Khamis, 7 Julai 2011

keputusan.

tiada unsur kronisme,

tiada unsur favouritsm,

maka kamu yang  menerima botol air itu adalah :











emel butir kamu ke :

bujal.x@gmail.com

maka bagi menenangkan hati kamu yang tidak terpilih,

saya berkata :

redha sahaja,bukan rezeki kamu

bulan 7 tahun hadapan insyaallah,

saya bagi lagi.



*undian dibuat secara telus menggunakan true random number generator.



30 comments

7 Julai 2011 4:05 PTG

yey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







makaceh bujal.. kamu mmg terbaik!
suker suker suker!!!!!!!!!!

7 Julai 2011 4:07 PTG

alohhh.....

7 Julai 2011 4:12 PTG

hooorayyyyyy!

td mcm sudah pasrah sy x dpt hehehe..

walaupon pakai random generator sy nk sayang bujal ketat-ketat..eh?

7 Julai 2011 4:15 PTG

yey!!!! lev yu lah bujal!!!

7 Julai 2011 4:16 PTG

Pertama kali bertuah dalam hal perihal cabutan bertuah macam nie! Peh! Macam mimpi! Tak sangka. Terharu.

Ouhhh!



Terima kasih bujal!

=D

7 Julai 2011 4:19 PTG

Ya-Allah bestnya. Mesti anak kakak lompat bintang bila tahu. Terima kasih bujal x...:)

7 Julai 2011 4:20 PTG

ghost kau telah teraniya....keh3!


macam mana gedek ...boleh dapat?


ini lain macam jer....keh3!

7 Julai 2011 4:29 PTG

wah.. besh2.. tahniah buat penerima khas dari Bujal.. ;)

7 Julai 2011 4:34 PTG

tak aci.saya mohon sistem pemilihan ini dibersihkan.hehe.

7 Julai 2011 4:39 PTG

oh~
kan saya dah kata saya tak suka no7
haha

7 Julai 2011 4:53 PTG

aku dah berangan nak dapat.

7 Julai 2011 4:56 PTG

tahniah buat yg bertuah....

7 Julai 2011 5:12 PTG

YABEDABEDOL!

7 Julai 2011 5:38 PTG

congrats to the winners ^^

7 Julai 2011 5:43 PTG

ku bawa diri ini :(

7 Julai 2011 5:44 PTG

congrats to all the winners.....

7 Julai 2011 6:31 PTG

:(

7 Julai 2011 6:42 PTG

tahniah sumee

7 Julai 2011 6:43 PTG

alahhhh, makcik miss itu semua, tak apalah tak ada rezeki....

7 Julai 2011 6:58 PTG

xdpt..sy thu sy xda blog..=(

7 Julai 2011 8:53 PTG

muka hampa..uhuk..

7 Julai 2011 9:02 PTG

ecey. takpe2. :D bujal dan ainul tetap comel.

7 Julai 2011 9:55 PTG

menciiiii bujallll ...

7 Julai 2011 11:03 PTG

ye haaaaaaaa!!!!

7 Julai 2011 11:05 PTG

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... tunggu tahun depanlah ya....

8 Julai 2011 5:20 PG

baru aku tahu.
kita di bulan yang sama.
no favret yang sama.
tapi aku 10 tahun ko baru nampak donia !

8 Julai 2011 7:52 PG

ala....

tak dapat

nangis la

8 Julai 2011 8:17 PG

aku xde ke??

11 Julai 2011 6:30 PTG

macamana kak tak perasan kamu buat contest..
wah!!!!!!!!
pemenang semua kawan2 kak ayu juga

Catat Ulasan