Selasa, 12 April 2011

besar.

saya renung wajah gembira testimoni itu.

saya renung angka kilogram yang mereka hilang.

saya renung rambut doktor  itu.

saya mesti.

saya mesti.

tekad sudah bulat.

"bro,kita kawan da lama bro..sanggup bro sisihkan kami? jangan bagi kami sedih bro.."

lemak di pinggang dan pinggul merintih.

saya sayu.

kemudian saya dakap lemak itu.

kami semua menangis teresak-esak.

tidak sanggup berpisah.


makan budak!





esok sampai hujung minggu tiada tampalan.

pejabat berkehendakan saya berkurusus jauh di sempadan.

di sana talian internet adalah kekecewaan.

rindu saya banyak-banyak.

92 comments

12 April 2011 8:09 PG

Makcik pasti merindui kamu. :(

12 April 2011 8:14 PG

konklusinya : bujal dan lemak2 itu akan kekal bersama - betul kan????

gonna miss you beb!

12 April 2011 8:18 PG

Kalau kami rindu apatah lagi Ainul dan mamanya kan...

12 April 2011 8:24 PG

awak nak buat rambut macam doktor tu kan?!

12 April 2011 8:36 PG

@kakcik

sedih ni~~

12 April 2011 8:36 PG

@miloais

saya sayang lemak tu~~

12 April 2011 8:36 PG

@Kakzakie

1st time tinggal anak bini tahun ni~~haih~~

12 April 2011 8:37 PG

@kucingorengemok

choi!

belah tepi forever ok~~haha~~

12 April 2011 8:38 PG

saya pasti rindu ..

sob sob sob...


awak janji jangan ikut pesen rambut dia eh !!

12 April 2011 8:45 PG

@DrSinga

dia rambut buruk!

12 April 2011 8:50 PG

tak payah kurus.
kamu sedia comel...



.

12 April 2011 8:50 PG

@tasekM

tapi saya nak ketak2 macam abang ben~~

12 April 2011 9:03 PG

kami pasti akan merindui lemak-lemak yang bertampal-tampal itu

12 April 2011 9:03 PG

ucapkan selamat tinggal kepada lemak2 itu... baiiiiii lemakkkkk..

12 April 2011 9:10 PG

@Cik Cempaka

lemak stay with me~haha~~

12 April 2011 9:10 PG

@- GC -

tak sanggup berpisah!!

12 April 2011 9:43 PG

berdiet lah sepanjang kamu berkursus..

~ pakcik pun sedih nak berpisah dgn lelemak di badan ni..haha

12 April 2011 9:45 PG

hey, kamu kena kursus ape ni? Induksi atau BTN kah? Kalau kursus2 tu baru la nmpak keselarian dgn hilang lemak tu..

12 April 2011 9:46 PG

selamat menguruskan badan!

12 April 2011 9:46 PG

@Daddy Ziyyad

diet mende kalau sehari makan 6 kali?haha~~

12 April 2011 9:47 PG

@fISZ

kerajaan negeri selangor manada BTN~~

saya kena pergi kursus khidmat pelanggan~~

12 April 2011 9:47 PG

@Mommy Fara

takdenye nak kurus~~haha~~

12 April 2011 9:50 PG

bro..pakailah iphone..leh sambung blog kan

12 April 2011 9:50 PG

oohhh..saya pun akan rindu tampalan kamu ketat ketat..

kalau dah kurus ,,takdelah namanye bujal.. kene tukar nama lain lah pulak nnt..

12 April 2011 9:58 PG

kenapa pepagi tak pakai baju... sejukkkkkk

12 April 2011 10:01 PG

@Chik Att

tak sejuk pun~~lemak tolong kaver~haha~~

12 April 2011 10:26 PG

selamat berpergian dan selamat kembali..

12 April 2011 10:51 PG

ooohhh lupa BTN sudah mansuh.. nape la time sy dulu blum mansuh. penat2 jah

12 April 2011 10:51 PG

semoga kamu berkursus sampai kurus!heheheheh

12 April 2011 10:52 PG

Come back in one piece...!

(dengan lemak-lemaknya sekali..!)

12 April 2011 10:55 PG

@sahromnasrudin

sekarang pun pakai smartphone~tapi line digi kat sana teruk~~takde 3g~~

12 April 2011 10:55 PG

@Cik Pah

eh saya taknak kurus lah!haha~~

12 April 2011 10:55 PG

@Dee

selamat semuanya~~insyaallah~~

12 April 2011 10:56 PG

@fISZ

sekarang ganti dengan SPIES~~best jugak~~

12 April 2011 10:57 PG

@SyidaGorjes

berkurusus tu untuk gemok adalah~~haha~~

12 April 2011 10:57 PG

@gedek!

come back in 6 pax~haha~~konon2 lah~~

12 April 2011 11:41 PG

drg hanta ke latihan sumo ke
wakakaka~

12 April 2011 12:04 PTG

sisihkan lemak yg tak perlu... tinggalkan lemak yg patut sahaja... ;p

12 April 2011 12:18 PTG

nak babai kat lemak2 ke?

12 April 2011 12:20 PTG

@alien

ble buli kamu nanti~haha~~

12 April 2011 12:21 PTG

tapi kesian la kat lemak tu nanti~~

12 April 2011 12:21 PTG

@aliaaroslan

tak mau~~haha~~

12 April 2011 12:43 PTG

makcik sentiase menangis dgn lelemak yg melekat itu..keh..keh..keh...
semoge dpt bersame2 menghapuskan rindu lelemak itu..keh..keh..keh..

