ..wakakkaka..

makan jer aku pikir lately nih..

11 April 2011 4:50 PTG

mesti kecik dulu kerja dia
berendam dlm sungai aje..

pasai tu jd lagu tu :P

11 April 2011 5:33 PTG

Adik bujal kat pasar sekarang ni banyak jual daun ubi ngan daun paku. kalau masak boleh tercekik makan

11 April 2011 10:24 PTG

Karpet rumah baru kamu kali ini warna hitam?

Makcik tak suka, susah baca.

So sorry, Makcik datang lain kali saja....

12 April 2011 1:42 PG

hahaha
ko tau makan aje eh?
tu belum lagi mak suruh cabut ubi kayu tu!

12 April 2011 2:25 PG

pucuk kat ats. heehe
tapi pucuk pun daun gak kan?
heheh

12 April 2011 2:44 PG

teruk btul, pucuk ubi pun tak kenai. wat malu org kampung je kau nie. moh bako budak nie moh!!

12 April 2011 8:04 PG

@Cik Pah

dem~~dabel orgasm~~haha~~

12 April 2011 8:04 PG

@Ati Masrif

sungai takde~parit ada~haha~~

12 April 2011 8:05 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

maunya tidak~~makan daun!haha~~

12 April 2011 8:05 PG

@azieazah

ala~~kamon makcik~~bole baca apa~~tulisan kaler putih~~

12 April 2011 8:06 PG

@h4ni3

cabut ubi kayu tu kepakaran saya ok?

haha~~

12 April 2011 8:06 PG

@Sca Ndx

daun jugak~~tapi yang belum akil baligh la~haha~~

12 April 2011 8:07 PG

@| Larasephia |

tu dulu~~sekarang da kenal da~~kamceng lagi~~haha~~

12 April 2011 8:44 PG

heheh..
kambing pon kenal pucuk ubi tau..

:P

12 April 2011 8:50 PG

@Mutiara Bernilai

kambing kenal tapi nak ragut tak sampai~haha~~

Catat Ulasan