Khamis, 7 Julai 2011

melankolik.

hari-hari saya makan.

hari-hari saya berselera.

hampir 27 tahun saya hidup.

cuma sekali sahaja saya putus selera.
.
.
malam 6 haribulan 7 2007,

masa itu perut lapar,



baru dua suap makan,

kak intan telefon :

"abah masuk hospital"

terus saya hilang selera.
.
.
.
.
hari ini 7 haribulan 7.

genap 4 tahun abah tiada.

7 juga angka kesedihan saya.

*kesat air mata.


ainul tidak sempat jumpa abah saya,

tapi alhamdulillah ainul ada lagi seorang atuk yang amat sayang dia.



alfatihah untuk arwah abdul karim bin haji kasim.
.
.



*7 orang yang berjaya dapat botol air matcham-matcham akan diumumkan pukul 4 petang nanti.

43 comments

7 Julai 2011 9:04 PG

Al-Fatihah buat ayahanda bujal. semoga roh arwah dicucuri rahmat-Nya!

7 org? mmm....

7 Julai 2011 9:05 PG

al-fhatihah..

ainul comel...:)

7 Julai 2011 9:05 PG

Al Fatihah


Semoga rohnya tenang dan aman di sana.


Insyaallah , satu hari nanti , bertemu kembali

7 Julai 2011 9:11 PG

sabarlah...

7 Julai 2011 9:20 PG

doa banyak2 lepas solat...

7 Julai 2011 9:24 PG

Sabarlah
Mati itu pasti
Moga arwah dicucuri rahmat

7 Julai 2011 9:25 PG

sabarlah..

psstt: arwah wan sempat jumpa dak kakak (masa tu baru habis pantang dan hari raya pertama) sebelum menghembuskan nafas terakhir.. hibanya hati..

7 Julai 2011 9:26 PG

alfatihah.

dapat tak email dr aku ...?



.

7 Julai 2011 9:31 PG

doakan semoga arwah abah kamu tenang dan terus tenang di sana. amin...

7 Julai 2011 9:39 PG

bak kata alien, mati itu pasti. Yg penting tanggungjwb kte mengirmkan fatihah utknye sentiasa. Arwah mak sy juga 'pergi' di bln kelahiran sy 3 thn dulu.

7 Julai 2011 9:44 PG

Al-Fatihah...


itu Ainul ke?...

7 Julai 2011 9:46 PG

Semoga roh mereka yang telah mendahului kita tenang dan damai di sana. Al Fatihah.

7 Julai 2011 9:47 PG

ainul dah besar.


bujal memang tabah.

7 Julai 2011 9:48 PG

al-fatihah~



bujall....

7 Julai 2011 9:50 PG

- Al Fatihah...

7 Julai 2011 10:14 PG

al fatihah untuk arwah...

semoga rohnya dicucuri rahmat

7 Julai 2011 10:15 PG

Bujal...
samalah nasib kita ni...
makcik anak yatim piatu..
bujal anak yatim jer...
jom nyanyi..
tolong kami bantu kami...
anak-anak yatim piatu...
hidup kami dalam dunia
tak berayah..tak beribu...

7 Julai 2011 10:16 PG

al-fatihah pada aruah abah bujal. jgn sedih2 ye..

tak sabar nak singgah kat sini petang nnt.. *__"

7 Julai 2011 10:23 PG

al-fatihah..

bujal doa bnyk-bnyk utk arwah ayah ya..yg x putus adalah doa dr anak yg soleh..

7 Julai 2011 10:25 PG

Khususan ila ruhi Abd Karim Hj Kasim al-fatihah....

Ainul auntie suka tengok gaya awak landing....

7 Julai 2011 10:46 PG

dari Allah kita datang

kepada Allah kita kembali

7 Julai 2011 10:52 PG

al-fatihah..

7 Julai 2011 11:25 PG

Al-Fatihah...Semoga Roh Abah Kamu Ditempatkan dikalangan Insan2 Yg Allah Redhai...

7 Julai 2011 11:32 PG

al-fatihah..
rajin2 sedekah yasin setiap mlm khamis kat arwah..

7 Julai 2011 11:57 PG

:)

7 Julai 2011 11:59 PG

Al- Fatihah...

7 Julai 2011 12:03 PTG

Al Fatihah utk ayah kamu Bujal..

7 Julai 2011 12:09 PTG

kenang lar dia dalam doamu bujal..

7 Julai 2011 12:10 PTG

7.7.07..tak sangka kan angka 7 begitu terkesan buat bujal.
bapa aku pun pulang tahun sama.

7 Julai 2011 12:16 PTG

Al Fatihah...

7 Julai 2011 12:29 PTG

al-fatihah....moga arwah tenang disana....amin

7 Julai 2011 1:02 PTG

Ainul semakin pandai bergaya.......

7 Julai 2011 1:27 PTG

Al-fatihah
moga rohnya dicucuri rahmat..

7 Julai 2011 1:50 PTG

no.7

angka yang bermakna
pada hubby kak ati juga :)

al-fatihah buat arwah

7 Julai 2011 2:08 PTG

al fatihah.

hari jadi ainul kan. jangan sedih-sedih

7 Julai 2011 2:08 PTG

al-fatihah dari kita..
kita pun sedih gak..
ayah kita..tahun ni...3 tahun dia tiada

7 Julai 2011 2:30 PTG

byk peristwa yg belaku dlm hidup mu bujal bulan julai ni yer bujal....

tapi semua nya boleh kita jadikan kenangan yg tak akan luput...

alfatihah...

7 Julai 2011 2:49 PTG

yg hilang tak mungkin berganti...


doakan saja kesejahteraannya agar beliau sentiasa senang di sana nanti....

7 Julai 2011 3:43 PTG

AlFattihah ... semoga arwah dimasukkan bersama orang2 yang beriman .....

7 Julai 2011 3:52 PTG

Al-fatihah buat arwah abah semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman


Arwah mak cik ina meninggal dunia sama ngan hari lahir yuyi 13/7 .kena mengenakan 7 gak.

7 Julai 2011 6:42 PTG

alfatihah buat arwah ayah

8 Julai 2011 12:09 PG

be strong bro. salam takziah dari aku. al fatihah~

8 Julai 2011 7:44 PG

saya pun dah tak ada ayah..

al fatihah

Catat Ulasan