Jumaat, 29 Julai 2011

saya,mamaainul,ainul dan.............

Photobucket

yang sebenarnya,

sayang saya cuma pada isteri seorang.

walaupun saya seorang yang mampu zahir dan batin (aum!)

saya tidak mahu mamaainul  diberi payung emas.

berat dan tidak praktikal.

okay,

yang sebenarnya,

 saya cuma mampu batin (aum!) sahaja.

zahirnya saya adalah seorang yang kurang harta kurang kudrat lebih lemak lebih berat.

tiada siapa mahu memikat saya.(~haih~)

entah kenapa mamaainul mahu kahwin dengan saya sampai sekarang adalah misteri.
.
.
.
.
.
.
.
sambung cerita pasal ainul.

sekarang ainul makin sensitif.

bukan sebab dia mahu dapat adik tiri.

tapi sebab dia mahu dapat adik kandung.


Photobucket

alhamdulillah.

mamaainul mengandung lagi.

aum!

rezeki.

yay!!








164 comments

29 Julai 2011 8:42 PG

CHOP!!

29 Julai 2011 8:42 PG

aummmmm......

29 Julai 2011 8:42 PG

YESSSSSSSSSSS !!!!!!!

lama tak dapat first!!!!!

29 Julai 2011 8:43 PG

CYG tu apa...??

29 Julai 2011 8:43 PG

AUUMMM yang amat berjaya..

Tahniah Dek!!

29 Julai 2011 8:44 PG

meh datang klenet scan..
free!!

29 Julai 2011 8:45 PG

alhamdulillah.. tahniah ye.. ainul dah jadi kakak!^_^

29 Julai 2011 8:46 PG

satu lagiiii..terbukti kemampuan batin disini....

29 Julai 2011 8:55 PG

tahniah!..sy percaya ada sst pd kamu yg buat mama ainul jatuh cinta pd kamu..ainul blhla dipanggil kakak baby skarang

29 Julai 2011 8:57 PG

Roar...!

29 Julai 2011 9:00 PG

tahniah.

29 Julai 2011 9:11 PG

congratsss!!!! rezeki ramadhan..

29 Julai 2011 9:17 PG

uit..hr tu awk tanye sy kan bila cite psl telur ikan mayong..tup tup mamaainul. Alhamdulillah, tahniah.. Kalau konsisten camni, kalah lah sy hikhikhik

29 Julai 2011 9:25 PG

tahniah bujal+family... aiyo, jangan kasi sakat² ibu mengandung lorr!

29 Julai 2011 9:32 PG

Heee... bestnya. Betul kakak gembira sangat walau sekadar teman tak kenal pun...

Tahniah buat bujal + mamaainul :)

29 Julai 2011 9:33 PG

tahniah!
kalau gegirl, nanti Riffa bole ngorat!

29 Julai 2011 9:37 PG

amboiii...

pasai tu jeh..

terus auumm...

cam perli bola semalam jeh

^_______________~

29 Julai 2011 9:38 PG

oppsss...

TAHNIAH BUJAL AUMMMM :)

29 Julai 2011 9:43 PG

tahniah bujal.
aku tumpang gembira.



.

29 Julai 2011 9:48 PG

Alhamdulillah...
- jadinya ainul tak akan ada adik tiri lah yer?..
:) :)
Tahniah....

29 Julai 2011 9:51 PG

TAHNIAH...

nanti kamu jangan beza2kan kasih antara mereka, tahu? :)

29 Julai 2011 10:01 PG

tahniah..thn baru dpt baby baru.. =)

29 Julai 2011 10:01 PG

Aummmmmmmm...

Kamu telah buktikan bahawa kamu layak mengaummmmmmm bab batin...


Aummmmmmmm...