12 April 2011 12:45 PTG

hahaha...sadis sungguh hubungan akrab kau dengan lemak...

kadang-kadang perpisahan itu walaupun perit memberi kebaikan kepada kita..keh3

12 April 2011 12:51 PTG

bujal sudah sedia comel. xperlu buat apa2.

Eh going? :(

Kirim salam kat baby yg tinggi tu k? ;)

12 April 2011 1:58 PTG

lama mana nak berpisah dgn lemak2 tu?

12 April 2011 3:38 PTG

tinggalkan mereka. mereka bikin binasa.

tinggalkan mereka, bujal.

12 April 2011 4:05 PTG

@Hantu Kak Limah

hoih~~jangan sedih2 la~~haha~~

12 April 2011 4:07 PTG

kamu mahu pegi kursus ke bujal?hehhehe..nanti makan byk2 jadik mcm patung tu..comellnye...hehe

12 April 2011 4:07 PTG

@DuniakuAbstrak

kadang2 perit takpe~jangan selalu~~

12 April 2011 4:08 PTG

@Raihana Izzati

ainul kirim salam balik~~

12 April 2011 4:08 PTG

@norh

hoih~saya belum bersedia untuk berpisah lah~~

12 April 2011 4:09 PTG

@Ungu

suara halus~~jangan hasut~~tiggalakan aku~~~tinggalkan aku~~haha~~

12 April 2011 4:10 PTG

@cikceriacorner

tu la pasal~~da la makan sampai 6 kali sehari~~

12 April 2011 4:25 PTG

Bujal...
selamat berkursus...
selamat merindukan blog... - ekceli nak cakap selamat merindukan kami....

12 April 2011 4:29 PTG

@Ibu n Abah

he~~derita la saya tiga hari tak berblog~~

12 April 2011 4:33 PTG

Jika Derita merindui mu itu bahagia...aku pilih bahagia...hehe..

12 April 2011 4:34 PTG

pergi thailand kuruskan badan ke dol? hamboiii lagi mau spedo. cisss!!

12 April 2011 4:37 PTG

wow rebus bagi makan satu kampung pun x habis lemak2 yg melingkar di jari jemari adik gebuzz itu

12 April 2011 4:38 PTG

@Eye_nee

hoih~~lagu tu~~

12 April 2011 4:39 PTG

@Frodo Baggins

sedut lemak dowh~~haha~~

12 April 2011 4:40 PTG

@Frodo Baggins

yucks!!

12 April 2011 4:43 PTG

yucks itu bunyi seorg yg tgh lapar .. aku paham dol! (sambil tepuk2 bahu)

12 April 2011 4:46 PTG

@Frodo Baggins

*sambil menghirup lemak.

12 April 2011 5:54 PTG

huii, penat tau bela all the lelemakss... ingat senang ke nak buang mcm tu je, hehehehe

12 April 2011 6:52 PTG

ya, pasti rindu.



:(

12 April 2011 7:18 PTG

I MISS YU OLEDI~

12 April 2011 10:39 PTG

g kursus rajin2 yer, jgn tido tau..heee..

12 April 2011 10:45 PTG

lemak. dilapah..
masak bbq
bagi satu kampung!

12 April 2011 11:15 PTG

eh, doktor mana yg rambut dia buruk tu?

oohh.. ohhh..

baru paham..

ahakss

13 April 2011 2:37 PG

LOL. hahahah.
lemak dgn bujal tak mampu berpisah

13 April 2011 5:00 PG

bujal pegi Thailand ke?

13 April 2011 9:17 PG

baiklah,rindu itu akan dkumpul dalam2.slamat bertugas!keh3

13 April 2011 12:16 PTG

oh.patutlah tidak beronline skrg

13 April 2011 1:15 PTG

ishh..

jangan sayang dia..

bahayaa...

walaupun buat kita nampak comei :)

13 April 2011 2:44 PTG

saya suka dia,

sebab comeii!

14 April 2011 4:59 PG

bila tak ada internet buleh bersenam asyik depan komputer aje

17 April 2011 10:47 PTG

demm, aku rindu entri kau. bosan bila nama kau tak naik dalam bloglist aku.

18 April 2011 8:16 PG

@DeLancrettLurpak

tu la pasal~rasa sedih je~~

18 April 2011 8:17 PG

@Sab Buenoo

rindu ketat2~haha~~

18 April 2011 8:17 PG

@gadisBunga

im back bebeh!

18 April 2011 8:17 PG

@niesz

eh kursus bukan tempat untuk tido~

18 April 2011 8:18 PG

@intan.maisarah

kita makan sama okay!

18 April 2011 8:18 PG

@h4ni3

haha~~tau takpa~

18 April 2011 8:19 PG

@Sca Ndx

kami amat rapat~selalu kenyang bersama~

18 April 2011 8:19 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

sungai besar je makcik~~kira sempadan la jugak~he~~

18 April 2011 8:19 PG

@aleen aiden

isnin jumpa balik~yay!

18 April 2011 8:20 PG

@gglit

online tengok2 je la~~he~~

18 April 2011 8:20 PG

@Ati Masrif

ala~~sayang sikit je ble kot~he~~

18 April 2011 8:21 PG

@MasZuber

siapa? saya ke patung tu?

haha~~

18 April 2011 8:21 PG

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

internet takde astro ada~haha~~

18 April 2011 8:23 PG

@Ungu

cuba check~da naik da~~he~~

Catat Ulasan