Khamis, 21 April 2011

jahat.

layu.

duduk terpaku di kerusi kelabu.

tenung siling sampai jemu.

diluar panas macam ketuhar.

cahaya menerobosi ruang lobi.

mewujudkan terang yang berlebihan.

rombongan makcik-makcik berjalan keluar.

semua berskirt labuh hampir telus.

cahaya terang tadi membiaskan satu kenyataan.

makcik-makcik itu.

banyak yang tidak berkain dalam.

betis mulus.

peha mulus.

hampir kelihatan.

kemudian saya segar semula.

dan terus beristighfar.(bohong)

padahal dalam hati ada sedikit maki.

"kalau awek syok la jugak memandang."

saya lelaki normal 



76 comments

21 April 2011 8:06 PG

kain dalam?



panas la weyyyy

21 April 2011 8:07 PG

hoho
betul itu
lolz
XD

21 April 2011 8:15 PG

@DeLancrettLurpak

then pakai skirt terus~haha~~

21 April 2011 8:15 PG

@Sayid Ann Ima

panas kah pakai kain dalam?

21 April 2011 8:30 PG

kalau biasa pakai, mungkin tak panas...

21 April 2011 8:33 PG

better suar slack pulak rasanya dari pakai kain xde kain dalam.

*kalau cuaca panas mmg akan jadi extra panas berkain dalam~

21 April 2011 8:34 PG

sbb itu makchik suka pakai celana dari berskirt labuh...

21 April 2011 8:36 PG

@eLL

esok nak try pakai~wee~~

21 April 2011 8:37 PG

@gadisBunga

kalau panas kibas2 tak ble ke? haha~~

21 April 2011 8:37 PG

@Eye_nee

lama tak dengar perkataan celana~~

21 April 2011 8:41 PG

@DeLancrettLurpak
oi apasal tak tidur?

21 April 2011 8:41 PG

saya nak ajak kakcik buat kempen MARI PAKAI KAIN DALAM!

21 April 2011 8:42 PG

makcik2 x pakai kain dalam??walaweyy..
ada kwn saya lagilah,dia tak biasa kalau tak pakai kain dalam :p

21 April 2011 8:42 PG

@kucingorengemok

ceh~spam!

haha~~

21 April 2011 8:43 PG

@kucingorengemok

nak join~yay~haha~~

21 April 2011 8:43 PG

@My Azie

time tido pun pakai?

he~~~

21 April 2011 8:47 PG

meow..
saya sokong! jom beli kain dalam!






:P

21 April 2011 8:49 PG

Bujal...
kalau malas berkain dalam... baju2 nipis boleh tambah pelapis kain...
sebab tu makcik suka pakai seluar.. tak suka jadi telus/mulus/gebus macam tu...
(ahahaha... statement verani mati)

21 April 2011 9:01 PG

@h a n i e

tak payah ah~~~haha~~

21 April 2011 9:01 PG

@Ibu n Abah


uuuuuhhh~~~pelapis kain tu nak cari kat mana?

21 April 2011 9:08 PG

makcik suka berseluar panjang ngan g string boleh? senang tak de mata yang duk megintai.

21 April 2011 9:14 PG

pakcik pon lelaki normal.... perempuan suka begitu...

21 April 2011 9:19 PG

'Mereka' fikir, baju yang labuh sudah cukup untuk manutup kain yang jarang!

21 April 2011 9:23 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

sedang membayangkan~emmm~~~~

haha~~

21 April 2011 9:24 PG

@gedek!

pakcik pun suka tengok betis? he~~~

21 April 2011 9:24 PG

@kakcik

baik pakai skirt terus kan makcik? kan?

21 April 2011 9:32 PG

ada lagi orng pakai kain dalam ker ? heheheh..

panas satu hal.. tebal satu hal.. ish..pakai seluar saja sudah.

21 April 2011 9:33 PG

@Cik Pah

pakai seluar tak seksi~~haha~~

21 April 2011 9:41 PG

sempat lagi kamu meneropong ye...

21 April 2011 9:48 PG

@~mrs azmi~

"terpandang"~

haha~~~

21 April 2011 9:52 PG

hahahaha..sia sia mata kamu ternoda melihat betis & peha makcik makcik! jom kita bersantai di Bali..kamu akan rasa perbedaan nya! ~haha

21 April 2011 9:53 PG

@Daddy Ziyyad

saya nak pegi mekah~he~~

21 April 2011 10:10 PG

playboy.... anda???

21 April 2011 10:15 PG

just pilih :
1) panas di dunia
2) panas di neraka

so... pakai lah kain dalam.... kalo dah biasa - tak rasa panas pun!
:D

lagi satu bukan takat kain dalam jahhh
ni ha... yg pompuan membonceng motor
cantik sungguh bertudung - tapi - kain tersingkap sampai nampak betis!

apa kes????

21 April 2011 10:18 PG

aik? layan mata nampak? berdosa tau!

21 April 2011 10:21 PG

Salah satu tanda hari kiamat ialah bila wanita kelihatan menutup aurat tetapi kenyataan sebenar dia bertelanjang....

Semakin banyak kain-kain jarang dijual di pasaran menjadi tred kini.