~haha

Tahniah bro

29 Julai 2011 10:14 PG

wahhh... bestnye... akhirnya maksud TIRI tu diterjemahkan dengan betul.. hikhikhik..

tahniah buat bujal dan mamaiainul.. dah agak tapi tak berani nak tanya takut tersilap.. wink2.. ;)

29 Julai 2011 10:15 PG

harimau malaya...aaaauuuummmmmm......
tahniah atas usaha keras....aauuummmmmmm..

29 Julai 2011 10:15 PG

aummm!!! congrats to both of u....alhamdulillah

29 Julai 2011 10:20 PG

wah...wah...meriah umah anda nnt...tahniah

29 Julai 2011 10:23 PG

kemainnn~

;)

congrats to mamaainul

29 Julai 2011 10:24 PG

wah, tahniah!!! aummmm jugak...

29 Julai 2011 10:24 PG

tahniah :)

29 Julai 2011 10:30 PG

- pandai papa ainul...kehkehkeh

29 Julai 2011 10:31 PG

yeeee~
dapat adik baru la ainul kan

29 Julai 2011 10:32 PG

tahniah...jadi dedi...pengalaman yg awesomeness...

29 Julai 2011 10:32 PG

ye la

ye la

bujal tambah ahli jawatan kuasa dalam rumah.coming soon.yay!

29 Julai 2011 10:35 PG

congrats! :)

29 Julai 2011 10:40 PG

hebat... gua kagum... jadi menantu Lu bleh?

29 Julai 2011 10:40 PG

aummmmm

patutla tanya "perut ibu ok?"

Saya dah agak semalam ainul dah pandai mintak adik kandung.

aummmmm. go bujal, go bujal.

HAI MAMAAINUL....

29 Julai 2011 10:47 PG

blogwalking

29 Julai 2011 11:05 PG

tahniah bujal..weee....bestnya nk dpt baby!!!..

29 Julai 2011 11:05 PG

yea..yea..dpt baby :D
tahniah

29 Julai 2011 11:09 PG

aummmmmm..!!

haha..tahniah!!..bestnya

29 Julai 2011 11:09 PG

tahniah..wah dah boleh lawan DZ ni...jaga mamaainul baik2 ye..

29 Julai 2011 11:14 PG

iyer..iyer..kamu memang mapu dari segi batin...tahniah..menabah kan lagi umat muhamad...

29 Julai 2011 11:15 PG

rajin betul lah ....fu yooo!

29 Julai 2011 11:15 PG

tahniah... nampaknya batin kamu terlebih mampu... heh.. Alhamdulillah.

29 Julai 2011 11:25 PG

kamu mampu... kamu kuat... kamu aum !!!

itu pasal mama ainul sygkan kamu... hehehe...


pssttt... ada rahsia disebalik kekuatan dan kemampuan itu kah ? hehehe...

29 Julai 2011 11:39 PG

tahniah bujal..aumm!!

29 Julai 2011 11:47 PG

seronok ya~~
tahniah!!

29 Julai 2011 11:54 PG

pasti kamu sengih sampai kelinge. tahniah kamu bertiga. :D

29 Julai 2011 12:48 PTG

Ouh. Aydin sudah ketinggalan nampaknya dari Ainul!

29 Julai 2011 12:59 PTG

tahniah bujallllllllllllllllllllllll

syiok nye u kan..dah nak masuk dua dah. moga dipermurahkan rejki lagikkk ;p

29 Julai 2011 1:19 PTG

erk!!! perlu ke perkataan 'aum!' tu~~

29 Julai 2011 1:48 PTG

kalau sy jadi bini awok..saya sekeh perut awok..ekekeke...

29 Julai 2011 2:16 PTG

tahniah... Alhamdulillah...

tahu tak kenapa org perempuan suka lelaki kurang kacak, kurang kaya... lebih senang bersama suami begini...

kalau kacak + wang banyak... selera juga besar... susah nak kawal nnt susah hati... ;p

29 Julai 2011 2:29 PTG

rezeki.... :)

selamat bulan puasaa

29 Julai 2011 2:59 PTG

tahniah....murah rezeki

29 Julai 2011 3:04 PTG

tahniah.... tambah rezeki...

