Khamis, 19 Mei 2011

ketabrakan.

maka kamu bertanya,

bujal pergi mana?

seraya kamu melihat gambar yang dilampirkan.

terus jadi kacau dan risau perasaan kamu.

jangan risau.

empunya gambar bernama sulaiman.

adik ipar saya yang malang di jalan raya.

buat sementara, masa saya adalah milik beliau.

buat kawan-kawan,

saya rindu kamu semua tahu!

Published with Blogger-droid v1.6.8

35 comments

19 Mei 2011 8:58 PG

duhhhh...eksiden apa tu? masuk spital mana ?

19 Mei 2011 8:58 PG

Tersentap jg bila baca 'Ketabrakan'. Siapa yang tabrak dan siapa di tabrak? Pas tu lihat photo..ishh tak kan bujal kot..
Moga En Sulaiman adik ipar bujal cepat sembuh dan org yg menjaganya haruslah jaga kesihatan juga.

19 Mei 2011 9:04 PG

aduhh...sila rotate gambar tu bujal...teleng kepala kaklong tengok..!

19 Mei 2011 9:07 PG

gaya rambut tak sama

semoga cepat sembuh

19 Mei 2011 9:11 PG

Baru kakak tahu lama tak muncul
Jagalah dia moga bertambah baik, kesiannya....

19 Mei 2011 9:16 PG

kesiannya kat heols...
moga cepat sembuh

dan bujal - jaga kesihatan uols jugak ye...

19 Mei 2011 9:18 PG

Makcik juga rindukan kamu - bagaimanapun Sulaiman mungkin lebih memerlukan kamu.

19 Mei 2011 9:22 PG

pakcik baca tajuk, lalu teringat murtabak pulak .. cisss tak simpati langsung !

nasib sulaiman masih baik kerana ada orang macam awak. semoga dia segera sembuh.

19 Mei 2011 9:30 PG

kesian encik sulaiman.semoga dia cepat sembuh!

19 Mei 2011 9:33 PG

aduhai.. patutlah menyepi.. rupanya ada musibah..

harap2 keadaan akan baik2 lepas ni.. semoga adik ipar cepat sembuh

19 Mei 2011 9:56 PG

abg ipar sulaiman tu, baik2 kah dia?

19 Mei 2011 10:04 PG

'ketabrakan' tu ape?

19 Mei 2011 10:17 PG

Ketabrakan!!!!...Kayaknya sirius gitu ya Mas Bujal....Semoga Pak Sulaiman Cepatan Sembuhnya supaya kamu bisa lagi nulis...rindu banget deh sama kamu...

19 Mei 2011 10:27 PG

nampak serius~
moga segalanya ok lah

19 Mei 2011 10:50 PG

abang ipar mithali.

19 Mei 2011 10:54 PG

patutla lama tak hupdate..ingatkan merajuk dgn blogspot yg 'curik' komen kamu haritu..semoga ipar kamu itu cepat sembuh yaa..

19 Mei 2011 11:42 PG

nak jadi adik ipar boleh? :p

abg ipar mithali :)

nape muka dia tu abg ipar? (eh..abg ipar plak.. ) :p

19 Mei 2011 11:56 PG

Bujal...
ha'ah.. tertanya-tanya juga dalam hati makcik, lepas sarapan nasi goreng... bujal dah tak nampak2 lagi...
tertanya-tanya jugak... tercekik kah dia?...
Mushkil makcik dekat seminggu..... hehehehehe-lebeh-lebeh pulak makcik ni... Sowwi...

19 Mei 2011 12:08 PTG

Makan tak kenyang

mandi tak basah

tidur tak lena

kamu hilang tanpa berita....

T..T

19 Mei 2011 12:11 PTG

tuhla, asik belek blog akak nie...mane die update baru si bujal nie? adehhhhh!

19 Mei 2011 12:27 PTG

malang tak berbau...

19 Mei 2011 12:35 PTG

bujal memang baik hati

19 Mei 2011 12:43 PTG

rindu sama yu bujal!!!!!

19 Mei 2011 1:19 PTG

ala...bujal bucuk ni

baik hatinya...

eksiden dgn apa tu...teruk gak tu?

19 Mei 2011 1:40 PTG

bagus,,,

abag ipar mithali.

19 Mei 2011 2:24 PTG

Bujal masa lebih tuk dia nampaknya.cian dia, apasal gambar cam tu.ko abang ipar yang baik hati.

19 Mei 2011 2:32 PTG

aku nak abang ipar yang macam ni juga lah.abang ada adik perempuan bujang lagi tak?

19 Mei 2011 3:06 PTG

bujal, aku tggu kau cite psl tabrakan ni for next entry tau.hahaha

19 Mei 2011 3:12 PTG

semoga kesudahannya baik2 saja

19 Mei 2011 3:34 PTG

sape tabrak sape nih?

19 Mei 2011 4:30 PTG

semuga dia sembuh segera.

19 Mei 2011 4:47 PTG

ish.. siannya dia...
bawak motor ke?

19 Mei 2011 6:28 PTG

ketabrakan tu apa Bujal? Maklumlah walaupun saya dpt A kesian masa SPM.. ehehhe

19 Mei 2011 9:19 PTG

sori for him. get well soon encik sulaiman~ :">

19 Mei 2011 9:51 PTG

Sampaikan salam takziah buat Sulaiman ya..

Dan bagi si adik ipar yang baik hati ni, sila jaga kesihatan juga ya...

Catat Ulasan