Selasa, 19 April 2011

huarrrggghhhhhhh~~~~(kemudian mata rasa berair)

mula-mula saya.

lepas tu kawan sebelah saya pula buka mulut.

merebak ke satu ruang.

semua orang buka mulut.

seorang demi seorang.

penceramah cuma jeling-jeling.

entah dia suka atau tidak.

lepas itu dia sendiri pun buka mulut.

betullah kata orang.
.
.
.
.
.
menguap itu berjangkit.

lagi-lagi bila dalam ceramah.
.
.
.
.
sekarang mari buka mulut beramai-ramai.


nasi lemak adalah sarapan yang jahat.

kadar bukaan mata sedang mengecil dengan cepat.

69 comments

19 April 2011 8:00 PG

Makcik baru sahaja menghabiskan sebungkus nasi lemak. Sebentar lagi makcik akan menghadiri kursus satu hari - janganlah menguap luas2 hendaknya. ;-)

19 April 2011 8:01 PG

haha, fakta ok.

19 April 2011 8:05 PG

@kakcik

haha~~makcik jangan lupa bawak bantal~~

19 April 2011 8:05 PG

@Dale

teramat la fakta~he~~

oh hai dale!

19 April 2011 8:07 PG

jgn nak hai hai sgt la.

aku ngantuk tgh ngantuk gila ni.

haha

19 April 2011 8:11 PG

hahahahahaha...
makcik dan suami selalu perasan yang menguap itu berjangkit...
rupanya u dah buat 'eksperimen' satu dewan...
lebih2 lagi lepas mengadap nasi lemak...
hehehehehehe

19 April 2011 8:16 PG

Di daerah pakcik sarapan rujinya spaghetti... harap maklom

19 April 2011 8:24 PG

ai makan karipap je. nak beli karipap sardin tapi dah abis. beli je la mana jenis karipap yg ada.

oh ye. ai juga bawak bekal dari rumah. lempeng pisang epal cinnamon resepi original. harap2 cepat kurus.

hu~

19 April 2011 8:31 PG

@Dale

kang kalau aku hoi terus kamu tak tido plak~haha~~

19 April 2011 8:31 PG

@Ibu n Abah

time tu kopi pun da tak jalan da~haha~~

19 April 2011 8:31 PG

@gedek!

kagum~~

spagetti itu di goreng style mamak atau di buat kuah bandung?

haha~~

19 April 2011 8:32 PG

@gadisBunga

lempeng pisang apple cinnamon~~hoih~fusion sungguh!mai secubit~haha~~

19 April 2011 8:41 PG

nasi lemak akan diharamkan disekolah.penyebab obesiti - mereka kata.

19 April 2011 8:46 PG

@SyidaGorjes

bagi bebudak makan ubi rebus terus kan senang~he~~

19 April 2011 8:55 PG

ce try menguap sambil ikut irama lagu. Comfirm org sblh ketuk kepala. Dah hilang ngantuk.

Breakfast? Megi je. Xde duit.

botak kepala---

19 April 2011 9:01 PG

adik bujal, bukan nasi lemak je jahat, semua makanan yang berat-berat memang wat mata dan badan lemah sekali.

19 April 2011 9:03 PG

@Raihana Izzati

sedang menguap ikut irama lagu raihan.puji pujian.

megi?

sedap jugak.haha~

19 April 2011 9:04 PG

@Cik Ina minat Do do Cheng

tapi kalau sarapan ringan pun ngantuk jugak~~x cukup zat~he~~

19 April 2011 9:36 PG

sungguh contagious !!

sudah penuh ilmu di dada Dek?
gua rindu lahhh...

19 April 2011 9:39 PG

Menguap itu menjangkit. Ya, ia fakta, bukan mitos.

Siri Mythbuster telah mengesahkannya...

Kamu boleh test menguap di hadapan customer...tgk dalam beberapa saat, dia pun akan menguap!

19 April 2011 9:41 PG

@DrSinga

dada penuh bulu je kakak~~ilmu hampas!haha~~

19 April 2011 9:42 PG

@Daddy Ziyyad

pastu dapat penampar seketul~haha~~

19 April 2011 9:50 PG

Huaaaaaaaaaaghhhh...dah menguapppp dah ni.....nasik lemak + karipap 2 ketui + kopiii kawww....kopi dah kawwww...tp menguappp lebih kawww...

19 April 2011 10:26 PG

@Eye_nee

itu kalau dapat tilam dengan bilik ekon~hoih~~~

19 April 2011 10:37 PG

peh.

tapi kalo makan nasi lemak malam tak jadi juga. Kalo pagi baru menyambo nasi lemak baru cantek.