29 Julai 2011 3:21 PTG

keh keh keh..tahu pun kau takott.

btw, tahniah.

power juga batin kau ni ek.

keh keh keh.

29 Julai 2011 3:40 PTG

Walaupun Harimau Malaya sekadar seri malam tadi,

harimau yg ini terus mengaum.

tahniah!

dapatlah mamaainul puasa sebulan tahun ini ya?

29 Julai 2011 3:57 PTG

rezeki bulan ramadhan.... selamat berpuasa buat bujal sekeluarga...

29 Julai 2011 4:20 PTG

tahniah beb.. :)

29 Julai 2011 4:54 PTG

Syukur alhamdulillah.... rasa gembira dengan berita ini!

kita tumpang gembira.. moga moga mamaainul sihat sepanjang mengandung dan melahirkan anak yang sihat, comel.. moga menjadi anak yang soleh...

=)

29 Julai 2011 8:34 PTG

ehem!

29 Julai 2011 8:42 PTG

rezeki :)

29 Julai 2011 9:38 PTG

kak y tumpang happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tahniah bujal.. tahniah mama ainul

29 Julai 2011 10:05 PTG

aummmm ...
geli geli geli ...

Tahniah ....

29 Julai 2011 11:24 PTG

yAAAhOOOOO...SAMBIL LOMPAT-LOMPAT SAMPAI TERASA GEGARAN DI SEKELILING BILIK....TAHNIAH

29 Julai 2011 11:28 PTG

tahniah!!!
XD

30 Julai 2011 2:47 PG

aumm gembira tak ketahuan dah ni yehh..

alhamdulilahh..

congrt bro..=3

30 Julai 2011 9:07 PG

yeayyy ainul dpt adik lgi !!

30 Julai 2011 1:12 PTG

berkat aumm pakcik tu amat berhasil...hehehehehe..
tahniah utk mama ainul...
setuju dg kelebihan lelemak yg pakcik ade...keh..keh..keh..

30 Julai 2011 9:42 PTG

i like the 'aum'

haha ;p patotla aum. ainul bakal dpt adik.
tahniah bro :)

31 Julai 2011 7:31 PG

makcik ucapkan tahniah...

31 Julai 2011 9:10 PTG

bujal tahniah ainul dapat adik.

1 Ogos 2011 7:53 PG

aum tu utk apa bujal???
wakakakakakak


tahniah.....

1 Ogos 2011 8:27 PG

@DrSinga

stik!!

1 Ogos 2011 8:28 PG

@AYuNG

aummm!!! haha~~

1 Ogos 2011 8:28 PG

@DrSinga

hurrah!

1 Ogos 2011 8:28 PG

@DrSinga

cyg tu cayang~~keh keh~

1 Ogos 2011 8:29 PG

@DrSinga

terima kasih kakak~

1 Ogos 2011 8:29 PG

@DrSinga

kalau scan 3d free saya mahu!

*demand kan adik kakak ni?

haha~~

1 Ogos 2011 8:29 PG

@~mrs azmi~

tq~~doakan semua selamat ya?

1 Ogos 2011 8:30 PG

@Eye_nee

he~rezeki~

1 Ogos 2011 8:31 PG

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

ainul marah kalau dipanggil kakak~haha~~

1 Ogos 2011 8:31 PG

@gedek!

keh keh~

1 Ogos 2011 8:31 PG

@nizamsani

terima kasih.