21 April 2011 10:27 PG

ceh,

pervert yang sweet.

haha~

21 April 2011 10:28 PG

@Chik Att

sikit ah~he~~

21 April 2011 10:29 PG

@miloais

naik moto kenalah duduk ngiring~~baru tak tersingkap~he~~

21 April 2011 10:30 PG

@Mommy Fara

sikit ah~haha~~

*mommy~buatkan header baru ble?

21 April 2011 10:30 PG

@Kakzakie

sapa yang sakit mata?

saya jugak~he~~

21 April 2011 10:31 PG

@Kebaya Sendat Sepatu Merah

pervert pun ada yang sweet kah?

he~~

21 April 2011 10:35 PG

saya berada dlm golongan makcik tu juga.sbb xsuka pakai kain dalam.=P

21 April 2011 10:37 PG

@SyidaGorjes

jangan pakai kain nipis tahu!

21 April 2011 10:42 PG

kain dalam xpnas pun kalau pkai hari2 sbnrnye..bile dah terbiase..

21 April 2011 10:43 PG

@nurayunni

sama la macam saya dulu~~hari2 pakai singlet~time kat sekolah la~he~~

21 April 2011 11:13 PG

seluar dalam pun penting juga.

21 April 2011 11:16 PG

@Kepala Manchiss

boxer lagi best~

*eh perempuan ada yang pakai boxer kah selain pengkid?

21 April 2011 11:20 PG

sebab tu saya tak suka pakai baju kurung/ skirt

hahaha.. nanti akan ada mata2 seperti bujal yg akan memandang ;p

21 April 2011 11:23 PG

@h4ni3

ye~saya mata jahat~~haha~~

21 April 2011 11:49 PG

kahkahkah...

aku kalau lalu depan kamu mesti aku hilang selera makan gamaknya.







z = 55.

.

21 April 2011 11:51 PG

@tasekM

saya tak pakai skirt nipis ok~haha~~

*yay~dapatn no 55~~

21 April 2011 11:51 PG

makcik tu lupa nak pakai kot!

21 April 2011 11:54 PG

@makdara TERdiva

takpun dia ingat skirt kaler hitam orang tak akan nampak~he~~

21 April 2011 12:13 PTG

Hahaha..Ate suka n3 ni trus foloww. Nasihat buat kaum hawa tak kira tua atau muda:Kalo tk nak pakai kain dalam pakailah seluar panjang. Buruk beno pakai kain tak berdalam, Ate lihat macam nak pitam, trus nak join kempen Kak Chik dan KOG MeowM (nak ujung M gak).

Alah bisa tegal biasa. Panas pasal tak biasa. Perkara baik mmg susah nak laksana. Pasal kita nak mudah segala.

21 April 2011 12:24 PTG

@Ann Huda (Ate)

saya tengok tak pitam~segar lagi ada~haha~~

ate follow kite~~tq ate~~

21 April 2011 12:59 PTG

kah..kah..kah...
tetibe makcik nak nyanyi lagu stacy ni..
jahat nye kamu..jahatnye kamu...
huhuhuhu...
ade nampak yg berkedut tak..kah..kah..kah......

21 April 2011 1:03 PTG

@Hantu Kak Limah

penuh selulit~hahaha~~

21 April 2011 1:53 PTG

kalau nenek cun pun aku sanggup jugerk ... pamela andesen maaa

21 April 2011 1:58 PTG

@Frodo Baggins

aku nak maria farida.meowww~
haha..

21 April 2011 2:16 PTG

dah siap!

21 April 2011 3:57 PTG

wAH!

sokong 101%

21 April 2011 4:08 PTG

@Mommy Fara

he~~tq mommy~~

21 April 2011 4:08 PTG

@CGG

sokong tak payah pakai kain dalam?he~~

21 April 2011 4:50 PTG

auwww..seksi kot the neneks pakai kain polos jarang cmtu.huahahahahaha



yg tengok jela seksa tak seksa.:))

21 April 2011 4:52 PTG

@FAR

oh tolonglah~hahaha~~

21 April 2011 4:54 PTG

aisey..rumah baru lagik..
lagik itam.. i like...

kain dlm sangatlah tak best pakai..

tapi agak2lah kan.. jgnlah pakai kain jarang.. kalau dah tau kain tu jarang.. pakailah kain dalam

21 April 2011 4:57 PTG

faham perasaan terseksa kau tu.HAHAHAHA

21 April 2011 5:24 PTG

HAHAHAHA! agreed! yela, yang ade nye makcik2. mencik i !

22 April 2011 2:30 PG

layankan saja Bujal...

dari melayan siling dan wap yang kelihatan pijar di atas jalan raya beraspal.

22 April 2011 4:01 PG

mereka juga perempuan normal




hahaha


parut kat betis nampak tak?
nampak tak? kalau nampak,
bujal memang powerrrr :B

22 April 2011 7:49 PG

@PUTUBAMBU

he~~mommyfara tolong design header~~

22 April 2011 7:49 PG

@FAR

so tolong nasihatkan makcik pakai kain dalam~haha~~

22 April 2011 7:50 PG

@HEROICzero

hamsap kamu~haha~~

22 April 2011 7:50 PG

@ghost writer

tapi mata berair pakcik~~haih~~

22 April 2011 7:51 PG

@BonekadalamChermin

kalau ble nampak semua da lama aku cari kamu bonbon~

*wink *wink~haha~~

Catat Ulasan