Khamis, 26 Mei 2011

saya menjadi mangsa kegilaan encik salleh.

entah berapa tahun yang lepas,

saya dikerah untuk bekerja luar stesen bersama encik salleh.

encik salleh ini baik, lembut dan cakap gemalai orangnya.

isterinya pula ada dua.(tabik)

kami tidur di satu hotel di lumut.

maka cukup masa pada waktu malam itu saya hendak masuk mandi.

baru perasan ubat gigi tiada bawa.

minta dekat encik salleh,

rupanya dia pun sama lupa.

sedang saya berkira-kira hendak turun ke kedai mencari ubat gigi,

encik salleh lempar kepada saya satu tiub krim.

encik salleh cakap krim itu khusus untuk muka tetapi formulanya lebih kurang sama dengan ubat gigi.

saya kerut dahi,

encik salleh cakap boleh pakai,

cuma tiada pedas katanya.

saya yang naif cuma menurut kata.

akibatnya :

mulut rasa kebas dan rasa pahit  pekat melekat  di lidah.

keluar dari permandian,

encik salleh tanya macamana rasa.

saya cuma jelir lidah macam orang kepedasan.

esok pagi,

saya perasan ada ubat gigi tepi sinki.

saya pandang encik salleh,

dia cuma senyum.
.
.
.
.
.
dalam hati saya mencilakakan encik salleh.

saya cumalah bahan eksperimen gila beliau.

cilaka lagi.

ceh~


kamu jangan cuba aksi gila itu tahu.


*tapi saya tidak pernah benci encik salleh.dia baik.kalau saya seorang gay sudah lama saya pikat dia.


.

91 comments

26 Mei 2011 8:16 PG

Hahaha.... Terkena dah bujal. Jadi bahan eksperimen.

26 Mei 2011 8:23 PG

kah2...
sesungguh nya anda dan en salleh rapat tahu! :)

26 Mei 2011 8:37 PG

hehehe...
len kali check bilik air hotel tu dulu... ;p

26 Mei 2011 8:43 PG

kerim apakah yang cuba di eksperimen kan tuh?

26 Mei 2011 8:48 PG

Tikos makmal ke Tikos hotel...?

26 Mei 2011 8:54 PG

eh, hotel lumut kat mana tu?


*org lumut kepoci nak tau

26 Mei 2011 8:56 PG

mudahnya dengar cakap orang...

meh kasik saya $5 ribu!

26 Mei 2011 9:01 PG

@Kakzakie

saya redha~(-_-)

26 Mei 2011 9:01 PG

@AYuNG

he~~rapat la sangat~~

26 Mei 2011 9:02 PG

@ejaMaria

dalam bilik air dia ada sabun je~~haih~

26 Mei 2011 9:02 PG

@mOon jOhari

krim muka gamat~haha~~

oh hai moon johari!

26 Mei 2011 9:02 PG

@gedek!

tikus mondok~~

26 Mei 2011 9:03 PG

@- GC -

kat jeti nak gi pulau~hotel yang ngadap laut~~

26 Mei 2011 9:04 PG

@kucingorengemok

hamboi~~

26 Mei 2011 9:17 PG

haha
lain kali kene ingat
hotel biasanya menyediakan ubat gigi
ataupun
sentiasa bawa ubat gigi di mn2
hahaha
X)

26 Mei 2011 9:24 PG

eee. entah krim apa yang dia suruh kamu guna.

krim kudis.

26 Mei 2011 9:27 PG

mengong
kihkihkih

26 Mei 2011 9:31 PG

@Sayid Ann Ima

hotel muarh je kak~~anada kolget~~

26 Mei 2011 9:32 PG

@Ungu

breast enlargement cream.

haha~~

26 Mei 2011 9:32 PG

@muCux

memang mengong!

oh haui mucux!

26 Mei 2011 9:36 PG

agagaga
agagagaga
tatau nak cakap camne
saya bersimpati dengn anda

26 Mei 2011 9:36 PG

akibat tidak mengambil inisiatif utk check toilet hotel thoroughly....hahahahaa

26 Mei 2011 9:39 PG

nape naif sgt?