1 Ogos 2011 8:31 PG

@.:nhalilah:.

terima aksih~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:32 PG

@fISZ

haha~~tak sangka kan?

ala~~rezeki tuhan bagi~he~~

1 Ogos 2011 8:32 PG

@kucingorengemok

tq~~saya da tak sakat da~~

1 Ogos 2011 8:33 PG

@Kakzakie

tq kak~~

1 Ogos 2011 8:34 PG

@SyidaGorjes

keh keh~~kena interview dulu~

1 Ogos 2011 8:34 PG

@Ati Masrif

bukan perli~keh keh~~

1 Ogos 2011 8:34 PG

@Ati Masrif

tq kak~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:35 PG

@tasekM

tq tas~

1 Ogos 2011 8:36 PG

@Ibu n Abah

saya bagi adik kandung terus~haha~~

1 Ogos 2011 8:37 PG

@kakcik

insyaallah~terima kasih makcik~

1 Ogos 2011 8:37 PG

@~izan~

terima aksih~~

tahun depan lagi saya buat lagi~haha~~

1 Ogos 2011 8:37 PG

@Daddy Ziyyad

saya tercabar dengan pakcik sebenarnya~keh keh~

1 Ogos 2011 8:38 PG

@aizamia3

alhamdulillah~tq kak~

1 Ogos 2011 8:39 PG

@ikatankasihku

keh keh~~saya ikut ngaum!

1 Ogos 2011 8:39 PG

@sha a.s

tq sha~~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:39 PG

@Kazaztan Team

haha~~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:42 PG

@catherine-

tq cath~

1 Ogos 2011 8:43 PG

@aanie

aum!!haaha~~

1 Ogos 2011 8:43 PG

@norh

tq kak~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:44 PG

@AI

pandai buat anak~~keh keh~~

1 Ogos 2011 8:45 PG

@alien

jadi kakak~haha~~

1 Ogos 2011 8:46 PG

@Asrul "iLham" Sany

kamu bila lagi? he~~

1 Ogos 2011 8:46 PG

@ghost writer

saya tetap pemerintah tertinggi~haha~~

1 Ogos 2011 8:46 PG

@My Azie

tq alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:47 PG

@ORLANDO AHMAD

datang balik lepas 25 tahun.kalau takde title datuk paling koman aku nak kamu at least JUSA C.

boleh?

keh keh~

1 Ogos 2011 8:48 PG

@eLL

aum!haha~~tq ell~~

1 Ogos 2011 8:48 PG

@POSH76

tq sebab sudi singgah~

1 Ogos 2011 8:48 PG

@Zie

tq~~haha~~

1 Ogos 2011 8:49 PG

@makdara TERdiva

tq MDT! haha~~

1 Ogos 2011 8:50 PG

@Khairul Antasha

he~~tq~~best tau nak dapat anak ni~

1 Ogos 2011 8:50 PG

@Dee

saya memang nak lawan DZ pun~haha~~

1 Ogos 2011 8:51 PG

@kaklong

alhamdulillah~tq makcik~~

1 Ogos 2011 8:51 PG

@Bigdaddyz

keh keh~~daddy bila nak tambah twins lagi?

1 Ogos 2011 8:52 PG

@rATu kEBaYA

he~~bukan soal batin semata~~ni semu rezeki tuhan nak bagi~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:52 PG

@James Alexander

takde rahsia bang~~cuma perlu perfect timing je~haha~

1 Ogos 2011 8:53 PG

@Pena Marhaen

tq karlos!

1 Ogos 2011 8:53 PG

@CassiaSiamea

tq alhamdulillah~

1 Ogos 2011 8:53 PG

@gadisBunga

tq gb~~

*sengih sampai ke telinga~

haha~

1 Ogos 2011 8:54 PG

@Mommy Fara

he~~apalagi mommy?? tambah la~~

1 Ogos 2011 8:56 PG

@MasZuber

tq!!

semoga kamu pun dimurahkan rezeki~

1 Ogos 2011 8:57 PG

@yani

perlu la!!

aum!!