19 April 2011 10:40 PG

@Mat

malam makan pukul 12~gerenti ngantuk~

19 April 2011 10:56 PG

sian nasi lemak telah dipersalahkan..semenjak dua menjak nih,

semalam kantin tak leh nak jual nasi lemak lagi..

haih.. nasi lemak buah bidara..sayang selasih hamba turutkan..

19 April 2011 10:59 PG

ouch...

simptom-simptom bukak mulut tu dah sampai sini dah ni

lapor nasik lemak

19 April 2011 11:01 PG

tutup mulut, keluar dewan..pi pekena teh hahahaaa

19 April 2011 11:03 PG

keluar.

nyalakan sebatang rokok.

sedut dan hembus.

19 April 2011 11:03 PG

pulut pun jahat juga...



.

19 April 2011 11:08 PG

@Cik Pah

kesian nasi lemak~~haha~~

19 April 2011 11:09 PG

@Cik Cempaka

buka luas2~haha~~

19 April 2011 11:09 PG

@sahromnasrudin

bagi tongkat ali rebus pun x jalan~haha~~

19 April 2011 11:10 PG

@ghost writer

kemudian khayal.oh shit~salah rokok~haha~~

19 April 2011 11:10 PG

@tasekM

cecah kari ke rendang?

19 April 2011 12:21 PTG

header tu mcm tak muat je...

19 April 2011 12:23 PTG

@Mommy Fara

haah~~macamana nak ejas ha?

19 April 2011 12:38 PTG

hahahah betul...sokong ...

nasi lemak memang jahat .....

19 April 2011 12:42 PTG

huargghhh.....**besar tak aku bukak mulut?

19 April 2011 12:46 PTG

@Chik Att

oi~ngantuk kah?he~~

19 April 2011 12:47 PTG

@gglit

nampak anak tekak~haha~~

19 April 2011 12:49 PTG

nasik lemak tidak jahat, mereka baik, kita je yang jahat sbb memakannya. sekian, terima kasih.

19 April 2011 1:00 PTG

memang penyakit berjangkit yang disukai ramai!!
haha

19 April 2011 1:01 PTG

buka luas luas
sampai masuk lalat
yeay

19 April 2011 1:02 PTG

@- GC -

nasi lemak tetap bersalah~haha!

19 April 2011 1:03 PTG

@h4ni3

eh apsal menguap berjangkit ha?

19 April 2011 1:03 PTG

@intan.maisarah

saya nguap guna hidung~haha~~

19 April 2011 2:07 PTG

ergh. dah lama rasa nya tak makan nasik lemak.

19 April 2011 2:24 PTG

pagi tadi tak ngantuk
baca entry bujal lepas lunch
ngantuk le plak

haihhhhhhhhhh!~

19 April 2011 2:54 PTG

kehkeh...salahkan nasi lemak yek =p

tetibe aku pun termenguap jugak bace entry ni.

19 April 2011 3:21 PTG

menguap tu mmg leh berjangkit..penceramah tu pun patut tau yg dia mmg membosankan..hahaha..

19 April 2011 3:55 PTG

@tupaimerah

jom ah blanja~haha~~

19 April 2011 3:56 PTG

@miloais

ha~saya tak bersalah hocay!he~~

19 April 2011 3:56 PTG

@erysweetie

jap lagi member sebelah pun nguap jugak~haha~~

19 April 2011 3:57 PTG

@Dee

penceramah pun makan nasi lemak~haha~~

19 April 2011 4:29 PTG

dah lama tak sarapan pagi. =.=

hohoho

19 April 2011 4:31 PTG

@Sab Buenoo

bangun tengahari kah?

19 April 2011 7:35 PTG

oleh itu mari pakai penutup mulut dan melukis mata di kelopak mata

19 April 2011 10:46 PTG

aku setuju bila kau ckp nasi lemak adalah sarapan yg jahat..huhu

19 April 2011 11:22 PTG

nasi lemak, telur lebih, sambal lebih, perhhhh!!!


lepas tu air liur keluar masa tido, hehehe

19 April 2011 11:31 PTG

penceramah adalah terapi yg baik utk lelapkan mata......

20 April 2011 3:57 PG

salam
sangap nih

20 April 2011 8:19 PG

@Sca Ndx

lepastu air liur meleleh~macam gampang~haha~~

20 April 2011 8:19 PG

@Dark Half

aku da banyak kali kena~haha~~

20 April 2011 8:20 PG

@DeLancrettLurpak

kat tempat kamu nasi lemak harga berapa pound?

20 April 2011 8:20 PG

@Hantu Kak Limah

amat setuju~haha~~

20 April 2011 8:20 PG

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

sangap nasi lemak yang mana satu?haha~~

22 April 2011 11:30 PG

masih belum berjaya merungkai kenapa bila kita nampak orang menguap kita akan turut sama menguap..

Catat Ulasan