26 Mei 2011 9:45 PG

lurus rupanya kamu ni bujal?

26 Mei 2011 9:50 PG

Bujal jgn jd Keldai dadah pula lain kali tau.....

26 Mei 2011 10:06 PG

kalau tak gosok sehari best apa. zat2 berkumpul.





haha..

26 Mei 2011 10:11 PG

bujal...selalu kena buli...kah?

26 Mei 2011 10:25 PG

kasihannya kamu..jahatlah encik salleh tu..(dahla nama dia mcm nama bapak merua ku..)

26 Mei 2011 10:31 PG

ha...ha...ha....

26 Mei 2011 10:41 PG

En.Salleh tu nak uji kesabaran ko atau tidak pun dia mental.geram sendiri tengok orang cam tu.

26 Mei 2011 10:42 PG

Encik Salleh jambu eh??

26 Mei 2011 10:54 PG

mesti en salleh tu handsome kan???

26 Mei 2011 11:02 PG

bahaahahaha....kalau sy jadi kamo pon mesti skema..dh terdesak try je..ahaha..akibatnya ajgn jadi org skema..ahahaha

26 Mei 2011 11:05 PG

@alien

terima kasih kerana simpati~

*muka sedih.

26 Mei 2011 11:05 PG

@SyidaGorjes

ubat gigi tu en salleh yang beli sebab dia takut mulut jadim kebas jugak~haha~~

26 Mei 2011 11:06 PG

@Mommy Fara

masa tu belum akil baligh lagi~haha~~

26 Mei 2011 11:07 PG

@NM02

sekarang da bengkok sikit~haha~~

26 Mei 2011 11:07 PG

@Eye_nee

hoho~~mintak jauh~~

26 Mei 2011 11:08 PG

@a.z.r.i.n.a.03.07

geli ah~haha~~

26 Mei 2011 11:08 PG

@Ati Masrif

hehe~~manada~~

26 Mei 2011 11:09 PG

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

he~~en. salleh baik la~~sama macam mertua akak~~he~~

26 Mei 2011 11:10 PG

@pena rozie

oh hai pena rozie!

haha~~

26 Mei 2011 11:10 PG

@Cik Ina Do do Cheng

he~~dia sellau blanja saya makan~~

26 Mei 2011 11:11 PG

@DrSinga

jambu sangat~muka ada iras richard gere~~haha~~

26 Mei 2011 11:12 PG

@dwaty

hamboi~~haha~~

26 Mei 2011 11:13 PG

@merahitujambu

he~~sekarang tidak skema lagi! yay~

26 Mei 2011 11:24 PG

amboi en. salleh, wife sampai dua...kamu nak ikut jejak langkah dia kah?

26 Mei 2011 11:33 PG

hahahahahah..kesian nye awak bujal...tabahkan hati mu okey..

26 Mei 2011 11:40 PG

hahaha bujal naif nyeee!!! adeh la ubat gigi ngan cuci muka mana sama dekk!
errk lupe bagi salam - Assalamualaikumm dari blog k inaddc

26 Mei 2011 11:44 PG

@wahida

hoih~saya setia tahu!he~~

26 Mei 2011 11:44 PG

@chichi

seb baik hari2 saya tabah~~

26 Mei 2011 11:45 PG

@Ija Zambry

ya saya naif~~

oh hai ija zambry!!

haha~

26 Mei 2011 11:57 PG

kihkihkih.. terkena sudah.. kang kalau tak guna nanti mulut tak wangi tapi nasib baik bibir tak bertukar jadi angelina jolie..

26 Mei 2011 11:57 PG

bujal seorang yg naif

sungguh!

26 Mei 2011 12:01 PTG

chehhh ada hasrat nak jadi gay ....

26 Mei 2011 12:14 PTG

lenkali jgn lupa lagi

26 Mei 2011 12:33 PTG

hahaha...ko check lah dulu apa punya paste yang en salleh tu lempar..sekali racun tikus! tak ke naya....

26 Mei 2011 2:22 PTG

lenkali buat 1 list sbelum jln jauh :P

x pasal2 dah jadi mangsa..haha!