haha~

1 Ogos 2011 8:57 PG

@merahitujambu

keh keh~~tu gurau2 sayang la~

1 Ogos 2011 8:57 PG

@ejaMaria

keh keh~~nasib baik saya tak kacak~haha~~

1 Ogos 2011 8:58 PG

@intan.maisarah

tq mai~~

alhamdulillah rezeki~

1 Ogos 2011 8:58 PG

@chichi

tq kak~

1 Ogos 2011 8:58 PG

@munna

tq kak~

1 Ogos 2011 8:59 PG

@PK

keh keh~~bukan semata pasal batin la~~

1 Ogos 2011 8:59 PG

@zoul dahan

harimau yang ni ngaum manja je~~haha~~

1 Ogos 2011 9:00 PG

@dwaty

tq dwaty~~selamat berpuasa sama kamu juga~~

1 Ogos 2011 9:00 PG

@Heidi Shafiq

tq bang!

1 Ogos 2011 9:00 PG

@kella

terima kasih atas doa akak~~he~~

1 Ogos 2011 9:00 PG

@BonekadalamChermin

aum~

1 Ogos 2011 9:01 PG

@nurniyusoff

alhamdulillah~

1 Ogos 2011 9:01 PG

@Citarasa Rinduan

tq kak~~

*hantarkan saya telur ikan mayong.saya ngidam ni~haha~~

gurau je~

1 Ogos 2011 9:02 PG

@Chik Att

keh keh~~tq makcik~

1 Ogos 2011 9:02 PG

@geraugebang

tq!!

*ikut melompat jugak~

1 Ogos 2011 9:02 PG

@Sayid Ann Ima

tq!!

XD

1 Ogos 2011 9:03 PG

@Miscellaneous Smiles

tq awak~~he~~

1 Ogos 2011 9:03 PG

@Fyqa

hurray!!haha~

1 Ogos 2011 9:03 PG

@Hantu Kak Limah

ya~saya jejaka berlemak~haih~

1 Ogos 2011 9:04 PG

@EZAN IDMA

tq ezan~alhamdulillah~

1 Ogos 2011 9:04 PG

@ibundo

tq makcik!

1 Ogos 2011 9:04 PG

@Cik Ina Do do Cheng

terima kasih makcik~~alhamdulilah~

1 Ogos 2011 9:05 PG

@azian

keh keh~~ aum tu untuk.......

*isi tempat kosong.

1 Ogos 2011 9:14 PG

tahniah bujal... jaga mama ainul baik2 ye.. kena bagi banyak perhatian.

mmm... ainul ada kawan nak gaduh le nnt... hehehe

1 Ogos 2011 11:19 PG

Ohhh...Ate baru baca N3 ni..Boleh ucap tahniah sekali lagi??

Mcm terharu dg pengakuan dan penghargaan tanpa sengaja cinta Bujal pada mama ainul...:)

1 Ogos 2011 11:41 PG

tahniah bujal!

dan salam tahniah juga buat mamaainul ye...

dan jgn lupa - cium pipi ainul utk iols ye!

1 Ogos 2011 3:44 PTG

tahniah..tahniah..tahniah..!

2 Ogos 2011 1:34 PTG

Congrats...

2 Ogos 2011 3:13 PTG

wahhh..!!congrats!! aummm~!!

ahhahahah

2 Ogos 2011 4:38 PTG

tahniah bujal..ni semangat rimau malaya meresap ke ni? haha..jom jom sainggg

3 Ogos 2011 3:25 PTG

@NM02

terima kasih kak~~saya takut ainul gi sekeh adik dia nanti~~sebab sekarang manja kemain~~haha~~

3 Ogos 2011 3:25 PTG

@Ann Huda (Ate)

he~~tq ate~~

3 Ogos 2011 3:26 PTG

@miloais

ainul sekarang tak suka kena cium~dia blagak~keh keh~~

3 Ogos 2011 3:26 PTG

@mamawana

he~~tq mamawana~~

3 Ogos 2011 3:26 PTG

@b a m b a m ' s

aum!! tq bambam~~he~~

3 Ogos 2011 3:27 PTG

@amirah

he~~tak mau saing~~tunggu saya gaji lagi besar baru ble lawan~haha~~

Catat Ulasan