Khamis, 2 Disember 2010

cerita betul 22 (ketercelakaan)

baiklah,

sebelum saya bermula,

pastikan,

irama piano,

sedang berkumandang dalam kepala kamu.

sebagai muzik iringan,

cerita saya.


pada masa itu,

saya rasa sungguh tidak selesa.

saya pencilkan diri.

di ceruk ruang yang sempit.

seketika,

ketidakselesaan itu,

menderu-deru keluar.

saya rasa aman.

tidak lama,

saya mula bermonolog seorang diri.

jauh berfikir tentang masa hadapan.

akan berkeluarga kah saya?

akan berkereta kah saya?

dan pelbagai isu berkumandang dalam kotak pemikiran saya.

rasa tidak selesa itu datang kembali.

berkecamuk saya.

sekonyong-konyong,

pintu dibuka.

rakan saya terpacul.

saya terkedu,

dia terpaku.

rakan saya itu berkata :

"gampangs! babis! sials!~ko kalau nak berak kunci la pintu!~ptuih!! bau celaka!!"

dihempas pintu dan kemudian dia berlalu pergi.

heh~

saya punya jamban,

saya punya suka.

kemudian saya sambung meneran,

HHNGGHHHH~~~(berkerut lah muka kamu ketika ini)

masalah selesai.

nikmat~

13 comments

2 Disember 2010 pada 4:02 PTG

dasar, jantan tak tau malu!

2 Disember 2010 pada 4:02 PTG

yay 1st - biol :)

2 Disember 2010 pada 4:03 PTG

KOG :

jeles la tu tak boleh bukak baju di khalayak ramai~

2 Disember 2010 pada 4:04 PTG

KOG :

he~~1st? tak heran~

2 Disember 2010 pada 4:09 PTG

Tempat yang sesuai sangat nak memikirkan masa depan.kalau ye pun kuncilah pintu tu.atau flash dulu, tak delah bau menerjah kesekian alam.

2 Disember 2010 pada 4:12 PTG

kak ina :

la~~kan da cakap~tandas saya,suka saya~hahaha~~manada bau makcik~pandai2 je!

2 Disember 2010 pada 4:31 PTG

jamban = rest room = bilik rehat..

2 Disember 2010 pada 4:33 PTG

nhalilah :

pantry?

haha~

2 Disember 2010 pada 4:46 PTG

emmm... begitu konsentrate iols baca memula2 entry...
dan kemudian... iols rasa cam nak hempuk2 dak bujal nehh!

hampehhhhh!

hahahahah

2 Disember 2010 pada 4:48 PTG

milo :

itu namaya seni pecah stim.

*jangan hempuk saya~~

2 Disember 2010 pada 10:36 PTG

konsentrasi diperlukan mungkin. terus lupa nak kunci.

3 Disember 2010 pada 7:31 PG

kesiannnnnn kawan ko...kena samak mata !!!

3 Disember 2010 pada 7:54 PG

alia :

saya jarang kunci jamban~haha~

dr singa :

tak perlu~dia suka sebenarnya~

Catat Ulasan