26 Mei 2011 2:48 PTG

ada faktor2 lelaki'Y'....!

26 Mei 2011 3:28 PTG

rasanya kita ni dari daerah yang sama ni....silap2 depan mata pun tak perasan sebab tak kenal muka ...hehe

26 Mei 2011 4:01 PTG

cilake betul encik salleh. tp ape slhnye kan? experience tuh. ekekeke :P

26 Mei 2011 4:31 PTG

ntah2 krim untuk ulser...

26 Mei 2011 4:48 PTG

hahahahaa
i like encik salleh!
he's so creative!

26 Mei 2011 5:17 PTG

cuti ni,
asik menonton upin ipin,
ada seorang karektor tu
lelaki lembut
namanya
Salleh. aka Sally

26 Mei 2011 6:10 PTG

Komen Ate utk entry ni, kurang lebih sama jer ngan komen Ate buat N3 KOG hari ini..."Tiada kata-kata yg mampu Ate lontarkan melainkan... Kahkahkah.

Sepandai-pandai Bujal mengena
Akhirnya diri sendiri tekena.
(Pantun 2 kerat)

26 Mei 2011 9:32 PTG

uhh woowwww

statement berani mati tuuu

26 Mei 2011 9:39 PTG

saya nak tgk en salleh. boleh?

26 Mei 2011 10:41 PTG

pasti encik salleh sangat pandai convince org.
padanlah ada dua bini.T__T

26 Mei 2011 11:50 PTG

adoi lurus bendul la pule bujal nehhhh,

kan dh kene ngan en salleh.

26 Mei 2011 11:51 PTG

hahahaha...satu hari lg kamu ikut die....die akn cakap sabun,syampu,hair gel,semue dlm satu tiub itu...hehehehehee......

27 Mei 2011 3:15 PG

bahaya betol encik salleh ni, nasib baik kamu takde allergy ke apa ke, kalau tak, bahaya!

27 Mei 2011 6:44 PG

Makcik cemburu sebab latest entri Dr SINGA tulis tentang kamu!

27 Mei 2011 7:49 PG

@aizamia3

saya punya bibir da semulajadi angelina jolie~haha~

27 Mei 2011 7:49 PG

@Abang Zam

sekarang tidak lagi!

hihi~

27 Mei 2011 7:49 PG

@Chik Att

hoih~~tu contoh je~haha~

27 Mei 2011 7:50 PG

@pB

beg untuk out station da stanby sentiasa~he~~

27 Mei 2011 7:50 PG

@Daddy Ziyyad

saya percaya kat en.salleh sebab dia baik dan selalu belanja saya makan~haha~

27 Mei 2011 7:51 PG

@makdara TERdiva

time tu tetiba je kena pergi~~langsung tak ingat nakprepare apa~he~~

27 Mei 2011 7:51 PG

@kaklong

lelaki M ada?

27 Mei 2011 7:52 PG

@daddyzkool

he~~saya duk klang~~kat kampung raja uda~pakcik klang area mana?

27 Mei 2011 7:52 PG

@Titel

cuba la try~haha~~

27 Mei 2011 7:53 PG

@rATu kEBaYA

haha~~krim muka la~~

27 Mei 2011 7:53 PG

@tupaimerah

kretip la sangat~haha~~

27 Mei 2011 7:54 PG

@intan.maisarah

tapi sally tu jaat la~~

27 Mei 2011 7:54 PG

@Ann Huda (Ate)

saya da lama tak terkena tahu!haha~~

27 Mei 2011 7:54 PG

@Cik Cempaka

he~~statement cari mati adalah~~

27 Mei 2011 7:55 PG

@gadisBunga

jangan~nanti GB ble cair~~dia lagi hensem dari salleh yakob~

27 Mei 2011 7:55 PG

@Hantu Kak Limah

pasni saya plak nak kena dia~~haha~

27 Mei 2011 7:56 PG

@DeLancrettLurpak

he~~cuci muka ada allergi kah?

27 Mei 2011 7:56 PG

@azieazah

hihi~~terharu saya~

30 Mei 2011 2:01 PTG

adeh. bujal sangat inesen kerana mencoba~ huhu

Catat Ulasan